Gå til innhold

Legningen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Først vil jeg si at jeg forguder kvinneguiden! Her kan man komme med alt av problemstillinger, og svarene er alltid personlige, nyttige og unike. :)

Jeg er da en kvinne i begynnelsen av 20 årene. Jeg har i gjennom de siste "modne" årene mine både hatt samboer, seriøse forhold, datet, hatt FF's og ONS. Jeg har alltid gått etter prinsippet at man skal finne "den rette", men jeg begynner å fundere litt på dette.

Jeg elsker menn. Jeg elsker å flørte, ta på, kysse, ha deilig sex med en mann. Men, jeg hater personligheten til menn, på generell basis. Når det kommer til punktet der jeg blir ordentlig kjent med en mann, og får vite hans sterke og svake sider, hans bakgrunn og hans generelle væremåte, ja, så mister jeg alltid respekten og interessen for ham. Merkelig. Jeg irriterer meg grusomt over hvordan menn er på innsiden. Jeg gjør alltid bevisst narr av det menn sier inne i mitt eget hode, enten det er kolegaer/sjefer på jobben, kjentfolk på tv'en, tilfeldige på t-banen, ++. Det skal være sagt at jeg blir lett irritert/lattermild når jeg ser en mann vise sin følsomme side. Da mister jeg også all tenning.

Jenter, altså gode venninner, de har jeg respekt for uansett. De er jeg alltid stolte av å vise meg med, og jeg dytter og hjelper de gjerne framover. Jeg har generelt MYE mer respekt for jenter, enn gutter. Men, jeg er ikke tiltrukket av jenter! Jeg er bare mye mer komfortabel med å snakke om dypere temaer med dem. Jeg føler meg ikke idiotisk/svak hvis jeg åpner meg for en jente, eller hun åpner seg for meg, i motsetning til hva jeg føler med menn.

Til poenget; Er dette en type legning? Dumt spørsmål, men jeg må spørre. Jeg plukket opp her på Guiden at det var en type legning - dét å ha et kjærlighetsforhold til det motsatte kjønn, men seksuelt til det samme kjønn. Hjelp. Jeg ser ikke for meg at jeg noen gang klarer å leve med en mann.

Eller har jeg et problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det bare være at du ikke har truffet den rette mannen enda?

• Liker 3
Skrevet

Den rette... De har alle vært "den rette", helt til jeg finner en bitteliten ubetydelig feil med dem, som gjør dem til den "feile". Eks: dumpet en mann engang fordi jeg mente han var altfor forskjellig fra meg. Deretter fant jeg en som var mer lik meg, og dumpet han etterhvert fordi jeg mente han var FOR lik megselv. Og selvfølgelig noe midt i mellom. Håpløst.

Skrevet

Kanskje du bare må fire litt på kravene dine ang. menn, eller rett og slett trenger å være alene litt?

• Liker 1
Skrevet

Kan det bare være at du ikke har truffet den rette mannen enda?

Det tenker jeg også. Hvis man ikke er fysisk tiltrukket mennesker av samme kjønn, så er man vel ikke bi eller les. Jeg opplever ofte det at jeg respekterer ofte menn som er litt eldre enn begynnelsen av 20 årene. Det kan jo ha noe med alderen også.

• Liker 3
Skrevet

...eller finne deg en kone og få en mannlig elsker? :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som om du er voldsomt sjåvinistisk og jeg tror heller problemet ligger i at du ser ned på menn og tror de er mindre verd enn kvinner.

Altså ikke en legning, men en feil ved deg selv og noe du virkelig må jobbe med.

Ville dere andre som sier at hun bare ikke har møtt den rette enda sagt det samme til en mann som fortalte at han gjør bevisst narr av alt kvinner sier?

• Liker 5
Skrevet

Kanskje du bare må fire litt på kravene dine ang. menn, eller rett og slett trenger å være alene litt?

Kanskje det.. Føler jeg har et litt feil syn på menn, uheldigvis. Jeg misunner alle jentene jeg ser som forguder og viser fram kjæresten sin med stolthet. Skjønner ikke hva de tenker.

