Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Jeg ser videoer fra det på youtube, blir jo like rørt hver gang joooo! :grine: Må visst kjøpe dvd jeg og! :jepp:

Ha en fin tirsdag i regnet, odisi! :goodbye:

Hvordan vet du at det regner hos meg? bor du såååååå nærme :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Nei,jeg kjenner henne ikke,men min mor hadde mye med faren å gjør i oppveksten sin siden de var søskenbarn.

Etter min mor døde så har vi hatt liten kontakt med den siden av slekten :sjenert:

Kanskje jeg skulle hatt et slektstreff :kristin::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Odisi!

Hadde bare lyst til å fortelle deg noe rart. Tidlig i dag morges når jeg gikk til jobben, kikka jeg inn i blomsterbutikken. Der sto stativet, fullt av de lekreste frøposer. Og vet du, da tenkte jeg på deg!

Ja ja, rart - men morsomt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei Aldrisur :klemmer: og :velkommen: til Odisis verden.

Så koselig at noen tenker på meg når de ser blomster :helen:

Jeg tenker alltid positivt når jeg ser navnet ditt Aldrisur.

Nå sitter jeg godt i sofaen og venter at Shillingsbollene skal bli ferdige,ser på Sinna snekkern Sverige og flirer litt med meg selv over hvordan folk kan slippe ned hjemmene sine så utrolig mye :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå takk!

Jeg ser også på snekkeren, men han er da fryktelig sint?

Jeg tror folk er så langt ute å kjøre noen ganger, at de blir desperate etter hjelp. Og disse her - fy flate, så stakkarslige. Nesten trist å se.

Vi har en trapp som aldri blir ferdig, og kunne godt tenke meg å få besøk av en snekker, men ikke noe TV-show på kjøpet. Da får heller uferdig trapp være uferdig trapp.

Snakkes :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, travelt i dag. 12 timers jobbedag i dag og. Men det er liksom greit når jeg bor så nærme jobben nå :) Får litt kveld likevel.

Åååå.. kan du sende over en skillingsbolle eller??! Det hørtes godt ut.

Han sinnasnekkern i sverige er jo ordentlig sinna. Otto Robsam er jo snillesnekkern han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg kjenner henne ikke,men min mor hadde mye med faren å gjør i oppveksten sin siden de var søskenbarn.

Etter min mor døde så har vi hatt liten kontakt med den siden av slekten :sjenert:

Kanskje jeg skulle hatt et slektstreff :kristin::nigo:

Ja, et slektstreff med vårruller og alskens godsaker. Da blir dere nok gode venner :) Kos deg med boller og sinnasnekkeren. Jeg skal snart lage noe god kveldsmat til meg og mannen også skal vi se på en film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i siste setningen der, My. Så på det programmet jeg også nå. Det må jo være ille å bli kjeftet ut på "direkten", selv om en fortjener det aldri så mye. Jeg tror nok at de fleste av disse menneskene ikke gir blaffen for å være onde. De klarer rett og slett ikke å stable seg selv, innsats eller kunnskap på beina og få ting gjort en gang for alle. Jeg er ikke kjempekyndig i hjemmesnekringens verden jeg heller og kjenner det i magen innimellom når svensken kjefter.

Begriper ikke hvorfor Otto fikk den rollen i Norsk tv; han er jo bare snill og hyggelig selv når han skal spille sint.

Velvel, så får jeg si hei til Odi også mens jeg er innom. Nå er det straks Sherlock på tv og den skal jeg se. Jeg liker ham egentlig ikke i den varianten denne skuespilleren spiller ham, men jeg vil gi det en sjanse eller fem. Gamle-Sherlock-serienen var veldig artig å se på i sine glansdager for lenge siden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg så de første episodene men syns ikke det var noe særlig jeg :sjenert:

Nå skal jeg se The River for det følger jeg med på :jepp:

God kveld så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Nei,jeg har ikke vært travel i helgen.

Har ligget mye på sofaen og sett på tv.

Forkjølelsen gikk fort over,nå er det bare ryggen igjen og den blir vel aldrig 100% bra.

Noen dager er den helt bra og andre dager er den helt kaputt,da blir jeg på rablestadiet :kjefte:

Når jeg er sykemeldt så nyter jeg det egentlig,men må ta det med ro da og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra forkjølelsen er over. Sender over gode ryggvibber :)

Du, de vårrullene. Kan jeg lage de klare på fredag, sette i kjøleskapet og fritere/koke/hva man nå kaller det på lørdag?? Eller tåler ikke det "Papiret" å stå i kjøleskap med greier inni seg?

Tenkte å prøve meg på de i helgen når jeg skal feire bursdagen min. Hvis jeg får tid.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Elsker en kveld med Wallander :jepp: eller med hvilken som helst svensk krim.

Syns svenskene og danskene er gode å lage krim/thriller.

Mikael Persbrandt er bare såååååååå bra :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Så bra forkjølelsen er over. Sender over gode ryggvibber :)

Du, de vårrullene. Kan jeg lage de klare på fredag, sette i kjøleskapet og fritere/koke/hva man nå kaller det på lørdag?? Eller tåler ikke det "Papiret" å stå i kjøleskap med greier inni seg?

Tenkte å prøve meg på de i helgen når jeg skal feire bursdagen min. Hvis jeg får tid.

Går helt fint det,de er jo best nystekte.

Ja,du har bursdag du ja,var det den 4 mars?

Skal du ha venner og by på mat da :vin::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det regner hos meg? bor du såååååå nærme :overrasket:

:lur:

Skillingsboller og avslapping høres bra ut! Ha en fin uke videre, i regnet? ;)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...