Gjest Hannee Skrevet 13. mai 2012 #1681 Del Skrevet 13. mai 2012 God søndagsmorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2012 #1682 Del Skrevet 13. mai 2012 Ha en fin søndag, odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 13. mai 2012 #1683 Del Skrevet 13. mai 2012 God senkveld snart natt Odisi Håper du har fått hvilt ryggen din, og fått litt ro i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mai 2012 #1684 Del Skrevet 14. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 14. mai 2012 #1685 Del Skrevet 14. mai 2012 Ha en fin uke Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mai 2012 #1686 Del Skrevet 14. mai 2012 Hvor er du odiiiiiiiiisiiiiiii?!!! :lete: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mai 2012 #1687 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) *pynte litt i odisidagboken, så alt er klart til 17. mai* Endret 14. mai 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 14. mai 2012 #1688 Del Skrevet 14. mai 2012 Haloisen! Tenkte bare jeg skulle informere om at jeg i dag har "stjelt" en liten rogn og plantet i hagen. Tror du det er håp? Og nå tenker jeg på det lille treet og ikke mine evner som gartner Jeg har så lyst på et litt mer skjermet område, men ikke råd til å handle masse store ting så nå har jeg begynt å stjele i skogen. Heheh.. Hehe.. Må le litt av meg selv. Du som er (hus)mor; hvordan kake er fin å bake til 17. mai for meg som ikke liker bløtkake noe særlig. Føler at sjokoladekake for en gangs skyld ikke blir riktig. Ønsker deg en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. mai 2012 #1689 Del Skrevet 14. mai 2012 Odiiiisiiii oLava* hva med Oreo-kake? Eller fine cupcakes? Eller prinsessekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mai 2012 #1690 Del Skrevet 14. mai 2012 Olava: Jeg er ikke mor, men jeg er sykt glad i kaker, så jeg svarer likevel! Pavlova er perfekt for 17.mai. Pyntet med jordbær og blåbær og bringebær så får man det røde, hvite (kremen) og blå! Se bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 14. mai 2012 #1691 Del Skrevet 14. mai 2012 Tekola: tror jeg er den eneste i Norge som ikke liker Oreo-kjeks, men takk for tips likevel. Hva er en prinsessekake? Vil tøffe storebrødre spise det? Mynona: den var fin!! Pavlova har jeg faktisk hørt om - er det enkelt å lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 14. mai 2012 #1692 Del Skrevet 14. mai 2012 Odisi Går det bra med deg???? Hvor er du Jeg skal jobbe imorgen, lese litt etterpå håper jeg, også kaste drittbilen til samboeren. Så kan jeg planlegge 17 mai, hos oss blir det frokost med Quiche, laks og spekemat. Muffins og Pavlova og masse is. Om vøret blir så dårlig som meldt, da dropper jeg bunad og blir hjemme. Ungene mine skal uansett henge med venner og kler seg om til mer fornuftig etter frokosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. mai 2012 #1693 Del Skrevet 14. mai 2012 Dette er en prinsessekake! Jeg synes det er nam, i hvert fall. Og min vil-være-barsk lillebror liker det også! Jeg har en del venner som ikke liker oreos, men de liker det i kake og cupcakes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 14. mai 2012 #1694 Del Skrevet 14. mai 2012 Den prinsessekaken blir enda bedre om du strør perlesukker på toppen før du setter den i ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mai 2012 #1695 Del Skrevet 14. mai 2012 Mynona: den var fin!! Pavlova har jeg faktisk hørt om - er det enkelt å lage? Har ikke laget det selv, bare spist Men venninnen min sier at den er kjempeenkel. Fant en oppskrift her, og det ser enkelt ut. http://www.klikk.no/mat/spise/article460458.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. mai 2012 #1696 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei Rumle,Hannee,Surre,Mynona,oLava og Tekola Så fint dere har pyntet med flagg og kaker Har hatt det travelt i dagene som har vært. Håper vi får fint vær på 17 Mai og at alle gleder seg. Selv har jeg ryddet og pyntet litt rundt huset,men det har vært så dårlig vær så jeg får liksom ikke gjort alt jeg vil. Hmmmmmm,det er mye godt å servere på 17.Mai f.eks Spekemat,rømmegrøt,fruktsalat,sitronfromasje,ostekaker,hjemmelagde burgere,cupkakes,Kvæfjordkake,laks og eggerøre,iskake på kjeksbunn,suksekake,kransekake osv. Selv lurer jeg på om jeg skal lage rømmegrøt,Smash iskake,vaffler og litt forskjellig spekemat og ost og masse frukt med vaniljeKesam Ellers er går alt fint her og håper ikke det blir fullt så travelt etter 17 Mai. Rogn vet jeg ikke noe særlig om,gjør du Rumle? Skulle nesten tro den vil vokse,må huske vanne godt i vokseperioden. Håper formen din er bra Hannee,ha en ellers fin natt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. mai 2012 #1697 Del Skrevet 14. mai 2012 Den tradisjonelle norske 17. maifrokosten er vel strengt tatt sildesalat og dram. Men jeg foretrekker Champagne og gåselever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. mai 2012 #1698 Del Skrevet 15. mai 2012 Håper du får det bra selv om du har det travelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 15. mai 2012 #1699 Del Skrevet 15. mai 2012 Ha en strålende dag! Jeg skal gå å tenke på om jeg bør trø til med flere kaker på Torsdag, etter å ha lest hva du skal diske opp med. Jeg har lovet jentene mine biff og fløtegratinerte poteter til middag. Jentene til samboer de vil helst ha pølse i brød (eller HotDog som de sier her i Bergen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. mai 2012 #1700 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei alle Gåselever har jeg aldrig smakt Gia men Champis og jordbær er en sikker vinner for meg Du er så søt Hannee håper alt er bra med deg og ha en fortreffelig dag. Surre(store bokstaver i rødt,hvitt og blått) Du skal jo servere noe av det beste jeg vet du,biff og fløtepoteter er himmelskt syns jeg. Håper ellers det går bra med deg,sambo og alle barna og at dere får en super 17 Mai Skal avgårde å kjøpe noen røde potteroser og vanlige Margeritter som jeg skal plante sammen med noen blå Stemorsblomster så har jeg det Norske flagget i blomster også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå