Rumle Skrevet 3. mai 2012 #1601 Del Skrevet 3. mai 2012 Har du fått fikset PC'en din forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. mai 2012 #1602 Del Skrevet 3. mai 2012 Nei,jeg låner en av ungene sin gamle så nå går det greit vettu Syns nesten det er pcer og andre duppedingser i hvert rom jeg går i her hjemme jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #1603 Del Skrevet 3. mai 2012 Ja, det blir vel fort slik med mange tenåringer i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. mai 2012 #1604 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg fant et morsomt blad på jobben idag, og Rumle og jeg tenkte du ville like det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. mai 2012 #1605 Del Skrevet 4. mai 2012 Jaaaaaaaaaaa det vil jeg gjerne lese,tusentakk FruN og Rumle. Det er sikkert mange husmortips der. Må låne Allers av svigers,vi bytter på bladene,jeg kjøper hjemmet og hun Allers og det er jo bare alla tiders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. mai 2012 #1606 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvor har det blitt av Hannee? Blir litt bekymra når hun ikke følger rutinene sine og kommer og sier godmorgen og god kveld Håper alt står bra til med deg og dine og at du er opptatt med skolearbeide. Ha en bra dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #1607 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvor har det blitt av Hannee? Blir litt bekymra når hun ikke følger rutinene sine og kommer og sier godmorgen og god kveld Håper alt står bra til med deg og dine og at du er opptatt med skolearbeide. Ha en bra dag alle sammen Det tenkte jeg på i natt også Håper hun kommer innom snart! til Hannee! Og til odisi Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #1608 Del Skrevet 4. mai 2012 Forresten, jeg snakket litt med min far om rhododendronjord, og han sa at han synes den aller beste jorden er jorden som er under furu og grantrær, altså furu og grannåler som har råtnet over tid og blitt til jord. Han mente at det ville ta tid før furu eller barnåler som man lå under rhododendroen selv ville hjelpe - i alle fall ville han å blandet de godt inn i jorden. Ellers anbefalte han også å kjøpe spesialjord til rhododendron, om forholdene ikke er de beste (sur nok jord). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. mai 2012 #1609 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg har noen Edelgran som står til pynt i det ene hjørne,kanskje jeg skal prøve å plante ved siden av der. Har en lang granhekk(over 50 m) men kan ikke plante foran den,det vil se rart ut,den skjermer eiendommen ganske bra mot vestavind på den ene siden. Men hadde det vært opp til meg så hadde vi ikke hatt granhekk men en fin brunbeiset vegg med klematis,klatre hortensia og andre klatreplanter og selvfølgelig klatreroser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. mai 2012 #1610 Del Skrevet 4. mai 2012 Gud som jeg kjeder meg nå Jeg ser på TV3 og filmen "The Wolfman"og herregud så kjedelig når det er reklame like lenge som det er en filmsnutt,og reklamen er jo hvert tiende min Akuratt der er NRK bedre for de sender iallefall filmer uten reklame. Men de kan godt sende noe annet en fredagskveld enn "Styrke 10 fra Navarone" fra 1978 med Franko Nero og Harrison Ford Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #1611 Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, helt enig med deg!!! Utrolig mye dårlig på tv nå Og hvorfor sender ikke Nrk haveprogrammer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1612 Del Skrevet 5. mai 2012 Svensk Tv1 er flinke til å sende hageprogrammer og Dansk Tv1. I sist uke hadde det innslag med herskaplige engelske hager og slott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #1613 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja? åhh kanskje de legges ut på nettsidene deres, det skal jeg jammen sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1614 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg var i Kongens Have i København i fjor sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #1615 Del Skrevet 5. mai 2012 Åhhh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1616 Del Skrevet 5. mai 2012 Veldig mye lakserøde roser og lavendel Så var jeg i Botanisk hage i Århus for noen somrer tilbake,det lå ved siden av Gamlebyen og det var så fint og gå tur der Var i Odense og besøkte parken til HC Andersen også en gang og det er de største vannliljene jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #1617 Del Skrevet 5. mai 2012 Det høres helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1618 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja,for meg var det det mannen satt seg på en benk og sturet i luften mens jeg mellom alle blomstene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #1619 Del Skrevet 5. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. mai 2012 #1620 Del Skrevet 5. mai 2012 God morgen, Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå