Gjest Hannee Skrevet 31. mars 2012 #1081 Skrevet 31. mars 2012 Ååååååååh, den vil jeg ha! Skikkelig idyllisk og fint jo! Ganske stilig også.
Rumle Skrevet 31. mars 2012 #1082 Skrevet 31. mars 2012 Jaaaa, det synes jeg også, så nesten litt sånn japansk ut utenfra, kjempefint
Gjest Surrehodet Skrevet 31. mars 2012 #1084 Skrevet 31. mars 2012 Hei på dere Håper dere alle har det bra og at påsken gir dere glede, varme og gode minner. :klemmer:
Gjest Hannee Skrevet 1. april 2012 #1085 Skrevet 1. april 2012 I like måte Surringen Hvordan går det med deg? God morgen kjære Odisi:)
Rumle Skrevet 1. april 2012 #1086 Skrevet 1. april 2012 Håper du koser deg i påsken også, surre - og at du stikker innom her ofte! Ha en fin søndag, odisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
Rofl Skrevet 2. april 2012 #1088 Skrevet 2. april 2012 Hei surrehodet Går det bra med deg og dine? Ooo fancy båten Rumle
Gjest odisi73 Skrevet 2. april 2012 #1089 Skrevet 2. april 2012 Hei,hei alle sammen Godmorgen,godformiddag,goddag og godkveld,alt ettersom når du har stått opp Jeg ønsker dere alle en riktig fin Påske med mye god mat og drikke,for ikke snakke om fint vær og godt vennelag. PS husk appelsin,solo og kvikklunsj hvis du skal på tur og kakao selvfølgelig
Mynona Skrevet 2. april 2012 #1090 Skrevet 2. april 2012 Jeg spiste en før-kvikklunsj på torsdag. Startet påsketuren litt tidlig
Gjest odisi73 Skrevet 2. april 2012 #1091 Skrevet 2. april 2012 Åååååå,du var litt ivrig med andre ord,he,he. Det er bra du har lang påskeferie for det fortjener du Mynona.
Gjest Surrehodet Skrevet 2. april 2012 #1092 Skrevet 2. april 2012 Hei Her er det snø? Helt feil når man skal ha bypåske. Jeg skulle dra til byen og drikke cappucino ha på solbriller og nyte freden. Kanskje rydde litt i hagen og male noen møbler. Men neida, jeg får finne på noe annet jeg, å håpe på at brunsneglene i detminste dør av kulda Så drar jeg på plantasjen og kjøper inneblomster Kos dere alle sammen. :klemmer:
Gjest odisi73 Skrevet 2. april 2012 #1093 Skrevet 2. april 2012 Kos deg masse Surre med det du skulle finne på. Hørtes ikke feil ut med den cappuchinoen i påskesolen og studere alle menneskene som stiger forbi deg
Rofl Skrevet 2. april 2012 #1094 Skrevet 2. april 2012 Hei Her er det snø? Helt feil når man skal ha bypåske. Jeg skulle dra til byen og drikke cappucino ha på solbriller og nyte freden. Kanskje rydde litt i hagen og male noen møbler. Men neida, jeg får finne på noe annet jeg, å håpe på at brunsneglene i detminste dør av kulda Så drar jeg på plantasjen og kjøper inneblomster Kos dere alle sammen. :klemmer: Mega teit med den snøen ja Var glatt når jeg gikk til jobb i dag Lurer på om de har noen fine kaktuser på plantasjen samt en rosebusk til meg
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2012 #1096 Skrevet 2. april 2012 Rolf: har du noen gang forsøkt deg på å så kaktusfrø? Det har nemlig jeg og det er morsomt å se dem spire og veldig raskt få frem en av de første lange piggene sine. Det tar sin tid, men de er riktig søte når de er små. Jeg kjøpte en pose på plantasjen og fikk 28 små spirer ut av den. Nå er det over ett år siden og mye har skjedd siden da. Det er nå fem stk igjen og jeg tror at bare èn av dem kommer til å vokse seg til en stor og staut kaktus. Det er like greit det, for jeg har ikke plass til så mange her alikevel. Kaktuser er et must! til Odi er også et must!
Gjest EryMax Skrevet 2. april 2012 #1097 Skrevet 2. april 2012 Farmoren min har en kaktus som er over 45 år gammel
Gjest Hannee Skrevet 2. april 2012 #1098 Skrevet 2. april 2012 GOD PÅSKE! I går dro jeg og kusina mi til en slags sjø og gikk tur rundt og koste oss. Var ikke noen båt, men var veldig fint å komme oss dit. Håper du har det bra Odisi
Rofl Skrevet 2. april 2012 #1099 Skrevet 2. april 2012 Rolf: har du noen gang forsøkt deg på å så kaktusfrø? Det har nemlig jeg og det er morsomt å se dem spire og veldig raskt få frem en av de første lange piggene sine. Det tar sin tid, men de er riktig søte når de er små. Jeg kjøpte en pose på plantasjen og fikk 28 små spirer ut av den. Nå er det over ett år siden og mye har skjedd siden da. Det er nå fem stk igjen og jeg tror at bare èn av dem kommer til å vokse seg til en stor og staut kaktus. Det er like greit det, for jeg har ikke plass til så mange her alikevel. Kaktuser er et must! til Odi er også et must! Ooo det tror jeg jammen jeg må prøve meg på Takk for tipset frøken 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2012 #1100 Skrevet 2. april 2012 (endret) Å jeg ber. *gml-dags måte å si værsågod på* Endret 2. april 2012 av Hoppetaujenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå