Gå til innhold

Billig, god neglelakk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beste tipset jeg har for billig og bra neglelakk er å kjøpe en god base- og topcoat som du har over og under en billig feks. Depend. Da holder den seg lenger, og du kan kjøpe mange forskjellige billige :)

Dette er min favoritt: http://www.asos.com/Opi/OPI-Start-To-Finish-Formaldehyde-Free-Base-Top-Coat/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1226238

Koster litt, man varer lenge, og du kan spare på å kjøpe forskjellige farger billig. Når det er sagt er OPI den beste neglelakken noen sinne! Har alltid min på i minst en uke før den begynner å skale av :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med skikkelig base- og topcoat kan man bruke det meste. (F.eks Seche Vite)Neglelakker er ulike i påføring og kvalitet fra farge til farge, ikke bare fra merke til merke. Men det sier seg selv at et litt dyrere merke oftere er bedre enn de aller aller billigste. Men hovedforskjellen er gjerne at de billige kan være vanskeligere å legge pent, og det e jo noe man kan trene på.

Jeg bruker mye Isadorah fordi den tørker raskt og jeg liker fargene og kosten. OPI er bra men dyrt. China Glaze har masse fint. HM sine lakker er helt ok også. Depend er jeg ikke så glad i siden flaskene er så små.

Vil du kjøpe masse billig lakk kan du forsøke Kleencolor, de har utrolig mange farger og gøye glitterlakker og holografiske lakker og slikt. De stinker, men man kan kjøpe en hel haug for hva en dyr lakk koster i Norge.

Det er lurt å handle f.eks. hereller herom du vil ha mange lakk til en rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isadora,h&m,viva la diva, max factor og depend var det jeg kom på i farta, men som det ble nevnt ovenfor bør du legge litt ekstra penger i topcoaten din for da holder de fleste billig neglelakkene seg mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer billig..?

Jeg er veldig glad i Isadora, H&M, OPI og China Glaze, de to siste kan du få veldig billig på nett. Nå tester jeg også Essie i disse dager og er så langt fornøyd med de lakkene jeg har, men de ligger i samme prisklasse som China Glaze.

Men signerer absolutt det som sies over ang. base og top coat, det kan virkelig utgjøre den store forskjellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer billig..?

Jeg er veldig glad i Isadora, H&M, OPI og China Glaze, de to siste kan du få veldig billig på nett. Nå tester jeg også Essie i disse dager og er så langt fornøyd med de lakkene jeg har, men de ligger i samme prisklasse som China Glaze.

Men signerer absolutt det som sies over ang. base og top coat, det kan virkelig utgjøre den store forskjellen!

Hvor på nett kjøper du dem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Alle de merkene dere har skrevet her er DÅRLIGE neglelakker! Jeg har de fleste. Jeg har også prøvd meg på Chanel, Ysl, Dior osv! Verdens beste neglelakk kommer fra ELF! Jeg er 21 år, og har lett etter neglelakk som vikelig sitter i mange dager(den jeg har på nå har sittet i 12 dager. Har vasket og stått i og den er fortsatt like fin) uten å flasse. Elf er svaret! Helt frelst!! Sminken er jeg ikke like solgt til, der sverger jeg til Helena R og Dior. Prøv ELF og du kommer til å bli SUPER fornøyd! Jeg bruker 2 strøk, og får såååå mye skryt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde styrt unna Depend, kjøpte to veldig fine farger, men ble kjempeskuffet, de har utrolig dårlig dekkevne :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde styrt unna Depend, kjøpte to veldig fine farger, men ble kjempeskuffet, de har utrolig dårlig dekkevne :/

HELT ENIG! Har 2 fine farger selv, og angrer hver gang jeg bruker de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige og gode lakker finner man innen alle merker. Jeg har noen one-coatere og flere two-coatere fra depend, og jeg endel lakker fra elf som er helt på trynet. Min generelle favoritt er China Glaze, ønsker man virkelig billig lakk så er elf like god som alle andre, men kosten har varierende kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de lakkene til ELF som jeg har prøvd (7 stk) suger balle, så de vil jeg personlig ikke anbefale noen... Depend holder heller ikke alltid like bra og noen av dem er veldig sheer.

Men som mange andre har sagt, dårlige lakker finner man innenfor hvert eneste merke, det har med formulaen for den spesifikke lakken å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...