AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg kjøpte en iPhone 4 hos netonnet i juli 2011. iPhonen fungerte helt greit til midten av november, da begynte det å klikke for den. Nektet å motta anrop, motta meldinger, sende meldinger, ringe osv. Jeg prøvde å nullstille den, da fungerte det. Litt senere begynte den å tulle igjen. Når det hadde gått noen timer fikk jeg opp ubesvarte anrop. Når noen prøvde å ringe meg, så var enten telefonen avslått eller det var bare summetone. Selv om det ringte hos de som ringte meg, så kom det ikke opp noe på iPhonen. Så fungerte den ordentlig igjen, men nå er den begynt å tulle, igjen. Jeg forstår overhodet INGENTING. Dette er tydeligvis en vanlig feil, men hvorfor blir det ikke da ordnet opp i...? Noen som har peiling på hva dette er for noe?
Gjest Jay Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Jeg hadde samme problemet, men det forsvant da jeg nullstilte den, for så å laste inn backupen min på ny.
charlott Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Dette er tydeligvis en vanlig feil, men hvorfor blir det ikke da ordnet opp i...? Noen som har peiling på hva dette er for noe? Tror ikke dette er veldig vanlig, nei. Dette høres jo ut som en grei garantisak, har du sjekket det?!
Anglofil Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Jeg opplever stadig at en del kunder har det samme problemet og for mange hjelper det å gjenopprette telefonen i iTunes. Viktig at man også tar ut og inn simkortet, just in case. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå