AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg har gått HELT tom for det fantastiske solpudderet fra Bahama Mama. Jeg har bestilt det på internett og det har ennå ikke kommet frem i posten,og jeg skal reise bort til Oslo i helgen. Hvor kan jeg kjøpe (i vanlig butikk) et solpudder som er like bra? Det er altså et solpudder som er så godt som fritt for shimmer og det går mer mot brunt enn rødt.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Om du vil ha et billig et i mellomtiden så funker faktisk det fra HM når det er krise. Det eneste fra HM som er brukendes. Men ikke over tid da det ikke er særlig bra for huden.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt det ts? Kunne tenkt meg det selv
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt det ts? Kunne tenkt meg det selv Feelunique, men fås kjøpt hos coverbrands og makestyle.no også
Stellia Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Dersom du tilfeldigvis bor i Stavanger, kan du i hvertfall kjøpe Bahama Mama på Kvadrat.
Maria.91 Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Jeg liker Chocolate Soleil fra Too Faced! Men tror man må på nettet for å få tak i den også, desverre ;/
Stellia Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Jeg liker Chocolate Soleil fra Too Faced! Men tror man må på nettet for å få tak i den også, desverre ;/ Den har de også på Kvadrat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå