Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Gjest Hannee
Skrevet

Ååååååååh, den vil jeg ha! Skikkelig idyllisk og fint jo! Ganske stilig også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa, det synes jeg også, så nesten litt sånn japansk ut utenfra, kjempefint :)

Skrevet

Papirvegger?!? Iiiiik!

Gjest Surrehodet
Skrevet

Hei på dere :goodbye:

Håper dere alle har det bra og at påsken gir dere glede, varme og gode minner. :klemmer: :klemmer:

Gjest Hannee
Skrevet

I like måte Surringen :) Hvordan går det med deg?

God morgen kjære Odisi:)

Skrevet

Håper du koser deg i påsken også, surre - og at du stikker innom her ofte! :jepp:

Ha en fin søndag, odisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! :klemmer:

Skrevet

Hei surrehodet :klemmer: Går det bra med deg og dine?

Ooo fancy båten Rumle :jepp:

Gjest odisi73
Skrevet

Hei,hei alle sammen :klemmer:

Godmorgen,godformiddag,goddag og godkveld,alt ettersom når du har stått opp :fnise:

Jeg ønsker dere alle en riktig fin Påske med mye god mat og drikke,for ikke snakke om fint vær og godt vennelag.

PS husk appelsin,solo og kvikklunsj hvis du skal på tur og kakao selvfølgelig :jepp:

Skrevet

Jeg spiste en før-kvikklunsj på torsdag. Startet påsketuren litt tidlig :fnise:

Gjest odisi73
Skrevet

Åååååå,du var litt ivrig med andre ord,he,he.

Det er bra du har lang påskeferie for det fortjener du Mynona.

Gjest Surrehodet
Skrevet

Hei :klemmer:

Her er det snø? Helt feil når man skal ha bypåske. Jeg skulle dra til byen og drikke cappucino ha på solbriller og nyte freden. Kanskje rydde litt i hagen og male noen møbler. Men neida, jeg får finne på noe annet jeg, å håpe på at brunsneglene i detminste dør av kulda :fnise:

Så drar jeg på plantasjen og kjøper inneblomster

Kos dere alle sammen. :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Gjest odisi73
Skrevet

Kos deg masse Surre med det du skulle finne på.

Hørtes ikke feil ut med den cappuchinoen i påskesolen og studere alle menneskene som stiger forbi deg :kaffekopp:

Skrevet

Hei :klemmer:

Her er det snø? Helt feil når man skal ha bypåske. Jeg skulle dra til byen og drikke cappucino ha på solbriller og nyte freden. Kanskje rydde litt i hagen og male noen møbler. Men neida, jeg får finne på noe annet jeg, å håpe på at brunsneglene i detminste dør av kulda :fnise:

Så drar jeg på plantasjen og kjøper inneblomster

Kos dere alle sammen. :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Mega teit med den snøen ja :( Var glatt når jeg gikk til jobb i dag :snurt: Lurer på om de har noen fine kaktuser på plantasjen samt en rosebusk til meg :jepp:

Skrevet

Rolf: har du noen gang forsøkt deg på å så kaktusfrø? Det har nemlig jeg og det er morsomt å se dem spire og veldig raskt få frem en av de første lange piggene sine. Det tar sin tid, men de er riktig søte når de er små.

Jeg kjøpte en pose på plantasjen og fikk 28 små spirer ut av den. Nå er det over ett år siden og mye har skjedd siden da. Det er nå fem stk igjen og jeg tror at bare èn av dem kommer til å vokse seg til en stor og staut kaktus. Det er like greit det, for jeg har ikke plass til så mange her alikevel.

Kaktuser er et must! :jepp:

:klem: til Odi er også et must!

Gjest EryMax
Skrevet

Farmoren min har en kaktus som er over 45 år gammel

Gjest Hannee
Skrevet

GOD PÅSKE!

I går dro jeg og kusina mi til en slags sjø og gikk tur rundt og koste oss. Var ikke noen båt, men var veldig fint å komme oss dit. Håper du har det bra Odisi :)

Skrevet

Rolf: har du noen gang forsøkt deg på å så kaktusfrø? Det har nemlig jeg og det er morsomt å se dem spire og veldig raskt få frem en av de første lange piggene sine. Det tar sin tid, men de er riktig søte når de er små.

Jeg kjøpte en pose på plantasjen og fikk 28 små spirer ut av den. Nå er det over ett år siden og mye har skjedd siden da. Det er nå fem stk igjen og jeg tror at bare èn av dem kommer til å vokse seg til en stor og staut kaktus. Det er like greit det, for jeg har ikke plass til så mange her alikevel.

Kaktuser er et must! :jepp:

:klem: til Odi er også et must!

Ooo det tror jeg jammen jeg må prøve meg på :jepp: Takk for tipset frøken :klemmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å jeg ber. :) *gml-dags måte å si værsågod på* ;)

Endret av Hoppetaujenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...