Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glimrende Hannee!!! :jepp:

Jeg baker egentlig ikke så mange kaker da, ikke slik som odisi og FruN, men jeg skal prøve å få tatt bilder av de jeg lager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett følger jeg veldig gjerne med i den tråden! :Nikke:

Gjest Hannee
Skrevet

Hihi, ja, jeg er heller ikke så flink på bakern, men den tråden skal bli en inspirasjon :)

Skrevet

Jeg tror muligens jeg har noen bakebilder liggende et sted, kanskje jeg skal finne de fram :)

Skrevet

Eller er det kun nybakt som gjelder? :ler:

Gjest Hannee
Skrevet

Hihi! Alle du har bakt selv funker sikkert bra :)

Skrevet (endret)

Jeg får se om jeg finner noe! :)

Endret av Rumle
Gjest Hannee
Skrevet

God formiddag Odisi :) Jeg har vært ute og gått tur, også har jeg fått boller av kusina mi :) Så nå har jeg kosa meg veldig. Hvordan trives du i påska?

Gjest Surrehodet
Skrevet (endret)

GOD MORGEN

Sol i Bergen, og jeg har dekket bordet med påskeservietter, rosa egg og nybakt brød.

Håper Odisisnuppa får en strålende dag.

edit. fargen-gult ble så feil så feil.

Endret av Surrehodet
Gjest odisi73
Skrevet

Skikkelig god Påske til deg også Surre :klemmer: hørtes ut som en herlig påskefrokost.

Du er så heldig Hannee som har så god kontakt med kusina di :jepp:

Har det ellers litt travelt,så jeg kommer litt sterkere tilbake når den værste påskestria har lagt seg.

Kos dere videre på denne fine påskeaften alle sammen :klemmer:

Skrevet

Ha en fin påskeaften, odisiiii! :blomst::klemmer:

Gjest odisi73
Skrevet

Ja Hjemmet kaken ble fantastisk god men meget mektig. Så du spurte om det i en annen tråd :sjenert:

Nå er det den gule kaken og is kaken som står på vent til å bli spist opp :gjeiper:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Imorgen kommer svigers på lammelårmiddag. Men de var utsolgt for rosmarin på butikken både frisk og tørket. Jeg får lage en annen vri en den tradisjonelle.....

Hva tror Odisi om jeg tar hvitløk, salt og pepper og ikke fløtegratinerte poteter men lager en ratatouile istedet? Jeg tenker å bruke poteter, squash,løk, cherrytomater og smør?

Ingen kake imorgen men jordbærgele med vaniljesaus :gjeiper:

Tenker jeg kan kose meg med masse øl ikveld :gjeiper:

Gjest odisi73
Skrevet

Det hørtes kjempegodt ut Surre :jepp: vi var hos venner i går som lagde lammelår og de hadde ikke rosmarin i,det var like godt for det.

Syns din var iant hørtes kjempegod ut.

Og gele med vaniljesaus er bare himmelsk :rodmer:

Vi vil også drikke øl i dag men skal selfølgelig hente noen barn i tolv tiden så det får vente til i morgen for da skal vi gjerne gå tur og da blir det vel en øl på den lokale kneipa :nigo:

Det er koselig det,så har vi vår egen lille påskequiz for de som dukker opp,og kanskje en biljard turnering :ol::kristin:

Gjest EryMax
Skrevet

Tante odi det er krise, jeg skulle bake muffins men så er jeg tom for matolje. Hva gjør jeg nå?

Gjest odisi73
Skrevet

Tante Odi :fnise: det er bare å erstatte den med smør :jepp:

Gjest odisi73
Skrevet
:fnise: hei Aldrisur,har du en fin Påske så langt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...