Gjest odisi73 Skrevet 14. mars 2012 #901 Del Skrevet 14. mars 2012 Mange måter å se det på. Kanskje jeg må passe bedre på ølflaskene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mars 2012 #902 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Jeg syns at du burde gå til innkjøp av stoooore mengder folie, og fortsette på alt du har i din nærhet. Huset også. Et skikkelig kunstprosjekt må gjøres ordentlig når en først har startet, syns jeg... til deg! For en genial ide!!!! Håper at ikke ditt steds "tørse løsfugler" ser hva du skriver nå, ellers er det horder av slike som du må plukke opp fra under buskene dine om ikke så lenge. Det kan bli skikkelig tunge løft! til deg! Mange måter å se det på. Kanskje jeg må passe bedre på ølflaskene mine Altså, jeg vil bare påpeke at det muuuuuuligens blir en smule trangt om plassen under busken om det skal være både brunsnegler, ølflasker og løsfugler der!!!! Jeg trodde buskene var reservert Rumler og rumlevin, jeg! Endret 14. mars 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mars 2012 #903 Del Skrevet 14. mars 2012 En venninne av meg tråkker på de for å drepe de. Og jeg brekker meg. Spyr nesten når hun skviser de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. mars 2012 #904 Del Skrevet 14. mars 2012 Ja,det er ekkelt,kan jo bare hive skoa etterpå Jepp Rumle,buskene er dine så nå må jeg ta et oppgjør snart,skal ha utendørs dugnad på Lørdag også så da får jeg pelle ølflasker hive vekk Sør Europeiske innvandrere og rake fint under buskene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. mars 2012 #905 Del Skrevet 15. mars 2012 God formiddag allesammen Nå skal jeg snart legge meg i badet og slappe av med oljer og lys og kanskje en agurkskive og to på øynene Spille Roger Waters og bare nyte det Senere skal jeg til sentrum der jeg bor og ha meg en shoppingrunde og kjøpe litt Påskestash. I kveld skal jeg på besøk til en gammel tante av mannen min,og hun fiser hele tiden så jeg holder på å dø det er ikke hennes feil for hun har operert tarmen men det er så jææææææææææææævlig å holde ut de timene Ha en ellers fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mars 2012 #906 Del Skrevet 15. mars 2012 Ha en fin dag, odisiiiiiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. mars 2012 #907 Del Skrevet 15. mars 2012 Ha en kjeeeeempe fin dag Odisi Det badet hørtes så deilig ut! Lykke til med fising senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. mars 2012 #908 Del Skrevet 15. mars 2012 Takk,for det trenger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. mars 2012 #909 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvordan gikk shoppinga? Og god senkveld kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. mars 2012 #910 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei Hannee og dere andre. Nå har jeg altså kjøpt krukker til å ha ute,ranukler kjøpte jeg på mega så får vi se hvordan de trives. Ellers har jeg kjøpt duk,masse snop til påske-egga,vaskekluter som lå så fint i en korg,fult opp skapet med frokostblandinger og knekkebrød og vært på apoteket har alle det bra eller? Jeg er ganske trøtt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. mars 2012 #911 Del Skrevet 15. mars 2012 Skulle ønske jeg hadde hage eller i det minste en veranda når det skrives om blomster og slikt! Ranukler er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mars 2012 #912 Del Skrevet 15. mars 2012 Åhhh du er så effektiv og flink, odisi! Kjøpte du gule ranukler? Jeg er på jakt etter oransje! Har fått tak i rosa, lilla og hvite så langt! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 16. mars 2012 #913 Del Skrevet 16. mars 2012 Fliiiinke Odisi Åh, nå er det ikke lenge til påske. God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #914 Del Skrevet 16. mars 2012 Ha en fin fredag, odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. mars 2012 #915 Del Skrevet 16. mars 2012 God morgen Fri denne formiddagen jeg. Skal gjøre litt hussaker før jeg lufter Boffen. Vi tusler oss en tur på plantasjen for å kjøpe Ranukler. Ble så inspirert til å ta litt hagearbeid. Men først.....Vaske stuegulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 16. mars 2012 #916 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei allesammen I dag er det en fin Fredag enten været stygt eller fint. Pust ut,lukk øynene og finn frem den beste energien i deg selv og spre den rundt deg og til alt annet som lever så vet jeg du får en fin dag Kjempekjekt med blomster,du får nokk din egen veranda eller hage en gang Tekola Rumle,jeg visste ikke det var så mange fine farger av Ranukler og jeg som trodde jeg visste hva det meste av blomster her til lands er Jeg gleder meg også til Påske Hannee,hver årstid har sin sjarm skal du på Påsketur eller? Herlig med litt fri og tid til å gjøre det du selv vil Surre,unner deg og selvfølgelig dere andre en super duper helg fullt med harmoni og glede. Hjertligt hilsen Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 16. mars 2012 #917 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei denne siden har jeg ikke sett før,så koselig at du har fått deg dagbok Jeg hadde det for mange år siden,men vet ikke om den fungerer eller hvordan jeg skal få den opp å gå igjen.. Ønsker deg og dine en riktig god helg og grip dagene!! God fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 16. mars 2012 #918 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei Belle og til min dagbok. Håper du har det bra og ikke føler deg helt alene når sambo er bortreist. Så du har dagbok ja,men da skal den være her en plass. Husker du hva dagboken din het så er det jo bokstavene du kan søke på æh tror jeg. Ha en ellers fin dag og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 16. mars 2012 #919 Del Skrevet 16. mars 2012 Skriv en hilsen til Belle!! heter dagboka di Jeg fant den på fra A-D og nå ligger den på første siden igjen siden 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2012 #920 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei Odisiiiiiiiiiiiiiiii, eller nabo, burde jeg vel si vil du ha en kopp ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå