Gå til innhold

Kleskode i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert i bryllup, og på invitasjonen står det at feiringen/festen blir uformell. Står ingenting om antrekk..

Derfor lurer jeg på hvordan jeg skal kle meg. Noen som har vært i et slikt bryllup som har noen tips?

Vil jo kle meg pent, men vil ikke være overdressed, men heller ikke for lite pyntet. Går ut ifra at det er snakk om korte kjoler her eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist det står uformelt på invitasjonen så kan du velge cocktail kjole. En fin men uformell kjole som du kan stæsje opp med enkle smykker og noen fine sandaler og clutchveske. Du finner mange fine cocktail kjoler til en rimelig penge på Oasis, Moonsoon og Zara, med mindre du ikke eier en fra før. Ikke for mye eller mindre pyntet.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg ser også for meg en enkel coctail kjole. Har lett litt på nettet etter en, men enda ikke funnet en fordi jeg er så usikker på hvordan den bør se ut. Hvordan bør stoffet være? Ikke for skinnende kanskje, eller mye glitter i..Og når det gjelder farge, så kan den vel ikke være rød, sort eller hvit..Vanskelig dette!

Jeg bor i en liten by der utvalget av butikker ikke er så stort.

Setter pris på om noen har et kjoletips til meg :)

Jeg vil gjerne ha en kjole med empirieliv, ikke tettsittende. Den må heller ikke være så kort, må gå ned til knærne. Syns alle kjolene på nettet (Nelly osv.) er så korte,som 30 åring synes jeg at jeg er for gammel til slikt..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...