Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ler meg fortsatt fillete av den skremte mogwai/gremlinen du postet igår, Rumle. Det er det morsomste jeghar sett på lenge!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg fortsatt fillete av den skremte mogwai/gremlinen du postet igår, Rumle. Det er det morsomste jeghar sett på lenge!

:ler: ja, den var jammen søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei Gia og Rumle :klemmer: håper dere hadde bra i går.

Hadde du deg en bedre middag i går Gia?

Den pusen på bildet så ut til å kose seg,den gled rett inn i naturen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
Gjest odisi73

Hei allesammen :klemmer: jeg skrev nettopp et langt innlegg så ble det slettet :kjefte: gidder ikke skrive det en gang til :sjenert:

Men i dag kom naboen sine gås gående over til oss i hagen,eller det er en spesiell type,veldig store og slike som er i fangenskap.

Nå har de spist snegler og brød i mange timer og kattene syns dette er veldig spennende.

Skal ringe naboen snart men de kan spise litt til først :fnise:

Pleier å få besøk av noen fasaner som jeg kaller Ole,Dole og Doffen men har bare sett den ene i år så vet ikke hvor det har blitt av Dole og Doffen,kanskje Doffen har "daua" :fnise:

Morsomt at kattene aldrig prøver å ta noe som er større enn en stare.

I dag er jeg mye bedre enn i går og det blir lenge til neste gang,ha en fin dag videre alle :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gås som spiser snegler?!!! :gjeiper:

Sånne kan du jo kjøpe å ha gående i hagen din, du som bor på gård! Synes det høres ut som en drøm! :rodmer:

Følger kattene etter dem, eller holder de seg på trygg avstand? :fnise: Pleier ikke slike gåser å ha et rimelig heftig temperament?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke canadagjess?? Sånne har prøvd å spise meg opptil flere ganger. Skumle dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...