Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

Hei alle skrivere :goodbye:

Min beste medisin når jeg er syk er TV,sofa,pute,pledd,tomatsuppe med egg,kakao,brus,smoothie og pusekattene ved min side :jepp: buljong og grønnsaksuppe er også godt.

God bedring Mynona og Hannee :klemmer:

Hei Hoppe,har du hatt en avslappet Påske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, buljong skal jeg kjøpe i morgen :)

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg liker den thailandske svinebuljongen. Den er så namme nam

Skrevet

Det har jeg i skuffen fra jeg lagde vårruller! Men jeg skjønner ikke blandingsforholdet :fnise: for det står på Thai

Gjest odisi73
Skrevet

Er du sykemeldt i morgen Mynona?

Det er bedre å være hjemme noen dager og bli frisk istedenfor og gå på jobb i halvveis tilstand i mange dager :jepp: og grønn te :kaffekopp:

Gjest EryMax
Skrevet

Prøv deg fram, jeg tror jeg bruker ei eller to teskjeer.

Gjest Hannee
Skrevet

Tusen takk Odisi :) Skal følge rådene dine når jeg kommer hjem etter skolen.

Gjest odisi73
Skrevet (endret)

Hei :klemmer: ,uansett tror jeg den beste medisinen er å gjøre det du føler er best for deg selv :jepp: Skikkelig god egen pleie er viktigst.

Ha en ellers fin formiddag :regn:

Endret av odisi73
Skrevet

Hei :klemmer: ,uansett tror jeg den beste medisinen er å gjøre det du føler er best for deg selv :jepp: Skikkelig god egen pleie er viktigst.

Ha en ellers fin formiddag :regn:

Der er jeg helt enig med deg! :jepp:

Jeg er feks helt avhengig av skikkelig god, sterk og kald solbærsirup når jeg er forkjølet og har vondt i halsen. For det synes jeg lindrer skikkelig godt på vond hals. Men, tror det er ganske individuelt.

Har et spørsmål til deg odisi; fuksiaene som jeg tok ned og satt lyst har vokst veldig mye, laaaange skudd med masse friske, fine blader på. Pleier du å beskjære de litt for å få de kraftigere, eller hva gjør du? Jeg beskjærte ganske kraftig når jeg tok de ned, og det meste av det jeg kuttet av plantet jeg, og det er det også masse fine blader på nå! Kommer visst til å bli fuksia-eldorado her til sommeren! :vetikke::ler:

Håper du før en fin dag! :blomst::klemmer:

Skrevet

Odi! Jeg ser i programbladet at det er Criminal Minds på TV2 i kveld. Episode 14 står det. Trodde det skulle gå på torsdager. :sjokkert: Har de bytta dag for lenge siden, så det er mange jeg ikke har fått med meg??

Har du fått med deg dette??

Gjest odisi73
Skrevet

Jepp,nye sendetider hver onsdag ti over ti og helt nye episoder,men de begynner med det fra i dag av.

Rumle: Er de lange og stranglete så klipper jeg de ned,men er det kraftige fine skudd så beholder jeg de.

Men er det de første skuddene så klipper jeg de også,ellers føler jeg de tar all næring til resten av planten som skal bli stor og sterk til sommeren :fnise:

Skrevet

Puh!! Da har jeg ikke gått glipp av noe da :)

Skrevet

Setter inn assortert sykemedisin, så kan hver og en ta det de trenger eller har mest lyst på.

God bedring til....oss alle, egentlig. :fnise:

Skrevet

Jepp,nye sendetider hver onsdag ti over ti og helt nye episoder,men de begynner med det fra i dag av.

Rumle: Er de lange og stranglete så klipper jeg de ned,men er det kraftige fine skudd så beholder jeg de.

Men er det de første skuddene så klipper jeg de også,ellers føler jeg de tar all næring til resten av planten som skal bli stor og sterk til sommeren :fnise:

Hmmm de er både kraftige og fine, men også de første skuddene - what to dooooooo? :klo::fnise:

Gjest odisi73
Skrevet

Jeg hadde klippet dem litt jeg,de vokser jo så fort så planten tar det igjen.

Hvis du ikke klipper kan du få en stringlete plante,ikke sikkert men jeg har erfart det :sjenert:

Gjest odisi73
Skrevet

Fælt som du skravler Rumle :skratte: du har snart tatt meg igjen :fnise:

Gjest odisi73
Skrevet

Setter inn assortert sykemedisin, så kan hver og en ta det de trenger eller har mest lyst på.

God bedring til....oss alle, egentlig. :fnise:

Så raus du er Hoppe :fnise: 1 stk hjemmelagd is til deg,men bare 1 stk og ikke mer :nei:

Skrevet

Fælt som du skravler Rumle :skratte: du har snart tatt meg igjen :fnise:

:hoho: Det er duuuuuuuuuuu som må :skravle: mer! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...