Gjest odisi73 Skrevet 30. mai 2012 #1821 Del Skrevet 30. mai 2012 Håper da virkelig det,ellers så slutter jeg å ha det som hobby når det gjelder blomster. Neste gang skal jeg spesialisere meg for roser eller klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. mai 2012 #1822 Del Skrevet 30. mai 2012 I dag er det eeendelig Criminal Minds igjen! Teite fotballkamper som ødelegger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. mai 2012 #1823 Del Skrevet 30. mai 2012 Søren og,det glemte jeg ut men tror det går i reprise en av dagene. Sånn går det når jeg sitter i hagen til svigers til langt ut på kvelden og diskuterer blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 31. mai 2012 #1824 Del Skrevet 31. mai 2012 Sneglene begynner å minke i bedet. Det har svart seg å plukke og ikke minst sette opp feller. Selv om fellene har vert sørgelig tomme. MEN igår da jeg spiste frokost så jeg hvorfor. En skjære kom hoppende og slurpet i seg snegler i stor stil, mmmmmm ølmarinerte snegler for en delikatesse tenkte den nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. mai 2012 #1825 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Driver du gourmetrestaurant for fugler, Surre? Endret 31. mai 2012 av Giacomo_P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. mai 2012 #1826 Del Skrevet 31. mai 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. mai 2012 #1827 Del Skrevet 31. mai 2012 Så bra Surre,at det minker i bedet med snegler. I går hørte jeg noen som hadde så mye problemer med kjøkkenhagen sin. I fjor hadde de laget ny kjøkkenhage men sneglene spiste opp alt de hadde plantet Så fikk han et tips av en gartner om å legge kakaobark rundt bedet og vips i år er alt i full gang og de har ikke sett en eneste brunsnegle. Jeg har bestemt meg for å prøve rundt et bed først og se hva som skjer og hvis det hjelper skal jeg innvestere i noen sekker,de koster litt mer enn vanlig bark. Godformiddag Hannee og Gia hvordan går det med din hage Gia? Skal du snart ha eksamen igjen Hannee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. mai 2012 #1828 Del Skrevet 31. mai 2012 Flor og fjære Dett er vel "rett i nærheten" for deg, Odisi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. mai 2012 #1829 Del Skrevet 31. mai 2012 Hmmm......haven er vel ikke indbegrebet av velstelst for tiden, må jeg indrømme.... Jeg har et plommetre med en hel døde grener som må skjæres vekk, men peonene knopper seg, og rabarbraen ser ud til å være i havn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. mai 2012 #1830 Del Skrevet 31. mai 2012 OOooo! Rabarbra! Takk for påminnelsen, Giacomo! Når jeg kommer ned dit, skal jeg raide hagen til mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. mai 2012 #1831 Del Skrevet 31. mai 2012 Jepp FruN,Flor og Fjære er rett ut i havet her. Med vår båt bruker vi ca 10 min,så er vi der ute. Ga svigers en tur der til i sommer og da ble de glade. Peonene mine er også i knopp,det er så fint. Heldigen deg med rabarbra i hagen Gia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 31. mai 2012 #1832 Del Skrevet 31. mai 2012 Har muntlig eksamen i morgen Odisi. Ææææææææææææh! Men blir fint å bare ha en igjen etter denne, og den er skriftlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. mai 2012 #1833 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva syns du er best Hannee? Muntlig eller skriftlig? Det kommer vel kanskje ann på hvilket fag du har tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. mai 2012 #1834 Del Skrevet 31. mai 2012 Tror nesten jeg må legge meg,skal litt tidlig opp i morgen. Håper det er rolig og fint vær med kvitrende fugler i trærne. I dag har det blåst masse her med kald nordavind,og jeg ble skikkelig rasende en stund for jeg hadde noen oppgaver som måtte gjøres ute. Jeg blir ganske sint når jeg fryser,vet ikke hvorfor men jeg bare blir det men ha en godnatt folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 31. mai 2012 #1835 Del Skrevet 31. mai 2012 Sov sødt, kjære Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2012 #1836 Del Skrevet 1. juni 2012 Takk for nyyydelige sommerbeskrivelser i boken min, odisi! Håper du får en fin dag i morgen, uten kald vind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. juni 2012 #1837 Del Skrevet 1. juni 2012 Jo,takk for det det blåser som bare det og jeg blir så sint Syns nesten heller det kan regne istedenfor blåse. Men jeg har sol og egentlig godt humør trass vinden Håper alle har en fin helgestart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2012 #1838 Del Skrevet 1. juni 2012 Ganske kaldt her også, men ser ut som det blåser litt mindre enn i går. Helt uvirkelig at det var så varmt som det var for bare noen dager siden Har du noen spennende hageplaner for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. juni 2012 #1839 Del Skrevet 1. juni 2012 De eneste hageplanene jeg har i helga er å sitte i hagestuen og slappe av med noen venner som er så glad i vin kommer du Ta med deg Gia og Aldrisur så kan vi fortsette der vi sovnet i natt vettu Det er så deilig når ungene er så store som de er og overnatter på tur hos hverandre,så får vi foreldre fri hver sin gang Misforstå meg rett,det er kjekt når de er her men det er kjekt når de er borte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2012 #1840 Del Skrevet 1. juni 2012 Høres kjempekoselig ut, jeg kommer jaffal!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå