Gå til innhold

Kakestativ

meta

Anbefalte innlegg

Mamma og jeg har bestemt oss for å lage bryllupskaken selv. Da får vi det fyllet vi vil ha (fyll 1: sjokolade og fløte som kokes opp og vispes til krem, fyll 2: vaniljekrem og hakkede valnøtter. nam, nam) og så sparer vi masse penger. Det jeg lurer på er om det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt stativ til kake i tre etasjer. Jeg vil ha sånt stativ der stativet går gjennom midten av kaken (sånn som dette: http://www.start.no/mat/2001/08/21-3887.html)

. Syns det ser mest solid ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Lurer på om ikke man kan få leid slike stativ? Jeg veit ikke, men du kan ringe din lokale baker og spørre der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal faktisk ha den kaken som er vist på bildet! icon_smile.gif

Mamma skal bake, og sammen skal vi lage alle (!) rosene.

Jeg ringte til bakerier for og høre om utleie av kakestativ, og de skulle ha 300,- i leie, 1000,- i depositum, og i tillegg måtte jeg kjøpe noe til fatene til 60,-.

Men her er det jeg endte opp med:

Jernia butikkene har begynt med mye forskjellig innen kaker og pynting, og der fikk jeg tak i et hefte med bl.a masse forskjellige fat og " pynte brudepar" til å ha øverst på kaken. Jernia butikken her jeg bor hadde ikke fatene i salg i sin butikk, men bestillte et for meg. Jeg endte opp med et tre- etj. stativ i "tripp- trapp".

Det var også dette bakeriet anbefalte pga. frakt av kaken osv.

For dette fatet betalte jeg 299,-

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid kakestativ, det er reklamert for i "Bryllupsmagasinet" Skikkelig brae greier - vi har vært å sett på det!

Håper du finenr noen du liker icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan!

Er det ingen som vet om noen steder det går ann å få kjøpt kakestativ i Oslo...???? Vi skal ha hjemmelaget kake og trenger absolutt et kakestativ icon_eek.gif

vinke.gif

Gifter oss 6.juli 2002 icon_smile.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Juli den 2002-05-22 16:01 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Juli den 2002-05-22 16:02 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...