Gjest Surrehodet Skrevet 25. april 2012 #1481 Skrevet 25. april 2012 Heia Jeg har plukket masse snegler i bedet de siste dagene. Hvorfor er de her Idag kom stebarna forseint på skolen, fordi jeg måtte plukke en 20-30 snegler før jeg kjørte dem avgårde. Håper læreren deres har hage slik ah han forstår besettelsen min. Og idag har jeg bakt 50 muffins og triplet en gulrotkakeoppskrift slik at det ble langpannegulrotkake Nam nam. Håper dere har en god kveld.
Mynona Skrevet 25. april 2012 #1482 Skrevet 25. april 2012 Oooo.. <--- kakemonster!! Smake?? (jeg er visst ute av stand til å lage setninger når jeg har lyst på kake )
Rumle Skrevet 25. april 2012 #1483 Skrevet 25. april 2012 Åh jeg hater de &¤"%¤%¤#" sneglene! Har heldigvis ikke funnet så mange her enda, men de kommer nok! Gaah! Fant en gjeng under en tønne jeg flyttet i hagen da
Rumle Skrevet 25. april 2012 #1484 Skrevet 25. april 2012 Og jeg så også at noen har spist på liljeskuddene, så det er nok de. Har i grunnen ikke hatt så mye problemer med at de har spist på liljene før Men, merket i fjor at de hadde begynt å spise en del nye sorter, deprimerende ...
Gjest Surrehodet Skrevet 25. april 2012 #1485 Skrevet 25. april 2012 Jeg kommer med kake med en gang jeg Det ble litt mye kake idag. Jeg hadde avslutting for konfirmantene mine, nå skal bunaden på- om den passer enda.
Gjest Surrehodet Skrevet 25. april 2012 #1486 Skrevet 25. april 2012 Hmm, liljeskuddene mine er helt ødelagte. Og de har begynt på noen som de ikke spiste på i fjor. Så de legger vel om til lavkarbo de også Jeg tenkte jeg skulle spa opp de blomstene,og tulipaner blir det ikke mer i min hage. Påskeliljer og valmuer er det eneste som har fått stå.
Rumle Skrevet 25. april 2012 #1487 Skrevet 25. april 2012 Her går de på påskeliljer også i alle fall de små, så når kommer jeg til å bare plante de på terrassen fra nå av
Gjest LightBulb Skrevet 25. april 2012 #1488 Skrevet 25. april 2012 æsj og fysj! Nå har flåtten kommet Oooooodiiisiiiii!
Mynona Skrevet 25. april 2012 #1489 Skrevet 25. april 2012 Iooouu.. Flått er ekkelt. I morgen får jeg eksamenscase Blir 2 hektiske uker før eksamen altså. Når jeg er ferdig med det skal jeg komme å hjelpe dere å plukke snegler. Hvis jeg får låne verneutstyr!
Rumle Skrevet 26. april 2012 #1490 Skrevet 26. april 2012 Ja, du er hjertelig velkommen til å plukke snegler her, Mynona! Masse lykke til med forberedelser til eksamen!!!!! til odisi også!
Gjest Surrehodet Skrevet 26. april 2012 #1491 Skrevet 26. april 2012 Vi kan ha snegleparty Så kan vi reise rundt først til Odisi, så videre opp til meg og så til Rumle. Jeg leste at de kunne spises også kanskje vi kan grille dem God morgen forresten! Her er det Og jeg må gjøre meg klar til dagens morgen før jeg tusler på jobb. Ha en finfin dag :klemmer:
Mynona Skrevet 26. april 2012 #1493 Skrevet 26. april 2012 Nei takk til sneglemiddag jeg kan ikke den dagen
Gjest odisi73 Skrevet 26. april 2012 #1494 Skrevet 26. april 2012 Ha,ha,ha snegler er uinnvitert hage tilbehør. Så fint at dere skravler med hverandre,koselig å lese Dere er flinke å plukke snegler Surre og Rumle,ikke akuratt en favoritt hobby. Har flåtten kommet til Stord Light ja da må jeg dryppe kattene så de slipper det svineriet. Syns det er veldig greit med de dråpene som tar både innvendige og utvendige parasitter. Lykke til med eksamenlesing Mynona,og så bra at Hannee er bedre Og Hoppe,jeg ser du hopper innom boka mi og deler ditt vittige humør med oss andre. Håper ikke det var noe jeg skulle svare på nå for nå husker jeg nesten ikke det jeg har lest ooooooooooo,har jeg begynnt å bli senil Ha en fin dag videre alle Foressten,hvor har det blitt av Ery og hvorfor er du ikke i uinteressant tråden mer Mynona
Gjest odisi73 Skrevet 26. april 2012 #1495 Skrevet 26. april 2012 Heldigen Surre som har sol,vi har øsregn og grått og surt
Mynona Skrevet 26. april 2012 #1496 Skrevet 26. april 2012 Jeg synes ikke det var noe hyggelig der når en bruker flere ganger kritiserer meg og er frekk for personlighetsting. Og når jeg svarer på kritikken er jeg visst en kranglefant. Jeg føler at jeg gir mye av meg selv i den tråden, og når jeg blir gransket for feil har jeg ikke noe lyst til å være der.
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2012 #1497 Skrevet 26. april 2012 Savner deg i den andre tråden, Mynona! Men skjønner godt at du tar en pause derfra. Ville heller hatt deg der enn visse andre, men sånt kan man jo ikke bestemme. I hvert fall ikke når man ikke en gang er fast innventar der selv. Snegler er kjempeekle! Eneste grunnen til at jeg er glad for at jeg ikke har hage for tiden
Giacomo_P Skrevet 26. april 2012 #1498 Skrevet 26. april 2012 Jeg synes ikke det var noe hyggelig der når en bruker flere ganger kritiserer meg og er frekk for personlighetsting. Og når jeg svarer på kritikken er jeg visst en kranglefant. Jeg føler at jeg gir mye av meg selv i den tråden, og når jeg blir gransket for feil har jeg ikke noe lyst til å være der. ...men vi andre synes det er en tristere tråd uden deg. Kom tilbake!!!!
Gjest odisi73 Skrevet 26. april 2012 #1499 Skrevet 26. april 2012 Det er trist at det er noen som er slik Mynona enig med Tekola at det er noen andre som ikke skulle vært der istedenfor. Du hører til i den tråden,men uansett så skulle du ikke bry deg med hva en person skriver om deg når en tenker på alle de som liker deg og savner deg. Håper det ordner seg ivertfall. Hei Gia og Tekola Fikk du brendt kvist og kvast i går Gia? Har du terrasse da Tekola?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå