Gjest odisi73 Skrevet 5. juni 2012 #1881 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har fire Hortensia fra ifjor og alle spirer med masse blader og noen har til og med fått knupper Ser jeg en Hortensia jeg liker fargen på så kjøper jeg den som regel. Har en ide om et hjørne i hagen jeg skal spa ned alle i til høsten og håpe det blir fint til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. juni 2012 #1882 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har ti tusen skrukketroll i hagen min. Under steiner og oppi blomsterurner, de piler og kryr over alt. Går det an og bli kvitt de harde små eklingene? Vet dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 5. juni 2012 #1883 Del Skrevet 5. juni 2012 Skrukketroll er jo søte Jeg syntes ikke du skal prøve å bli kvitt dem. Hortensia, det er fint det. Iår har jeg en blålilla som står i en sinkbøtte utenfor døra. Den passer så fint sammen med den orange krakken som har blå fioler. Men jeg tror ikke jeg engang skal forsøke å få dem til å overvintre. Ha en finfin aften, jeg går til sengs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. juni 2012 #1884 Del Skrevet 5. juni 2012 Gonatta Surre! Det er bare navnet som er søtt, ikke selve trollene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. juni 2012 #1885 Del Skrevet 5. juni 2012 Skrukketroll har jeg og overalt. Tror faktisk ikke de gjør noen skade,har aldrig sett det,men det er litt ekkelt med at de er alle plasser. Hortensiaene mine står alltid ute året rundt,men jeg setter de litt skjermet. De blir større og større for hvert år og når de er stor nåkk planter jeg dem i hagen det eneste som er dumt er at brunsneglen elsker Hortensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2012 #1886 Del Skrevet 5. juni 2012 Dere blomsterdamer! Hva for en blomst kan jeg ha ute i blomsterkassa mi? Den må være pen, gjerne fargerik, lettstelt, tåle sol halve dagen ca og tåle å bli litt tørr.. stadig vekk Glemmer å vanne! Må bare få den teite blomsterkasseholderen til å funke. Får jo søren ikke satt blomsterkassa i den Pelargonia er ganske enkle, og tåler (og foretrekker faktisk) å tørke opp litt mellom hver vanning Plant litt forskjellige farger i blanding, det er veldig fint Men, du må selvsagt passe på litt da, kan ikke la de tørke HELT ut veeeeeeeeldig lenge Jeg synes de skrukketrollene er litt skumle og litt søte på en gang, det er greit nok at de er der, så lenge jeg ikke må se de hele tiden Hortensia er nydelige i alle farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2012 #1887 Del Skrevet 5. juni 2012 Hortensiaene mine står alltid ute året rundt,men jeg setter de litt skjermet. De blir større og større for hvert år og når de er stor nåkk planter jeg dem i hagen det eneste som er dumt er at brunsneglen elsker Hortensia Ja, det er utrolig irriterende! Jeg har kun på terrasssen nå pga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. juni 2012 #1888 Del Skrevet 6. juni 2012 Håper du har en fin ettermiddag Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. juni 2012 #1889 Del Skrevet 6. juni 2012 Takk Hannee,håper du har en fin ettermiddag Mine Hortensia står også på terrassen Rumle,dumme snegler Men må ut og gjøre noe så lenge det er vindstilt,kanskje jeg skal bruke litt Rondup i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 6. juni 2012 #1890 Del Skrevet 6. juni 2012 Kose deg i fineværet. Jeg har prøvd å lute terrassen, håper det fungerer så slipper jeg å male eller beise den. For han soppen jeg bor med gjør jo ingenting. Neste prosjekt er å finne noen som kan klippe hekken, for det klarer jeg ikke selv nå når den er blitt 3,5 meter høy. Ellers så begynner jeg å bli fornøyd, eneste som mangler er igrunnen sommervarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #1891 Del Skrevet 6. juni 2012 Kose deg i fineværet. Jeg har prøvd å lute terrassen, håper det fungerer så slipper jeg å male eller beise den. For han soppen jeg bor med gjør jo ingenting. Neste prosjekt er å finne noen som kan klippe hekken, for det klarer jeg ikke selv nå når den er blitt 3,5 meter høy. Ellers så begynner jeg å bli fornøyd, eneste som mangler er igrunnen sommervarme Du får høre med Rofl om den hekken. Han drømmer om ny leilighet og trenger mer egenkapital. Kanskje han vil tjene litt ekstra i sommer :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #1892 Del Skrevet 6. juni 2012 ODIIIISIII Husk dobbeltepisode i dag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 6. juni 2012 #1893 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg liker skrukketroll...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. juni 2012 #1894 Del Skrevet 6. juni 2012 Surrehodet nå ler jeg meg skakk her jeg sitter,"Soppen" var jo ett greit navn på en mann som ikke kan klippe hekken du er jaggu meg flink Surre Jeg har vært hos svigers igjen,så jeg må se reprisen av Criminal Minds på søndag eller tirsdag Mynona. Det er så dumt at det går på slike fine utekvelder som vi har nå. Gia du kom tilbake Håper det går bra med deg,her har du et glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 6. juni 2012 #1895 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg spanderer Champagne på alle! Jeg kan jo ikke forlade slike vakre mennesker som dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. juni 2012 #1896 Del Skrevet 6. juni 2012 Så bra,da er vi i rute Nå tipper jeg Rumle sitter ute med ett glass vin og en god strikkejakke rundt seg,kanskje vi skal se om vi finner henne her borte,lokker med ett glass vin til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 6. juni 2012 #1897 Del Skrevet 6. juni 2012 Iverksetter Rumlespaning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. juni 2012 #1898 Del Skrevet 6. juni 2012 Jepp,jeg tar med korga med alle vinflaskene,så tar du sitteputene med deg og den store lanternen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 6. juni 2012 #1899 Del Skrevet 6. juni 2012 Muldyret Giacomo laster kløvkurvene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. juni 2012 #1900 Del Skrevet 6. juni 2012 Åååååååååååååååååååååå jeg må til med ørepropper igjen Føler jeg får litt au i ørene når jeg bruker det så ofte Har mest lyst å hive mannen ut vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå