Gå til innhold

Endokrinolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet ca. ventetid før man får time hos endokrinolog? Hvor lenge ventet dere? Fastlegen min har sendt henvisning til endokrinolog for 2 uker siden, men da jeg spurte hvor lang tid det vil ta fikk jeg til svar at det kan ta lang tid. Ble ikke særlig klok på det, og er redd jeg må vente i flere måneder, vil bare få det overstått.

Hva gjør man egentlig hos endokrinolog?

Skrevet

Ifølge "news-medical" er en''endocrinologist''en lege som har spesialisert seg på behandling av sykdommer i det endokrine system, slik som diabetes, hypertyreose, og mange andre. Da vil jeg tro du kan få veiledning i forhold til denne type sykdommer dersom du har det, eller sjekke om du kan ha noe.

Skrevet

Det er svært lange ventelister hos endokrinologene, så minimum et par måneder må du nok belage deg på.

Er det stoffskifte du skal utredes for?

• Liker 1
Skrevet

Det er svært lange ventelister hos endokrinologene, så minimum et par måneder må du nok belage deg på.

Er det stoffskifte du skal utredes for?

Det er visst noen verdier i hypofysen som er for høye. Legen kunne ikke fortelle meg hva det vil si i mitt tilfelle så han sender meg til en endokrinolog. Men da får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet da. Takk for svar.

Skrevet

Jeg måtte vente 2-3 mnd før jeg fikk time. Jeg var skikkelig dårlig (høyt stoffskifte), men fastlegen ville ikke sette i gang med behandling før jeg hadde vært på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...