Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

Helledussen,stakkars lille uglefot som er tom for kaffe :fnise:

Kaktus er gøy,men det holder liksom med ett par stk. Jeg arvet en kaktus på to meter ca for noen år siden av svigermor,hun fikk den i gave av en venninde når hun fødte sønnen sin som altså er mannen min og han er 47 år snart :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Hørtes friskt og godt ut Hannee :jepp: herlig og bare gå rundt i naturen og trekke frisk luft i stedefor den fæle eksosen og alt bilstøyen. GOD PÅSKE TIL DEG OG :klemmer: OG EN KNIP TIL HOPPE OGSÅ :klemmer::fnise:

Gjest EryMax
Skrevet

Farmoren min sin kaktus arvet hun etter sin mor som døde i 72, men hun hadde hatt den i 10 år før det.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Wow...en så stor og fin kaktus du har, Odi! :nigo: Nå skal jeg måle her:*finne målebåndet sitt* min lengste kaktus som er litt svai i ryggen, er ca 117cm høy. Min minste er ca 1 cm over jordskorpa. Har mange i forskjellige lengder og aldre innimellom de ytterpunktene. Jeg venter med spenning på at tre av dem (som er søsken og har små babyer på seg) skal bli gamle nok til at de blomstrer for første gang. Det er alltid et like stort mirakel hver gang! :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Farmoren min sin kaktus arvet hun etter sin mor som døde i 72, men hun hadde hatt den i 10 år før det.

Den skulle jeg likt å ha sett. Er det en slik høy og langstrakt en, eller en leddkaktus? Blomstrer den? :)
Skrevet (endret)

OOO så store kaktuser! De har en i en blomsterbutikk her som er en 1.5m tror jeg. Litt lyst på den :jepp: Jeg har en stakkars en som har mistet de laveste "greinene/bladene" sine :( Håper ikke den har tenkt og dø på seg for jeg liker den :jepp:

Må få se kaktus bilder :jepp:

Hihi. blir i så godt humør av deg Hoppe :rodmer:

Endret av Rofl
Skrevet

*ti-hi...eh...krmtt* Tusen hjertelig mange slags takk for ros. Tenke seg til denslags midt på en mandags ettermiddag og all ting... :plystre:

Gjest Hannee
Skrevet

Åh, jeg har skikkelig lyst på kaktus nå. Den er vel ganske så allergivennlig?

Skrevet

Hva slags kaktuser er det dere snakker om. Ser for meg en sånn her:

cactus2s.jpg

Og de tar jo litt plass..

Skrevet

Heiiiiiiiiiiiiiiiiiii odisiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :hoppendeglad: Hvordan går det??!!

De kaktusene høres stoooore ut! Jeg er imponert over alle som klarer å holde liv i kaktuser, jeg tror jeg er altfor vanneivrig til å klare det! :fnise: Overtok en fjor, som fikk slike vakre, hvite papiraktige blosmter rundt juletider :rodmer: Men, den fikk nok for mye vann av meg altså :sukk:

Og ja; Hoppe Humørspreder! :strix:

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg vil ikke være snill, det fører ikke til noe uansett.

Skrevet (endret)

1CDZi.jpg

yeneC.jpg

iQ6ZK.jpg

dfFKQ.jpg

1zNws.jpg

:rodmer:

Endret av Rumle
  • Liker 3
Gjest Surrehodet
Skrevet

1CDZi.jpg

yeneC.jpg

iQ6ZK.jpg

dfFKQ.jpg

1zNws.jpg

:rodmer:

Åh nå ble jeg helt varm inne i meg, kjempefine bilder :klemmer:

Gjest odisi73
Skrevet

Hei Surre :goodbye: ble det maling av møbler eller cappuchino på deg i dag da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...