Gjest Lise Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Noen som vet om det er mulig å dekke utgifter til bjørkepollenvaksineringen til en 4-åring på noen måte? Det er slik at vaksinen settes hver uke første 2 måneder, så om 2 uker, så om en måned, så hver 8 uke i 3-5 år. Hver gang betaler vi 100 kroner og det er i tillegg til alle andre utgifter siden ungen er så plaget av diverse allergier.
Ariam Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Det du sansynligvis betaler for er utstyret som brukes når vaksinen settes, feks blåse"røret" som benyttes ved spirometri, sprøytene osv. Dette dekkes ikke av frikort, gratis for barn osv. Jeg har selv 2 barn som allergi vaksineres, og ja det koster litt hver gang. MEN hvis du skulle betalt det det egentlig koster, så hadde ikke 100 kr hver gang dekket den reelle kostnaden. Jeg regner med at jeg har lagt ut ca 3-4000 de siste 2,5 år i utstyrs betaling for vaksinering av barna. Lykke til med vaksineringen, håper barnet ditt får god effetkt
Gjest Lise Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Men kan man iallefall skrive det ned på selvangivelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå