Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2012 #1961 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg er sikker på at Rumle bor i Nord Rogaland der fjord og fjell møter hverandre. Godmorgen allesammen I dag er det viktig og krysse fingrene for Hannee og ønske hun lykke til,jeg sender positiv energi så fort jeg kan til Østlandet Hva skal de forskjellige gjøre i helgen da? Jeg skal bare sitte og vente på at en av mine nærmeste familiemedlemmer skal føde,hun har termin den 12 Juni men har alleredebegynnt å merke noen forandringer. Utenom det så er jeg ikke spesielt glad i små barn og er litt sånn klønete når noen spør om jeg vil holde babyen. Tror egentlig småfolk har litt makt over meg for det skal ingenting til før jeg stivner når jeg hører småbarnslyd Liker meg best i de voksnes samfunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2012 #1962 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Jeg er sikker på at Rumle bor i Nord Rogaland der fjord og fjell møter hverandre. Så spennende å vente på en ny slektning! Jeg skal prøve å få gjort mest mulig ute på terrassen og i hagen i helgen (som vanlig), men ting går treeeeeeigt her for tiden :sigh: så det gjenstår å se hva som blir gjort Håper du får en fin fredag, odisi! Endret 8. juni 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 8. juni 2012 #1963 Del Skrevet 8. juni 2012 Så koselig med ny slektning! Jeg skal på hytta i helga, håper på fint vær sånn at jeg kan begynne å male der ute Lykke til i dag Hannee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2012 #1964 Del Skrevet 8. juni 2012 Det høres herlig ut, LB! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2012 #1965 Del Skrevet 8. juni 2012 Å heldigen LB,du må kose deg masse Nå håper jeg det har gått bra for Hannee, Jeg kjeder meg,fredagsvasken er gjort og ute regner det litt så der gidder jeg ikke gjøre noe. Tror jeg skal finne meg grovt knekkebrød med masse smør og brunost :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2012 #1966 Del Skrevet 8. juni 2012 Vi hadde Amerikansk gryterett i dag,Toro på pose Helt sikkert til Gia sin ergrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2012 #1967 Del Skrevet 8. juni 2012 Middagen var like kjip som været er her hjemme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2012 #1968 Del Skrevet 8. juni 2012 Middagen var like kjip som været er her hjemme nå Huff da du får lage noe ekstra godt til kvelds da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2012 #1969 Del Skrevet 8. juni 2012 Det var den kjærlighetssuppen,men jeg liker ikke erter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2012 #1970 Del Skrevet 8. juni 2012 Nei? Jeg synes det er sånn passe godt, best som ertestuing da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2012 #1971 Del Skrevet 8. juni 2012 Lag en pizza? Det skal jeg Om jeg ikke somler bort kvelden også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2012 #1972 Del Skrevet 8. juni 2012 Ha en fin aften dere som kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. juni 2012 #1973 Del Skrevet 8. juni 2012 Håper det har gått bra for Hannee! Har littegranne krampe av å gå å krysse fingre for henne i hele dag, og håper det hjalp henne! Ønsker deg en fin fredag kveld Odisi, og så utrolig spennende med denne familieforøkelsen da. Du stikker vel innom her og forteller hvis det skjer noe nytt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2012 #1974 Del Skrevet 8. juni 2012 ingenting skjedd enda så vi går ut en tur og koser oss på den lokale kneipa Jeg er ikke så veldig begeistret for de små men det går nok greit. Mener ikke at jeg ikke liker at mennesker får babyer eller ikke takler småfolk,men jeg pleier og stikke av når de griner,bæsjer eller har snått svigermora mi ler så hu griner av meg,klarer ikke helt å takle dette her jeg. Syns de ser helt forferdelige ut jeg,og det syns jeg når jeg fikk mine egne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 8. juni 2012 #1975 Del Skrevet 8. juni 2012 Helt stille utenfor hytta i dag bare synd det betyr at smikka har kommet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. juni 2012 #1976 Del Skrevet 8. juni 2012 hvem i alle dager er smikka? er det svigerinnen eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. juni 2012 #1977 Del Skrevet 9. juni 2012 Tuuuusen takk alle sammen Det gikk faktisk veldig bra, jeg fikk en B Hihi! Det var nok alle de varme tankene som hjalp meg Lykke til med nytt familiemedlem Odisi! Jeg har også litt problemer med småbarn, for jeg er veldig redd for å miste dem, siden jeg er litt slepphendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. juni 2012 #1978 Del Skrevet 9. juni 2012 Og god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. juni 2012 #1979 Del Skrevet 9. juni 2012 hvem i alle dager er smikka? er det svigerinnen eller Haha Smikka er myggaktige udyr som er mindre enn knott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 9. juni 2012 #1980 Del Skrevet 9. juni 2012 Hallo Har det kommet noen baby enda? Igår var jeg på Voss, knabba med meg ettpar rullestein og masse lupiner på rot. De skal jeg jammen plante i hagen. Jeg syntes de er så fine. Og hvorfor kjøpe dem på plantasjen når de vokser som ugress på Voss Ha en fin solskinnsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå