Lilletrollet Skrevet 30. desember 2003 #21 Skrevet 30. desember 2003 Hei Ibe! Det er iallefall en brudevals! Men det er mange andre fine forslag her også! Lilletrollet
Mistyen Skrevet 30. desember 2003 #22 Skrevet 30. desember 2003 Vi brukte den valsen som er temamelodi for programmet "Midt på en søndag" på P4. Sendte en mail til Gerd og fikk navnet og sånn, men nå står det bom stille i hodet mitt asså.................
9na Skrevet 30. desember 2003 #23 Skrevet 30. desember 2003 Har akkurat vært og sett "Hekta på deg" på kino, og der spilte de en alldeles nyyydelig sakte vals, som jeg falt fullstendig for og som jeg ikke har tenkt på før. Den heter "Moon river" og er fra filmen "Breakfast at Tiffany`s" Alldeles skjønn, må høres! Å, Moon River er kjempefin! Den hadde jeg helt glemt. Plutselig hadde jeg et nytt alternativ! Takk for at du frisket opp hukommelsen min, Tex!
Holly Hobbie Skrevet 30. desember 2003 #25 Skrevet 30. desember 2003 Misty - valsen er av Sjostakovitsj (helt gal stavemåte?).
9na Skrevet 30. desember 2003 #26 Skrevet 30. desember 2003 Nå tenker jeg bare på Moon River (at jeg kunne glemme den!) Er det noen som vet om en cd med en fin innspilling av den på?
Cajsa Skrevet 2. januar 2004 #27 Skrevet 2. januar 2004 Vi skal ha "ANNIES SONG" med John Denver. Det er en nydelig tekst, og så er den jo litt valsete i tillegg.
Ingeborg Skrevet 2. januar 2004 #28 Skrevet 2. januar 2004 Misty - valsen er av Sjostakovitsj (helt gal stavemåte?). Riktig stavemåte på norsk, der var du flink, Popelka. Shostakovich på engelsk. Russisk vil jeg ikke tenke på en gang... Hvis det er den valsen jeg tror det er (!) er det Vals nr. 2 fra hans jazz-suite.
Augustbrud02 Skrevet 6. januar 2004 #29 Skrevet 6. januar 2004 Vi danset rolig dans etter Kjærlighetsvisa. Kjemperomantisk!
Holly Hobbie Skrevet 6. januar 2004 #30 Skrevet 6. januar 2004 Riktig stavemåte på norsk, der var du flink, Popelka. Shostakovich på engelsk. Russisk vil jeg ikke tenke på en gang... Hvis det er den valsen jeg tror det er (!) er det Vals nr. 2 fra hans jazz-suite. Jepp, det er nok den. Husket Gerd snakket om den i det siste programmet sitt ("midt på en søndag"). Jeg aner ikke lenger hvilken vals vi skal ta. Forloveden min synes Moon River er for trist og sentimental, og har veldig lyst på noe norsk. Gjenre en folkemelodi. Noen som har tips?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå