Gjest Katten. Skrevet 13. januar 2012 #21 Skrevet 13. januar 2012 Det høres ut som om du er voldsomt sjåvinistisk og jeg tror heller problemet ligger i at du ser ned på menn og tror de er mindre verd enn kvinner. Altså ikke en legning, men en feil ved deg selv og noe du virkelig må jobbe med. Ville dere andre som sier at hun bare ikke har møtt den rette enda sagt det samme til en mann som fortalte at han gjør bevisst narr av alt kvinner sier? Well said.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #22 Skrevet 13. januar 2012 Well said. Kom igjen da pus, gi meg et manns perspektiv på det hele. Du er jo den notoriske Katten, jeg forventer litt murring.
Gjest Katten. Skrevet 13. januar 2012 #23 Skrevet 13. januar 2012 Vel. Jeg er delvis kjent med problemstillingen. Mener jo at mesteparten av mennesker er mindre verdt enn meg selv. Noe som bunner ut i at jeg, generelt sett, hater mennesker. Men det høres rett og slett ut som en mental overbevisning rettet mot at menn er mindre verdt, mindre flink, mindre intelligent og rett og slett ekle. Skjønner deg godt - jeg har masse hår på rumpa.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #24 Skrevet 13. januar 2012 Kan jeg spørre deg om du har blitt forelsket i en mann før TS? Altså jeg har også hatt perioder da jeg tenker som deg fordi jeg rett og slett er lei.. Noen har såret meg og det føles som jeg ikke er mottagelig for kontakt med dem. Jeg har høye krav, og det er greit. Da finner jeg lettere folk jeg får gode forhold til 1
Parvati Skrevet 13. januar 2012 #25 Skrevet 13. januar 2012 Tror det bare er et tidsspørsmål før du stormforelsker deg i en kvinne, jeg 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. januar 2012 #26 Skrevet 13. januar 2012 jeg hater jenters personlighet. merkelig det der. om du ikke tenner på jenter, så vet du jo svaret selv :gjeiper:
kulu-kulu Skrevet 13. januar 2012 #27 Skrevet 13. januar 2012 Har vert der du er i en periode på 2 år ca. Fant feil og svakheter ved alle jeg møtte,skikkelig turnoff. Men det var jo meg som var problemet Jeg var langt ifra klar for et nytt forhold. Hadde en FF et års tid , så begynte jeg å savne et stabilt forhold plutselig,kom som lyn fra klar himmel! Møtte drømmemannen kort tid etter , en drømmemann jeg ikke trodde var drømmemannen faktisk. Nå er jeg verdens lykkeligste Glem mannfolk og forhold ei god stund,d er ikke det som står i livet ditt nå. Tviler på at du må springe å få terapi med det første Lykke til
Jalp Skrevet 13. januar 2012 #28 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har aldri blitt skuffet av min far, hvis det har noe å si. Jeg er ekstremt glad i pappan min, og jeg ser bare opp til han... Aldri sett ned på han. Her kan det være noe. Det er ikke uvanlig at unge kvinner ubevisst leter etter menn med samme kvaliteter og verdier som sin far. Spesielt når man ser veldig opp til sin far. Og ubevisst kan man ende opp med å sammenligne far og evt. partnere. Og hvis man "forguder" sin far, vil det nærmest være umulig for menn på egen alder å nå opp. Eller virker det som om du er meget oppmerksom på å finne "feil" hos menn. Jeg vet ikke hvilke kriterier du jobber ut fra, men hva med å begynne å snu dette og fokusere på det som du oppfatter som gode egenskaper? At du har et problem, synes rimelig avklart. For slik jeg vurderer det, er det ikke noe feil med mennene. Problemet ligger i ditt hode. Det som imidlertid er bra med det, er at løsningen også finnes der. Derfor kan du ta litt styringen her.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #29 Skrevet 13. januar 2012 Kan jeg spørre deg om du har blitt forelsket i en mann før TS? Altså jeg har også hatt perioder da jeg tenker som deg fordi jeg rett og slett er lei.. Noen har såret meg og det føles som jeg ikke er mottagelig for kontakt med dem. Jeg har høye krav, og det er greit. Da finner jeg lettere folk jeg får gode forhold til Jeg har definitivt blitt forelsket! Faktisk, så blir jeg ganske lett forelsket/betatt, men har problemer med å vedvare kjærligheten etter forelskelsen er over. Da går alt over. Det er positivt med høye krav som du sier, så slipper man unødvendiuge overraskelser - TS
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #30 Skrevet 13. januar 2012 Tror det bare er et tidsspørsmål før du stormforelsker deg i en kvinne, jeg Hehe,jeg har virkelig vurdert hele den lesbe-greia Jeg har klint med jenter, men jeg får ikke det samme rushet ut av det. Jeg elsker å vise omsorg for jenter, men det blir ikke på en seksuell måte. Men hvem vet, kanskje den "rette" møter opp en gang og er ei dame
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #31 Skrevet 13. januar 2012 Har vert der du er i en periode på 2 år ca. Fant feil og svakheter ved alle jeg møtte,skikkelig turnoff. Men det var jo meg som var problemet Jeg var langt ifra klar for et nytt forhold. Hadde en FF et års tid , så begynte jeg å savne et stabilt forhold plutselig,kom som lyn fra klar himmel! Møtte drømmemannen kort tid etter , en drømmemann jeg ikke trodde var drømmemannen faktisk. Nå er jeg verdens lykkeligste Glem mannfolk og forhold ei god stund,d er ikke det som står i livet ditt nå. Tviler på at du må springe å få terapi med det første Lykke til Takk for gode råd, dette høres fornuftig ut En spenningsjunkie som meg, må vel bare roe an for ei stund. Gratulerer så mye med drømmemannen, ønskker dere alt godt
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #32 Skrevet 13. januar 2012 Her kan det være noe. Det er ikke uvanlig at unge kvinner ubevisst leter etter menn med samme kvaliteter og verdier som sin far. Spesielt når man ser veldig opp til sin far. Og ubevisst kan man ende opp med å sammenligne far og evt. partnere. Og hvis man "forguder" sin far, vil det nærmest være umulig for menn på egen alder å nå opp. Eller virker det som om du er meget oppmerksom på å finne "feil" hos menn. Jeg vet ikke hvilke kriterier du jobber ut fra, men hva med å begynne å snu dette og fokusere på det som du oppfatter som gode egenskaper? At du har et problem, synes rimelig avklart. For slik jeg vurderer det, er det ikke noe feil med mennene. Problemet ligger i ditt hode. Det som imidlertid er bra med det, er at løsningen også finnes der. Derfor kan du ta litt styringen her. Dette stemmer nok til en viss grad, ja. Jeg ser bevisst etter mange av de samme kvalitetene, men det er ikke avgjørende, bare et pluss. Hvis en mann har noen av de samme interessene eller talentene som min far, så blir jeg gjerne litt ekstra nysgjerrig. :gjeiper: Du har rett, jeg er veldig oppmerksom på å finne feil. Jeg har prøvd å ignorere dette og fokusere på det positive, men følelsene mine har allerede reist sin vei så det er en tapt sak. Det er meg som er problemet. Det er så grusomt.. Jeg vil tørre å påstå at det har ikke vært noe reelt galt med noen av eksene mine, de har alle vært flotte fyrer, så de møter nok noen flotte jenter som elsker de så mye som de fortjener. Jeg syntes litt synd på de mennene som ender opp med ¨å bli sjarmert av meg egentlig, for de ender jo tydeligvis opp med å få hjertet sitt knust alle sammen. Av og til lurer jeg på om jeg har psykopatiske trekk... Men takk til alle dere som svarer meg da, det er godt å få "prate" med noen som er åpne mot meg. Kvinneguiden rocks! :jepp:
lillejenta1 Skrevet 13. januar 2012 #33 Skrevet 13. januar 2012 Ingen er feilfri verken utseendemessig eller på innsiden og man kan ikke forvente å finne en som er HELT feilfri for da kommer du aldri til å finne deg en kjæreste. Ingen er like og alle har forskjellige meninger og har forskjellige personligheter og syn på ting. Du må bare kunne godta at mannfolka du treffes kan være god mennesker og gode potensielle kjærester dersom du ser borti fra det "ikke perfekte" Men du må ha masse lykke til videre på jakten på kjærligheten
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #34 Skrevet 13. januar 2012 Ingen er feilfri verken utseendemessig eller på innsiden og man kan ikke forvente å finne en som er HELT feilfri for da kommer du aldri til å finne deg en kjæreste. Ingen er like og alle har forskjellige meninger og har forskjellige personligheter og syn på ting. Du må bare kunne godta at mannfolka du treffes kan være god mennesker og gode potensielle kjærester dersom du ser borti fra det "ikke perfekte" Men du må ha masse lykke til videre på jakten på kjærligheten Takk for innspillet ditt. Jeg er klar over at ingen er perfekte, og perfekt er heller ikke det jeg ønsker. Ønsker deg det samme, hvis kjærligheten ikke allerede har banket på din dør. TS
lillejenta1 Skrevet 13. januar 2012 #35 Skrevet 13. januar 2012 Takk for innspillet ditt. Jeg er klar over at ingen er perfekte, og perfekt er heller ikke det jeg ønsker. Ønsker deg det samme, hvis kjærligheten ikke allerede har banket på din dør. TS hihi har verdens beste kjæreste som jeg har vært sammen med i 6 år så jeg er heeldig!! :yvonne: :yvonne:
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #36 Skrevet 13. januar 2012 hihi har verdens beste kjæreste som jeg har vært sammen med i 6 år så jeg er heeldig!! :yvonne: :yvonne: Åww, heldig!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #37 Skrevet 13. januar 2012 jeg hater jenters personlighet. merkelig det der. om du ikke tenner på jenter, så vet du jo svaret selv :gjeiper: Du har ikke fått med deg at alle jenter har forskjellige personligheter? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå