Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2012 #1421 Del Skrevet 21. april 2012 Sånne filmer ser jeg ikke på. Jeg ønsker å sove godt om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #1422 Del Skrevet 21. april 2012 Odi! Har sønnen din fått lappen enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. april 2012 #1423 Del Skrevet 21. april 2012 Han skal ta oppkjøringa 7 Mai,han reiser til Stjørdalen og kjører opp også for her hjemme er det 4 mnd ventetid til oppkjøring. Helt utrolig hvor mye kø det er rundt omkring på oppkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 21. april 2012 #1424 Del Skrevet 21. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. april 2012 #1425 Del Skrevet 21. april 2012 Hei alle "midt om natten" Håper alle har hatt en fin Lørdag,jeg avslutter den med en ny cowboyfilm jeg fant hylla på Mixen Eeeeeeeelsker cowboyfilmer jeg Ellers håper jeg alle får en fin natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #1426 Del Skrevet 21. april 2012 Han skal ta oppkjøringa 7 Mai,han reiser til Stjørdalen og kjører opp også for her hjemme er det 4 mnd ventetid til oppkjøring. Helt utrolig hvor mye kø det er rundt omkring på oppkjøring Oi, det nærmer seg med stormskritt det. Han er sikkert skikkelig gira. Du får hilse fra meg om han er nervøs, og si at han ikke trenger å være det. De er ikke farlige, selv om det virker sånn... Fra en som var skitnervøs og strøk første gang fordi hun ikke klarte å tenke klart pga nervøsiteten. og sensor som hadde kallenavnet strykejernet hjalp ikke... Hei alle "midt om natten" Håper alle har hatt en fin Lørdag,jeg avslutter den med en ny cowboyfilm jeg fant hylla på Mixen Eeeeeeeelsker cowboyfilmer jeg Ellers håper jeg alle får en fin natt. Takk i lige så. Jeg sitter i sofakroken å drikker vin alene. Og vurderer om jeg skal gå ut på byn alene, som en utfordring til meg selv. Synes det er skummelt, så er fortsatt i vurderingsfasen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #1427 Del Skrevet 21. april 2012 Og Surre, hvordan går det med tommelen?? Den har vel ikke falt av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. april 2012 #1428 Del Skrevet 21. april 2012 Ja,han er skikkelig gira på lappen nå og klar er han Takk som spør foressten. Gå på byen alene hadde jeg aldrig turt Mange skumle menner der. Men uansett hva du bestemmer deg for så håper jeg du koser deg. Egentlig så hørtes det ganske avslappende og koselig ut å drikke vin i sofakroken nå men jeg har ingen å drikke den med mannen bursover og det gjør faktisk resten av huset også nå,det er tidlig til å være her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #1429 Del Skrevet 21. april 2012 Du kan jo drikke vin i sofakroken med meg!! Rumle dukker sikkert opp plutselig hun og, når hun hører om vin! Huff, skal jeg tørre tro.. Tenkte å ha en "venninna mi flørter med en kar der borte, så jeg ble litt alene"-historie å vise til... Har litt lyst å prøve. Jeg er jo sjenert. Må jo bare utfordre meg selv. Ellers kommer jeg jo ikke til å utvikle meg.. Men det er DØDS skummelt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. april 2012 #1430 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Veldig greit å ha noen små historier på lur ja,men jeg hadde ikke gått ut alene Kanskje du bare skal fortsette å være i den vurderingsperioden til det er for sent til å gå ut Huff,du må passe deg hvis du går ut,det er fanden meg mange galninger der ute Endret 21. april 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #1431 Del Skrevet 21. april 2012 Nå tør jeg hvertfall ikke Odi... Men har litt lyst.. Hvordan går det med snorkingen til mannen?? Var det operasjon det ble?? Og gå ned i vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. april 2012 #1432 Del Skrevet 21. april 2012 Han hadde skjeiv neserygg så han må opperere,men først skal han få en maskin som han skal ligge med en natt så får vi se videre etter det Slanke han har vi begynnt med det hr gått i vann og frukt og grønt hele uka Ingen kaker,bare til bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #1433 Del Skrevet 21. april 2012 Hehe, du får ta han med på fjelltur også! Lån en hund som må trimmes eller noe Det er trening man ikke merker på samme måte. Kjenner en som opererte skjev neserygg, og han ble mye bedre etter det. Men han måtte gå ned i vekt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. april 2012 #1434 Del Skrevet 21. april 2012 Nå går jeg ut en tur Odi.. Kanskje det bare blir en kveld (natt) tur... Ser an når jeg nærmer meg utestedene, om jeg er tøff nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 22. april 2012 #1435 Del Skrevet 22. april 2012 God morgen Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2012 #1436 Del Skrevet 22. april 2012 God Lunch, Odi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. april 2012 #1437 Del Skrevet 22. april 2012 God dag Hannee og Hoppe håper dere har hatt en fin helg. Nå må du gi et tegn Mynona så vi kan se at du kom helskinnet hjem fra byen i natt Jeg skal snart igang med kjøttkaker og mannen er ute og bærer stein,det er god aktivitet for han. Men tipper han kommer inn snart for nå begynnte det å pøsregne,og her som var så fint vær Dukker Nelli opp igjen skal jeg ta på meg hageklærna og gå ut å klippe rosene for nå er det tid for det ser jeg på bjørka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. april 2012 #1438 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg lever!! Jeg gikk bare en tur i sentrum jeg.. Så gikk jeg hjem igjen.. Fant ut at jeg synes fulle folk er så slitsomme... Også var det jo kø overalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. april 2012 #1439 Del Skrevet 22. april 2012 Phu det var godt. Dokø,matkø,ølkø og taxikø er noe av det kjedligste som fins og av og til virker det som kvelden går ut på det når du er på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2012 #1440 Del Skrevet 22. april 2012 Du glemte "sjekke-kø"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå