Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er godt gift og vet at han elsker meg over alt på jord. Men så har det seg slik at før han møtte meg,så hadde han et"forhold" iallefall seksuelt forhold til ei dame.... Og hun driver å skriver mld til ham og sender postkort....Det er ingen krise dette altså,men han har ikke fortalt henne om meg..... Det er ikke det at jeg på død og liv må ha ham til å fortelle det, men hun driver å skriver at de må treffes for å finne på ting. Han har ikke truffet henne siden vi ble sammen snart 5 år siden. Men når jeg spør han om henne, så sier han liksom ingenting....Jeg spurte ham en gang om ikke han kunne introdusere oss,for hun virker jo interessert i å ha kontakt med ham. Men da sa han at hun ikke viste om meg. Da jeg spørte ham om hvorfor han ikke bare sa det til henne på tlf eller på mld,så svarte ham at det virket så "kaldt og avvisende". Så han ville heller si det til henne personlig....Men det må jeg si at jeg ikke helt liker....Det vil si at han skal gå ut å treffe henne aleine.... Jeg stoler fulstendig på ham, men jeg har en følelse(ut i fra post kort og mld) at hun gjerne kunne tenke seg å være mere sammen med ham igjen. Jeg blir lei meg. Men jeg vil ikke virke som en sjalu bich heller.....Jeg er egentlig ikke sjalu,men når det gjelder henne.....

Hjelp meg noen....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ER mulig å sende en snill sms og samtidig si at man har dame altså. si til ham at han skal gjøre dette ellers får han bank.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hadde min kjære gjort noe slikt hadde jeg blitt forbanna. Det han burde ha gjort var å si til henne med en gang hun begynte å skrive meldinger at han var i et forhold.

På meg virker det som om han skal ha henne litt der på siden, i tilfelle noe skulle hende mellom dere to.

For det første hvorfor må han treffe henne for å fortelle at han er sammen med deg? Er det noe mellom de fortsatt er jo min første tanke.

For det andre burde det ikke være vanskelig å avvise en som en ikke er interessert i. Da kan en jo begynne å lure på om han fortsatt er interessert i henne.

For det tredje hvordan kan du virke som en sjalu bich, når det eneste du lurer på er hvorfor han ikke forteller om deg?

Beklager jeg hadde sagt til min kjære at enten fortalte han det på melding, og meldingene fra henne opphørte. Eller han fikk pakke sakene sine, for slik respektløshet ville ikke jeg hatt i forholdet mitt.

Det som hender nå er jo egentlig at han hlder henne på gress, og hvorfor tror du han skal fortelle henne det personlig?

Vil spørre om en annen ting: Hvorfor skal han treffe henne igjen når han har et forhold? Beklager, men det skurrer i mine ører. Tydeligvis gjør det det i dine også ellers ville du ikke skrevet det her inne. Sett hard mot hard og be han fortelle det på sms, for du vil ikke at han skal treffe henne.

Beklager dette ble kanskje mye, men jeg blir irritert på slik oppførsel, og hadde ikke akseptert det selv. Øsnker deg lykke til, og en god klem på veien.

Skrevet

Spør ham om hva som er viktigst for ham:

Å unngå at HUN blir såret, eller å unngå at DU blir såret?

For øyeblikket velger han jo faktisk å ta mest hensyn til henne. Kanskje han ikke skjønner at det er det han gjør?

(Om det er særlig hensynsfullt å ikke fortelle en som kanskje er interessert at man faktisk er gift, er en annen diskusjon...)

Dette synes jeg er typisk korttenkt oppførsel fra hans side. (Jeg hadde kverket fyren om noen hadde gjort noe slikt mot meg, men jeg er ikke av de mest forståelsesfulle når det gjelder slikt...)

Skrevet

Han kan skrive:

"Vi kan møtes over en kaffe så får du treffe kona mi med det samme"

:kul:

Skrevet

Helt alvorlig hvis ikke han kunne si det gjennom tlf eller sms til henne,så er det noe som ikke stemme her altså,Og dessuten du har vært sammen med han i fem år og det visste ikke hun det engang...hmm.Hadde det skjedd meg så hadde jeg blitt forbanna :sinna: Du må nok tar en alvorprat med han,dette er uakseptabel oppførsel fra hans side..

Skrevet

Takk for tilbake meldingene....Jeg har jo som sagt forsøkt å ta det opp med ham,men han bare blåser det vekk.... Han sier til meg at grunnen til at det aldri ble noe mere mellom dem er at hun var sammen med en annen mens de"holdt på". Og at han aldri vil akseptere utroskap.... Jeg har jo aldri sagt at han ikke kan ha kontakt med henne,men jeg vil at han skal fortelle henne om meg. Det er liksom ikke så innmari festlig å gå i post kassen å finne kort hvor det stå: Vi må treffes en dag. Jeg blir lei meg....

Skal ta en prat med ham....iallefall prøve. Jeg er så utrolig glad i han,men jeg vil gjerne vite grunnen til at han holder meg "hemmelig" for henne....

-Anna-

Skrevet

Hemmeligheter er det dummeste man kan ha i et forhold. Håper det går bra for deg og at du får løst opp i flokene

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres merkelig ut. Hun var utro, men han skal skåne henne ved å fortelle om deg face to face, så mange år etterpå.

Hva med dine følelser?

Hvorfor ikke ringe henne og avtale et møte dere alle tre. Er mannen din villig til det? Jeg mener, siden de er så gode venner, til tross for det som hendte. Par pleier introdusere venner for hverandre. Eller hva mener han egentlig?

Det rimer ikke at han vil fortelle at han er gift først når han møter henne. Sannsynligheten er stor for at hun vet det, enten via felles venner eller rykter. Hvorfor hun driver og sender kort og sms, vet bare mannen din. Og hvorfor han holder deg hemmelig, bør han forklare. Den forklaringen han kom med, holder ikke.

Skrevet
Spør ham om hva som er viktigst for ham:

Å unngå at HUN blir såret, eller å unngå at DU blir såret?

En stor applaus til den, og ellers resten av innlegget også. Jeg er av den formening at man skal være litt obs når gamle x-er plutselig popper opp i et forhold. Har det vært en nogenlunde jevn kontakt hele tiden er det greit nok, for at man er venn med x-en/e sine ser jeg ikke noe galt i (vel og merke så lenge BEGGE parter er ferdig med det tidligere forholdet), men når kontakt begynner å gjennomtaes i form av møter osv, da bør man passe seg litt.

Ellers synes jeg det er litt snedig at hun ikke vet om deg, for sånn som jeg har forstått det har han hatt en del år på seg til å fortelle det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Her burde noen varselklokker ringe! Dette er ikke normal oppførsel. Han har tydeligvis noe å skjule,,,,,,,,,,,,for henne......så hvorfor ikke for deg også?

Jeg er ganske sikker på at noe foregår bak din rygg!

Skrevet
Her burde noen varselklokker ringe! Dette er ikke normal oppførsel. Han har tydeligvis noe å skjule,,,,,,,,,,,,for henne......så hvorfor ikke for deg også?

Jeg er ganske sikker på at noe foregår bak din rygg!

Det kan jo ikke noen av oss streng tatt vite... :fy:

Mannen kan ganske enkelt være tjukk i hodet og ikke innse hvor idiotisk han oppfører seg.

Men da burde noen fortelle ham det.

Han kan ikke leve forholdet deres etter "regler" du ikke er enige i og aldri har gått med på.

Men det er vesentlig at du faktisk er klinkende klar på hva du mener. Synes du at det går en grense her, ja da må du si det TYDELIG til ham. Ikke forvent at han skal forstå dette av seg selv.

Mange menn er ufattelig trege til å legge sammen to og to og finne ut at det faktisk er fire.

Men du KAN da ikke mene at du skal være "snill og forståelsesfull" ovenfor ham i denne situasjonen?

Da lar du andre tråkke på følelsene dine. Hva DU føler betyr faktisk noe!

Husk at det ikke finnes objektive sannheter i et parforhold, bare subjektive oppfatninger.

Med andre ord: Dersom du synes noe er ubehagelig, kan ikke han si at du tar feil (fordi sannheten er slik eller slik).

Du har en reell følelse av ubehag, og det må han faktisk forholde seg til.

Synes du burde begynne å stille noen krav. Han kan vel ikke vite at han gjør noe (for deg )uakseptabelt med mindre du setter ned foten.

(Og hva er i veien for at DU kan informere damen om at han er gift?)

Gjest Lille_my ikke pålogget
Skrevet
Han kan skrive:

"Vi kan møtes over en kaffe så får du treffe kona mi med det samme"

:kul:

:hoho::hoho:

Fullstendig enig!

Skrevet

Hvis du har vært sammen mmed fyren i fem år og han sier han ikke kan fortelle henne om deg, hadde jeg ringt dama sjæl.

Etter fem år??

Hadde ikke kosta meg en kalori. Jeg hadde avtalt møte med dama for å få hennes versjon.

Klem Tex,

som er blitt litt kynisk etter flere år sammen med en utro jævel.

Skrevet

:) Hei.

Vi har en god regel ,mannen min og jeg:

Vi legger ALDRI skjul på at vi er lykkelig gift ovenfor noen.

Jeg er gift med en kjekk og pen mann som mange jenter kunne ha tenkt seg.

Kunne vært mye sjalu for det er mange jenter som har ringt og sendt sms siden vi ble kjærester.

Men han legger aldri skjul på at han er gift med meg hvis en x skulle ringe.

Han presenterer meg alltid som sin kone hvis vi møter en venninne eller x.

Skulle han legge skjul på at han hadde en kone hadde jeg stusset veldig over det!

Nei.Still krav til mannen din du!

Selvfølgelig skal han fortelle henne om deg.

Hvis hun fortsatt vil møte ham er det naturlig at også du er tilstede!

Lykke til...

Klemmer fra La Guapa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...