• Liker 1
Skrevet

Det tenker jeg også. Hvis man ikke er fysisk tiltrukket mennesker av samme kjønn, så er man vel ikke bi eller les. Jeg opplever ofte det at jeg respekterer ofte menn som er litt eldre enn begynnelsen av 20 årene. Det kan jo ha noe med alderen også.

Jeg håper det vil gå seg til meg alderen ja, jeg vil jo gjerne være "normal". Det skal sier at jeg føler meg alltid kvalt med en gang det blir seriøst med en gutt, og jeg begynner med en gang å se på andre alternativer.

Skrevet

...eller finne deg en kone og få en mannlig elsker? :klemmer:

Lurer på det samme selv.

• Liker 3
Skrevet

Det høres ut som om du er voldsomt sjåvinistisk og jeg tror heller problemet ligger i at du ser ned på menn og tror de er mindre verd enn kvinner.

Altså ikke en legning, men en feil ved deg selv og noe du virkelig må jobbe med.

Ville dere andre som sier at hun bare ikke har møtt den rette enda sagt det samme til en mann som fortalte at han gjør bevisst narr av alt kvinner sier?

Wow. Takk for et godt svar. Jeg skammer meg! Hvordan kan jeg ha blitt sånn?

Jeg har aldri blitt skuffet av min far, hvis det har noe å si. Jeg er ekstremt glad i pappan min, og jeg ser bare opp til han... Aldri sett ned på han.

Skrevet

Wow. Takk for et godt svar. Jeg skammer meg! Hvordan kan jeg ha blitt sånn?

Jeg har aldri blitt skuffet av min far, hvis det har noe å si. Jeg er ekstremt glad i pappan min, og jeg ser bare opp til han... Aldri sett ned på han.

Hvis problemet er så stort som du beskriver, synes jeg vel egentlig at terapi kunne vært lurt. Både for å finne ut hvorfor du tenker som du gjør og hva du kan gjøre for å forandre det.

• Liker 4
Skrevet

Du bør prøv ut et lesbisk forhold.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil prøve et lesbisk forhold, kan jo du finne deg en Stone Butch. Da kan du være Pillow Queen. Da gir hun deg sex, og du bare motar. Hehe. I alle fall hva jeg har de lesbiske uttrykkene mine i orden.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil prøve et lesbisk forhold, kan jo du finne deg en Stone Butch. Da kan du være Pillow Queen. Da gir hun deg sex, og du bare motar. Hehe. I alle fall hva jeg har de lesbiske uttrykkene mine i orden.

Jeg tenner ikke på jenter dessverre :P Alt hadde jo tydeligvis vært lettere om jeg gjorde det! Who run the world? Girls! :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner ikke på jenter dessverre :P Alt hadde jo tydeligvis vært lettere om jeg gjorde det! Who run the world? Girls! :lur:

Statistikker over lederstillinger og lønninger er visst ikke enige med deg.

• Liker 1
Skrevet

Forskning viser at menn får dobbelt så mange frynsegoder som kvinner. Statistisk sett har menn dobbelt så stor sjanse for å få firmabil, og kvinner har dobbelt så stor sjanse for å krasje den.

TS

Skrevet

Forskning viser at menn får dobbelt så mange frynsegoder som kvinner. Statistisk sett har menn dobbelt så stor sjanse for å få firmabil, og kvinner har dobbelt så stor sjanse for å krasje den.

TS

Bullshit, menn gjør det alltid verst på bilulykkesstatistikker. De kjører som griser og har et ego som gjerne ikke matcher deres evne til å tenke fornuftig.

• Liker 3
Skrevet

Bak enhver suksessfull mann, står en sterk kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Bullshit, menn gjør det alltid verst på bilulykkesstatistikker. De kjører som griser og har et ego som gjerne ikke matcher deres evne til å tenke fornuftig.

Jeg vet. Menn scorer høyest på alle slags bilulykker, til og med rygging og parkeringsulykker, haha! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...