Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest LightBulb

Ååh, men det vil jeg veldig gjerne :jepp: Jeg tar med pusene mine og.. og den ene lille blomsten min som ikke ser helt frisk ut lenger.. Siden vi skal flytte på busker og trær :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig!

Da skal jeg skifte veiskilt inatt!

Fra nå av, har veien navnet "KG-alléen"!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ååh, men det vil jeg veldig gjerne :jepp: Jeg tar med pusene mine og.. og den ene lille blomsten min som ikke ser helt frisk ut lenger.. Siden vi skal flytte på busker og trær :jepp:

Å vi vil veldig gjerne ha deg med,med både fruktrær og pusekatter :jepp:

Det er forøvrig et svært kattevenlig strøk!

Ja det er veldig viktig med kattevennlig strøk :popcorn:

Lurte på om det ikke var WT som hadde byttet til Gunnvald :fnise:

Men nå,ut å plante litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du planter og ordner i hagen din Odisi, så tar jeg og pakker sakene mine! Ok? :duskedame:

Jeg vil også bo i verdens hyggeligste nabolag og hygge meg med champagne og duften av blomster og rabarbra! :hug:

Skal jeg ta med meg pinnsvinet og noen skrukketroll (det heter nemlig skrukketroll kan du hilse Rumle og si), eller skal jeg bare ta med meg min dyrebare drueranke, så vi kan lage vår egen KG-vin når høsten kommer?

Sees i den kattevennlige KG-alleéen om et par timer? :goodbye:

PS: :vetikke: Kommer fra Oslo, tar jeg da vestover når jeg kommer til Hønefoss? :buss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: :vetikke: Kommer fra Oslo, tar jeg da vestover når jeg kommer til Hønefoss? :buss:

Neida - vi er i Oslo. Ta til venstre eller høyre i sinsenkrysset - avhengig av hvor du kommer fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere? :sjokk:

Nå har jeg kjørt to ganger rundt rundkjøringen i sinsenkrysset, tar til høyre og venstre på samme tid - ooops, det var nære på at jeg kræsja med enogtredvebussen! :daane:

Ja, da er jeg vel snart framme da?! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du planter og ordner i hagen din Odisi, så tar jeg og pakker sakene mine! Ok? :duskedame:

Jeg vil også bo i verdens hyggeligste nabolag og hygge meg med champagne og duften av blomster og rabarbra! :hug:

Skal jeg ta med meg pinnsvinet og noen skrukketroll (det heter nemlig skrukketroll kan du hilse Rumle og si), eller skal jeg bare ta med meg min dyrebare drueranke, så vi kan lage vår egen KG-vin når høsten kommer?

Sees i den kattevennlige KG-alleéen om et par timer? :goodbye:

Jippiiiiii flere blir med! :hoppe:

Jaja, men jeg kaller de nå for tussaluser da! :ler:

Håper du har det bra Odisi :) I morgen er min siste eksamen. Det blir bra!

Masse lykke til med siste eksamen i morgen, Hannee!!!!!!!!!!!!! Gjett om vi heier på deg!!!!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannee, du virker som et nydelig menneske! :rodmer: Jeg vil også krysse fingre for deg i morgen. :5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jippi,nå blir det mange hyggelige mennesker i nabolaget :hoppendeglad:

Hannee,i morgen ettermiddag kan du endelig puste ut og slappe av i sommer.

Og i morgen skal jeg krysse fingre og tær for deg :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nå har jeg det godt og er veldig fornøyd med meg selv :Nikke:

Jeg har plantet og lukt og pyntet inngangen.

Har vannet alt som er å vanne og frisert ferdig en Buksbom som nå ser ut som en UFO :) Har hengt opp tøy og tatt ned tøy :husarbeid:

Har klippet plenen som er rundt et mål tilsammen med mange krinkler og kroker,det er stress. Nå kan bare regnet komme i noen dager,det trenger ivertfall jeg i hagen før alt får en ny giv.

Nå sitter jeg nydusjet etter alt slitet og har tatt på meg joggisen og skal en rask runde med snegle myrding.

Så skal jeg sette meg i senga med pcen og tv og forhåpentlig sovne godt og drømme om alle hyggelige mennesker,frukttrær,pusekatter,hager,mat og vin og gode samtaler,snakkes snart igjen :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Er dere? :sjokk:

Nå har jeg kjørt to ganger rundt rundkjøringen i sinsenkrysset, tar til høyre og venstre på samme tid - ooops, det var nære på at jeg kræsja med enogtredvebussen! :daane:

Ja, da er jeg vel snart framme da?! :nigo:

:skratte: Jeg ler ganske høyt her jeg sitter :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink! Og nå blir det jo også ekstra hyggelig for oss når vi kommer med flyttelasset! :rodmer:

Drøm søtt Odisi! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LightBulb

Jaja, men jeg kaller de nå for tussaluser da! :ler:

Det gjør de her jeg bor også, synes det høres så søtt ut :fnise:

Jeg tror ikke vi bor så langt vekke fra hverandre :vetikke: vet du hvem jeg er? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør de her jeg bor også, synes det høres så søtt ut :fnise:

Jeg tror ikke vi bor så langt vekke fra hverandre :vetikke: vet du hvem jeg er? :overrasket:

Mhm det er et ganske artig ord :fnise: Nei vet ikke hvem du er, vi bor nok lengre fra hverandre enn du tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Mhm det er et ganske artig ord :fnise: Nei vet ikke hvem du er, vi bor nok lengre fra hverandre enn du tror :)

Hmm.. spennende, Jeg regnet i grunn med at du ikke bodde i nabohuset :fnise: men jeg tenkte sånn i samme fylket eller nabo fylket :gjeiper:

Men jeg skal ikke fundere så mye på det, litt privatliv finnes det jo :fnise:

God natt Rumlemor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...