Mynona Skrevet 24. februar 2012 #761 Del Skrevet 24. februar 2012 Mynona har jeg riktig impression av deg dersom jeg tror at du reiser veldig mye rundt? JAAA! Elsker å reise. Bruker alle pengene mine på reising i stedenfor shopping og interiør som mange andre Men får se hvor mye jeg har råd til nå som jeg har kjøpt ny leilighet. Har også vært der Mynona Ingen tåke men en million kinesere som skulle ta bilde av meg Jahh.. Ca 1 mill kinesere var det der. Klarte faktisk å få tatt et bilde av venninna mi uten en eneste kineser i bakgrunnen Er hun kanskje på turnè? Er hun kanskje en veldig kjent person? Kan jeg i såfall få autografen? Autografen skal du få vetu Hvor skal jeg sende den? Tenk om hun er en sånn programleder på reiseprogrammer Det hadde vært drømmen. Hvis jeg hadde sluppet å være foran kamera! Tenk å få penger for å reise a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2012 #762 Del Skrevet 24. februar 2012 Åååå! Send den til: Hoppe Tussa, Vestre KG-forumtårn nr.7 Noe mere adresse trengs ikke...postuglene vet hvor de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #763 Del Skrevet 24. februar 2012 Sender avgårde i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2012 #764 Del Skrevet 24. februar 2012 Du er en snill kjendis, My. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 24. februar 2012 #765 Del Skrevet 24. februar 2012 JAAA! Elsker å reise. Bruker alle pengene mine på reising i stedenfor shopping og interiør som mange andre Men får se hvor mye jeg har råd til nå som jeg har kjøpt ny leilighet. Jahh.. Ca 1 mill kinesere var det der. Klarte faktisk å få tatt et bilde av venninna mi uten en eneste kineser i bakgrunnen Det hadde vært drømmen. Hvis jeg hadde sluppet å være foran kamera! Tenk å få penger for å reise a! Hadde jeg gjort om jeg hadde folk å reise over alt med Utrolig hvor mange det var der. Hvilken by dro dere ditt fra? Ikke glad i å bli tatt bilde av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #766 Del Skrevet 24. februar 2012 Vi dro fra Bejing. Det var vel 5-6 steder man kunne dra til, men husker ikke hva det het der vi gikk opp. Noe kinesisk Joda, bilder er greit, men hater meg selv på film. Har så rar stemme. også ser jeg så rar ut. For jeg er så ukomfortabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 24. februar 2012 #767 Del Skrevet 24. februar 2012 Ahh, samme som meg da Var dere innom masse steder på veien også? En slikt alternativt doktor kontor eller noe slikt? Hihi, tok dere en slik "bane" opp til mureren eller gikk dere hele veien opp? Hihi, håper ikke stemmen min høres ut slikt som den gjør på film for jeg syntes den er rar og pipete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2012 #768 Del Skrevet 24. februar 2012 Ta det med ro; alle syns at de både høres og ser rare ut til de har vennet seg til det ...eller så går det aldri over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #769 Del Skrevet 24. februar 2012 Her var vi. Dongshan Vi gikk opp. Fant ikke noen bane eller noe sånt. Nei, vi hyra en taxi som kjørte oss, så vi slapp alle de tvungene sightseeing-greiene som sånne busslaster må på. Men han lurte oss. Så vi måtte innom en sånn stein-sjappe. Hva heter det igjen.. Jade greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #770 Del Skrevet 24. februar 2012 Min stemme er også rar og pipete på film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 24. februar 2012 #771 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg HATER å bli filmet eller tatt bilde av. Verste jeg vet Men det at vi hører stemmen vår som veldig rar er vanlig, vi hører vår egen stemme annerledes enn andre. For dem ville min stemme vært helt lik som ellers. Det er det å høre seg selv, ugh. Jaja, det hørtes ut som du hadde vært overalt Mynona, Karibien, Kina, (Mexico?) og du skal til Kroatia og kanskje Island? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2012 #772 Del Skrevet 24. februar 2012 Min stemme er også rar og pipete på film ...men noen stopper opp når du snakker, og lytter...de syns at det er den vakreste stemmen de har hørt noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #773 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg HATER å bli filmet eller tatt bilde av. Verste jeg vet Men det at vi hører stemmen vår som veldig rar er vanlig, vi hører vår egen stemme annerledes enn andre. For dem ville min stemme vært helt lik som ellers. Det er det å høre seg selv, ugh. Jaja, det hørtes ut som du hadde vært overalt Mynona, Karibien, Kina, (Mexico?) og du skal til Kroatia og kanskje Island? Ikke mexico. Snuser litt på vietnam også.. får se... Har vært mye i vesten i det siste, må til østen igjen og. Bare vært kina og thailand der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2012 #774 Del Skrevet 25. februar 2012 Somregel har jeg gjødslet med kalksalpeter og noe annet som svigers har. hun får et spesialgjødsel fra en som har gartneri,jeg skal spørre hva det heter når jeg snakker med henne igjen. Ellers er det noe som heter langtidsgjødsel og da trenger du ikke gjødsle hele tiden,men jeg gir subtral innimellom da. Jeg gjødslet stort sett alle sommerblomster med Superba i fjor sommer, bortsett fra rosene da, de får noen omganger med hønsegjødsel, for da blir de glaaaaa! Vil veldig gjerne vite hva svigermoren din bruker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 25. februar 2012 #775 Del Skrevet 25. februar 2012 God morgen kjære Odisi! Hvordan går det med ryggen din? Min er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 25. februar 2012 #776 Del Skrevet 25. februar 2012 God morgen her inne også Kanskje jeg skal snike meg med i kofferten til Mynona siden du reiser så mange steder jeg vil reise også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2012 #777 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg også vil reise!!!!!! Du må lage reisedagbok, Mynona! Tante reisende My? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2012 #778 Del Skrevet 25. februar 2012 Håper du føler deg bedre i dag, odisi! Litt godt til kaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2012 #779 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg også vil reise!!!!!! Du må lage reisedagbok, Mynona! Tante reisende My? Hihi.. tenkte på det i går. At en reisedagbok hadde kanskje vært mer suksess en treningsdagboken jeg aldri får fyllt inn noe i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2012 #780 Del Skrevet 25. februar 2012 Jaaaaaaa gjør det! Det hadde vært kjempespennende! Så kan du lage reiseplaner og fortelle om reisene dine der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå