Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

:fnise: god formiddag Hannee :klemmer: nå er det hverdag og grått i været som vanlig,litt kjedelig men ok,vi må jo bare akseptere at sola ikke vil være her :sjenert: håper alle har hatt det fint i Påsken :jepp: det har jeg.

Ha en fin dag videre.

Gjest Hannee
Skrevet

Hatt det fint :) Er forskjøla, så holder meg inne i dag. Går bare glipp av en liten forelesning da..

Her regner det og er sol om hverandre. Så skal prøve å sende litt sol til alle som trenger det :)

Gjest odisi73
Skrevet

Huff,det er kjedelig å være forkjølet,får håpe du blir fort frisk igjen Hannee :klemmer:

Nå skal jeg snart sette meg i bilen og gå på en handlerunde,mangler alt mulig etter Påskehelga så må nok fylle opp kjøleskap,skuffer og skap :goodbye:

Skrevet

Skulle ønsket at jeg kunne vært der nå odi kom hjem med handleposene sine.

Det kan jo være noe morsomt oppi dem. :fnise:

Skrevet

Odiii, kan du handle til meg og?? Har ikke no lyst til å gå ut i regnet!

Skrevet

*legge seg i skjul ved kjøleskapet og gjøre seg klar til å sjekke* :lur:

Skrevet

IS! :jepp: Hjelper alltid det.

Skrevet

Har du noe tips til forskjølamat?

Her blir nok forkjølamaten pizza! Kjip butikkpizza. Men orker ikke noe annet.

Men hvis du skal ha is, må du styre unna fløte/melke-is. Da blir det bare slim i halsen. Saftis må man ha.

Skrevet

Å? Jeg visste ikke at det oppførte seg sånn i enkelte halser. Den gjør ikke det i min skjønner du.

Det er omtrent som at isen sier "I`m Home!", når jeg spiser den. :rodmer:

Gjest Hannee
Skrevet

Åja, tusen takk Mynona :) Ja prøver å styre unna is og melk og slikt når jeg er forkjøla. Tror jeg skal lage meg en suppe. Det er vel litt forkjølamat.

Skrevet

Å? Jeg visste ikke at det oppførte seg sånn i enkelte halser. Den gjør ikke det i min skjønner du.

Det er omtrent som at isen sier "I`m Home!", når jeg spiser den. :rodmer:

Alt med melk, eller med mye melk (som yoghurt, fløteis, melk, rømme, sjokolade osv) gjør slimete halser enda mer slimete. Da begynner det å surkle i min hals.

Når jeg har spist pizzan min skal jeg hente dyna, ta på pysjen og spise skolebolle og melon og drikke te. Da må jeg vel bli frisk :)

• Liker 1
Skrevet

Spis masse c vitamin

Nja.. har lest at det ikke hjelper med c-vitaminsjokk. Alt vi ikke trenger blir bare skylt ut uten å oppta noe.

Skrevet

God bedring uansett hva du bestemmer deg for å gjøre da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...