Gjest odisi73 Skrevet 29. februar 2012 #821 Del Skrevet 29. februar 2012 Godmorgen kjære Hannee håper denne dagen bringer deg mange positive tanker og godt humør Rumle har vært ute på natta igjen ja hvordan skal det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. februar 2012 #822 Del Skrevet 29. februar 2012 Rumle får ikke sove! Ja, hvordan skal det gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. februar 2012 #823 Del Skrevet 29. februar 2012 Her begynner fuglene å synge helt vanvittig tidlig, jeg mistenker at de har søvnproblemner også! En begynner klokken 3.00! Tror det er en rødstrupe ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. februar 2012 #824 Del Skrevet 29. februar 2012 Å det er fine fugler,jeg har også hørt en fra tidlig i morres I dag er det skuddår og egentlig 8 år siden onkelen min døde,eller hvordan skal jeg si det når han døde på skuddårsdagen? Skal jeg si det var 2 år siden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. februar 2012 #825 Del Skrevet 29. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. februar 2012 #826 Del Skrevet 29. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. februar 2012 #827 Del Skrevet 29. februar 2012 Nydlige bilder Mynona,men det nederste var et blinkskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 29. februar 2012 #828 Del Skrevet 29. februar 2012 "Rett som ørnen stiiiiger, opp mod himlens blåååå...." Fantastisk blinkskudd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2012 #829 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Fiiiine bilder! Godmorgen odisi! Endret 1. mars 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mars 2012 #830 Del Skrevet 1. mars 2012 Var det ikke sånn at hvis det er sol i dag, så blir det bra sommer?? I Oslo er det knallsol og skyfri himmel. Var tåkete i morges, så vil tro det drapp en dråpe fra kirketaket og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 1. mars 2012 #831 Del Skrevet 1. mars 2012 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 1. mars 2012 #832 Del Skrevet 1. mars 2012 HEI SURREHODET!!! Kjempe lenge siden sist. Går det bra med deg og dine "små"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. mars 2012 #833 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei Surre og dere andre Hvordan er det med deg Surre,har du fått solgt eller? Her er det med det samme,kjedelig og grått vær og jeg er en altfor rastløs sjel til å gå hjemme sykemeldt Da får du en fin sommer Mynona og dere andre som bor i det området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mars 2012 #834 Del Skrevet 1. mars 2012 Jippiiiiii!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 1. mars 2012 #835 Del Skrevet 1. mars 2012 Huff, det er leit at du er sykemeldt, men kanskje du kan prøve å få litt Odisitid? Å gjøre avslappende ting som du ellers ikke får tid til. Jeg håper du får slappet ordentlig av og kommet deg i skikkelig Odisiform igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 2. mars 2012 #836 Del Skrevet 2. mars 2012 God morgen kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 2. mars 2012 #837 Del Skrevet 2. mars 2012 God formiddag Hannee,ja det er jo godt med tid til det du vil men ikke alltid like kjekt Ellers har jeg strålende vær og fuglene har fått påfull i meiseboksen sin og pusene er lekne Det spirer for fullt i hagen og jeg har sittet på terrassetrappen og hatt kaffe tidligere i dag,vel å merke med strikkekofte og skjerf. Håper alle får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2012 #838 Del Skrevet 2. mars 2012 Nydelig sol her også! Men ganske kaldt. Håper du får en strålende fredag og helg, odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 2. mars 2012 #839 Del Skrevet 2. mars 2012 Sol her også så når jeg komme meg hjem i dag blir det lufting av hele leiligheten Åpne i hver ende så gjemme seg under teppet og passe på at det ikke kommer masse puser på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mars 2012 #840 Del Skrevet 2. mars 2012 Odiiiii!! Hvordan skal jeg gjøre det med oljen i kjele som jeg skal lage vårrullene i?? Det kan vel ikke ta fyr?? Høy varme på kjelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå