-ida- Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Jeg er helt i beita om hvordan brudevals vikan ha, har dere noen forslag tar jeg i mot de med sstor glede. Min kjære eier ikke takt og vi må nok begynne å øve på den bestemte dansen snart. Hva skal dere ha, eller vet dere om noen som er fine.
April Skrevet 29. desember 2003 #2 Skrevet 29. desember 2003 Vi skal ha "From this moment on" av Shania Twain. Det er en gjennomgangssang hos oss..Sambo er heller ingen super danser, så denne sangen blir mer som en rolig dans! Men vi skal øve mye og naboen over oss er kjempe flink til å danse(har vært Norgesmester i swing), så han skal prøve å lære sambo en del før bryllupet!!!
Ingeborg Skrevet 29. desember 2003 #3 Skrevet 29. desember 2003 Jeg har rått og hensynsløst (!) rappet en knallfin vals fra Tex - vi skal danse til "Someday my prince will come" fra Disneys Snøhvit-film.
Jens Skrevet 29. desember 2003 #4 Skrevet 29. desember 2003 Junibrud hva mener du med att sangen er ett gjennomgangstema?
April Skrevet 29. desember 2003 #5 Skrevet 29. desember 2003 Den skal synges som solosang i kirken, den er gjengitt i invitasjonen, vi skal ha runde bord hvor hvert bord heter en strofe fra sangen og den skal brukes til brudevals....
Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #6 Skrevet 29. desember 2003 Jeg har rått og hensynsløst (!) rappet en knallfin vals fra Tex - vi skal danse til "Someday my prince will come" fra Disneys Snøhvit-film. :fy:
Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #7 Skrevet 29. desember 2003 Har akkurat vært og sett "Hekta på deg" på kino, og der spilte de en alldeles nyyydelig sakte vals, som jeg falt fullstendig for og som jeg ikke har tenkt på før. Den heter "Moon river" og er fra filmen "Breakfast at Tiffany`s" Alldeles skjønn, må høres!
Arwen Skrevet 29. desember 2003 #8 Skrevet 29. desember 2003 Vi har prøvd endel valser og synes faktisk someday my prince will come er vanskelig å danse etter. :-? Liker waltz for the moon jeg. Skal sjekke ut moon river nå :D
Holly Hobbie Skrevet 29. desember 2003 #9 Skrevet 29. desember 2003 Nå er det du som stjeler, Tex - Moon River er jo min sang, det! Neida, det kunne jo ikke du vite. Bare tuller litt.
Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #10 Skrevet 29. desember 2003 Skal du ha Moon river? Jeg kan ikke huske å ha hørt det før..... Men for all del, vår er valgt ut :blunke: så ta deg en tur på måneelven du....
Holly Hobbie Skrevet 29. desember 2003 #11 Skrevet 29. desember 2003 Tror med 90% sikkerhet det blir den - men jeg har skiftet mening om mangt og meget før, og har heller ikke konferert med kjæresten, så hvem vet!
Mrs. K Skrevet 29. desember 2003 #12 Skrevet 29. desember 2003 Vi skal ha "Brudevalsen" av Niels W. Gade. Den er helt nydelig. Gleder meg til å valse til den. Hilsen Trille
@shygirl@ Skrevet 30. desember 2003 #13 Skrevet 30. desember 2003 Ojojoj... Brudevals ja... Hmm.. Det har vi ikke tenkt på i det hele tatt ennå... Kan man bruke hva som helst, eller er det spesielle sanger som er ment for den....?? :klø: Noen som har noen forslag....??
Jens Skrevet 30. desember 2003 #14 Skrevet 30. desember 2003 Hva syns dere om musikken fra Gudfaren, altså valsen fra Gudfaren?Kan ikke det bli litt stilig?
Holly Hobbie Skrevet 30. desember 2003 #15 Skrevet 30. desember 2003 Jens, husker ikke helt hvordan den er, jeg - noen som husker musikken til La vita e bella? Der tror jeg det finnes noen godbiter!
Lilletrollet Skrevet 30. desember 2003 #16 Skrevet 30. desember 2003 Vi hadde "trønderbrura" som brudevals. Det er fordi det har vært litt tradisjon i vår familie å han den. Men vi lurte på om vi skulle kutte ut hele valsen og bare danse "rolig" fordi ingen av oss kan danse.... Da hadde vi tenkt å ta sangen fra filmen: Moulin Rouge Come what may, med Nicole Kidman og Ewan McGreor. Den er nydelig. Teksten på den er helt fantastisk. Lilletrollet
Arwen Skrevet 30. desember 2003 #17 Skrevet 30. desember 2003 Hva syns dere om musikken fra Gudfaren' date=' altså valsen fra Gudfaren?Kan ikke det bli litt stilig?[/quote'] Døde ikke noen under den valsen?
Xantippe Skrevet 30. desember 2003 #18 Skrevet 30. desember 2003 Noen jeg kjenner brukte musikken fra Gudfaren. Det var kjempebra. Gå for den du
Gjest MrsL Skrevet 30. desember 2003 #20 Skrevet 30. desember 2003 Vi hadde "trønderbrura" som brudevals Den skal vi også ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå