Rumle Skrevet 21. mars 2012 #981 Del Skrevet 21. mars 2012 Det må være herlig å ha det slik! Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke leser instruksjoner, jeg tror jeg har manualskrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 22. mars 2012 #982 Del Skrevet 22. mars 2012 God morgen kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 22. mars 2012 #983 Del Skrevet 22. mars 2012 Leser som oftest ikke manualer jeg heller. Mye bedre å bare trykke på en knapp og se hva som skjer om det ikke er en skummel ting eller noe går gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. mars 2012 #984 Del Skrevet 22. mars 2012 Fælt som dere prater når jeg ikke er her Hei og god formiddag ivertfall Hmmmmmmmm,trodde manualer var slike som vi løfter jeg og ikke leser men hva vet vel jeg Tar dere feil så ler jeg av dere hvis ikke ler jeg av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 22. mars 2012 #985 Del Skrevet 22. mars 2012 Hallo I dag tråkket jeg meg på jobb, og jammensanten skulle jeg ha fri Så jeg kjørte hjem igjen, lurer på om jeg skal være fornuftig å rydde/vaske eller begynne å lese den nye boken jeg kjøpte igår Altså......Om jeg hadde vert på jobb, hadde jeg ikke fått ryddet uansett, så jeg stemmer for bok Ha en finfin Torsdag alle sammen :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2012 #986 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Fælt som dere prater når jeg ikke er her Hei og god formiddag ivertfall Hmmmmmmmm,trodde manualer var slike som vi løfter jeg og ikke leser men hva vet vel jeg Tar dere feil så ler jeg av dere hvis ikke ler jeg av meg manual manua'l m1 (fra lat., av manus 'hånd'; i bet. 3 fra eng.) 1 tangentene på et orgel, t forskj fra pedal 2 treningsapparat med skiver el. to kuler som er bundet sammen med en stang styrke armmusklene med m-er 3 bok med instruksjoner og opplysninger, håndbok Ordbok Endret 22. mars 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2012 #987 Del Skrevet 22. mars 2012 Ha en strålende dag, odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2012 #988 Del Skrevet 22. mars 2012 Da stemmer jeg også for bok Surre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. mars 2012 #989 Del Skrevet 22. mars 2012 Hei Rumle Okeiiiiii så det har altså tre betydninger. Hei Surre har du virkelig kjørt til jobb i dag når du har fri Jeg hadde blitt sur på meg selv resten av dagen Håper du koser deg med den nye boka di og at alt er bra med deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. mars 2012 #990 Del Skrevet 22. mars 2012 Da stemmer jeg også for bok Surre!! Hei Mynona alt bare bra på jobb for tiden? Ingen branner eller noe tull nå på en uke,men vær litt oppmerksom siden det er Torsdag i dag og Fredagen kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2012 #991 Del Skrevet 22. mars 2012 ja, jeg er litt obs nå. Er jo skumle dager nå Ellers er alt bra på jobb. Bor jo her nesten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2012 #992 Del Skrevet 22. mars 2012 Haij til Odisi! Hvor i alle dager har det blitt av smilene som vi kan velge mellom her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2012 #993 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har mine! Har du mistet dine?!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2012 #994 Del Skrevet 22. mars 2012 Du må sikkert bare trykke på smilet som er over boksen man skriver i. Da dukker de opp på siden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2012 #995 Del Skrevet 22. mars 2012 Jøss....dette var veldig rart. Det smilet der har ikke vært her før, men nå var det det og alle smilene i høyre side i tillegg. Skriften i boksen er også rar i dag. Liten og grå når jeg skriver og vanlig når det kommer på trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2012 #996 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Ja, siden er rar her hos meg også, men her er det slik at jeg ikke kan skrive som vanlig, men må klikke den boksen ved siden av (full editor) for å få skrive. Underlige greier ... Endret 22. mars 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2012 #997 Del Skrevet 22. mars 2012 Oi, nå måtte jeg det og. Og jeg som hadde tenkt til å komme med et råd til dere også.. Da funka ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2012 #998 Del Skrevet 22. mars 2012 Kanskje er det Altinn-viruset som i hoi og hast har bredt seg hit også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2012 #999 Del Skrevet 22. mars 2012 OOOOOHHH NOOOOO... Altinnviruset!! Nav var jo rammet av det de og.. Tror dere det kommer en vaksine snart?? Litt paranoid, for jeg har nettopp sett filmen Contaigion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. mars 2012 #1000 Del Skrevet 22. mars 2012 Ja slik har det vært hos meg og i dag og plutselig nå ble det normalt igjen Hei foressten Jeg fant makk i torsken som vi spiste til middag i dag og da hadde vi spist oss mette og jeg skulle rense resten av fisken til kattene så fant jeg de jævlene i selve kjøttet Vi har pakket det fint inn i papiret igjen og skal selvfølgelig til Mega og klage i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå