Gjest NotSo Skrevet 13. januar 2012 #21 Skrevet 13. januar 2012 Magebelte, shorts med strømpebusker, bukser som er høye, slik at de stopper rundt navelen, baggy bukser og altfor store gensere. Som de fleste andre her, er antrekket gjennomført liker jeg det, selv om jeg ikke er en person som er spesielt opptatt av mote og klær.
Gjest Bustenskjold Skrevet 13. januar 2012 #22 Skrevet 13. januar 2012 Kan vel ikke tenke meg noe verre enn strømpebukser og bukseskjørt..
Gjest hmrk Skrevet 13. januar 2012 #23 Skrevet 13. januar 2012 beklager, men jeg bare MÅTTE ha denne med: http://www.promden.com/hairpics/bun_updo.jpg 3
Gjest Nanne70 Skrevet 13. januar 2012 #24 Skrevet 13. januar 2012 Maddox har svaret: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=fashion Jeg er faktisk helt enig i det meste av dette, jeg
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2012 #25 Skrevet 13. januar 2012 Jeg er faktisk helt enig i det meste av dette, jeg Jeg og forsåvidt. ikke enig i det med rød leppestift da
challenger Skrevet 13. januar 2012 #26 Skrevet 13. januar 2012 Snakkes litt om sko her ser jeg, og der finnes ihvertfall ett riktig svar: Converse-sko! Støtter den! INGEN burde bruke converse, verken kvinner eller menn.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #27 Skrevet 13. januar 2012 Maddox har svaret: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=fashion Hehe
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #28 Skrevet 13. januar 2012 Snakkes litt om sko her ser jeg, og der finnes ihvertfall ett riktig svar: Converse-sko! Hva faen er det med deg? :gjeiper: 1
Perelandra Skrevet 13. januar 2012 #29 Skrevet 13. januar 2012 Jenter i sliten joggis, jenter med for mye sminke, jenter i HATT(!!!!!! NB NB NB !!!!!!!!), jenter i sånn pannebånd fra hennes og mauritz (Det stygge med knute foran), Jenter med klær på
Gjest UngKalven Skrevet 13. januar 2012 #31 Skrevet 13. januar 2012 Synes ikke jenter skal ha på seg klær. Ihvertfall ikke om sommern.
Montos Skrevet 14. januar 2012 #32 Skrevet 14. januar 2012 Liker: Der kommer viktigheten av å kle opp ungene anstendig også. Liker ikke: Gjærne med påskriften "Juicy" eller noe annet. Dropp det 5
Nevian Skrevet 14. januar 2012 #33 Skrevet 14. januar 2012 Hva faen er det med deg? :gjeiper: Synes bare de er stygge som fy og lyser fjortis så hinsides langt!
Gjest Thessie! Skrevet 14. januar 2012 #34 Skrevet 14. januar 2012 Spiller det noen rolle hva tilfeldige gutter synes om klærne dine?
Gjest Bobler Skrevet 14. januar 2012 #35 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Spurte gubben: Singlett med tights. "Sånne olabukser med cameltoe som folk har over navlen!" Joggeklær, spesielt med Baby, Juicy osv på rumpa Jumpsuit i alle farger og fasonger Pels Dyremønster på sko, jakker, gensere, strømpebukser osv. Seilerjakke Oversized Canada Goose, spesielt i rød. Endret 14. januar 2012 av Bobler
Mr. Jones Skrevet 15. januar 2012 #36 Skrevet 15. januar 2012 Spurte gubben: Singlett med tights. "Sånne olabukser med cameltoe som folk har over navlen!" Joggeklær, spesielt med Baby, Juicy osv på rumpa Jumpsuit i alle farger og fasonger Pels Dyremønster på sko, jakker, gensere, strømpebukser osv. Seilerjakke Oversized Canada Goose, spesielt i rød. Klok mann du har, klok mann. Parkas generelt. Eeer så mye pene jakker osv. dere kan bruke, så velger dere parkas, av alle verdens ting... Synes jenter her i landet kler seg særdeles godt må jeg si, ihvertfall studenter.
Pene sko... Skrevet 15. januar 2012 #37 Skrevet 15. januar 2012 Spiller det noen rolle hva tilfeldige gutter synes om klærne dine? Ja, på sett og vis gjør det vel det. Man vil jo gjerne se best ut når man vandrer blant øvrigheten. I forhold til det å fange menns interesse er det viktig å skape et godt førsteinntrykk, og dette kan forholdsvis lett skapes med en god klesstil. Like så gjelder for herrenes del også. Smaken er som baken. Noen liker streetwear, noen liker hipster, noen liker preppy osv. La dere inspirere, damer:
Gjest Thessie! Skrevet 15. januar 2012 #38 Skrevet 15. januar 2012 Ja, på sett og vis gjør det vel det. Man vil jo gjerne se best ut når man vandrer blant øvrigheten. I forhold til det å fange menns interesse er det viktig å skape et godt førsteinntrykk, og dette kan forholdsvis lett skapes med en god klesstil. Like så gjelder for herrenes del også. Smaken er som baken. Noen liker streetwear, noen liker hipster, noen liker preppy osv. La dere inspirere, damer: Nettopp. Smaken blant gutter er så forskjellig at jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig hva et par gutter innpå KG liker eller ikke liker på jentene. Jeg ser jo at det er noen felles-plagg som guttene ofte ikke liker, men skal vi eller ts bare slutte å bruke dette plagget da? Er det viktigere hva dere synes enn ts selv?
Gjest True Khaleesi Skrevet 15. januar 2012 #39 Skrevet 15. januar 2012 Eksen min likte casual og klassisk stil, samt løstsittende bukser og trange topper ala skatestil. Han var også glad i jeans og litt rocka t-skjorter på jenter. Han likte ikke dyreprint, for mye dill dall, emostil/gothestil, kort hår, ansiktspiercinger og "horekjoler" ala Illusion.no.
Gjest True Khaleesi Skrevet 15. januar 2012 #40 Skrevet 15. januar 2012 Støtter den! INGEN burde bruke converse, verken kvinner eller menn. Enig. Converse er drittstygt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå