Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2012 #721 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er verdt å forsøke, Rumle. (Jeg må bare diskrèt nevne at Odi jukser i "bytt et ord"-leken...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2012 #722 Del Skrevet 23. februar 2012 Kalaliljenene mine avgikk med døden på flyttelasset. De tålte ikke en time i varebilen i 20 minus Selv om jeg pakka den inn i avispapir. Men det ser ut som den spirer litt igjen nå. Så kjedelig Men, bra hvis det stadig er liv da? Blir spennende å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2012 #723 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er verdt å forsøke, Rumle. (Jeg må bare diskrèt nevne at Odi jukser i "bytt et ord"-leken...) Men, det er sikkert fordi hun har lov til alt i dag! Den luringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 23. februar 2012 #724 Del Skrevet 23. februar 2012 De blir kjempestore og fine ,bare vent å se. Beskjær de inn til ca 15-20 cm og vann de litt,men jeg tar de ikke ut før frosten har gitt seg. Alle mine er også visne nå men de vokser fort når deu setter de litt lyst av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2012 #725 Del Skrevet 23. februar 2012 Supert, da gjør jeg det! Takk for råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2012 #726 Del Skrevet 23. februar 2012 Bare av og til? Er det vekselbruk du driver eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 23. februar 2012 #727 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er verdt å forsøke, Rumle. (Jeg må bare diskrèt nevne at Odi jukser i "bytt et ord"-leken...) Oi best jeg retter opp feilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2012 #728 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har jo en som har stått ute i vinter av samme typen, lurer på hvordan det har gått med den. Det stod at den typen skulle tåle minusgrader, men jeg vil nå se det før jeg tror det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2012 #729 Del Skrevet 23. februar 2012 Humff! Tenker det er best ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2012 #730 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har jo en som har stått ute i vinter av samme typen, lurer på hvordan det har gått med den. Det stod at den typen skulle tåle minusgrader, men jeg vil nå se det før jeg tror det! Er dette vedlikeholdstråden for best holdbare Ektemenn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2012 #731 Del Skrevet 23. februar 2012 Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 23. februar 2012 #732 Del Skrevet 23. februar 2012 Ja,du kan kalle det vekselbruket Det spørs jo om du har plass til det da,jeg har 12 store krukker som krever litt plass og det tar halve vaskerommet mitt når de skal ha lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2012 #733 Del Skrevet 23. februar 2012 Her er hele spisebordet (2m langt) pluss strykebrett og div tatt i bruk! Og verre blir det om en måned eller to! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2012 #734 Del Skrevet 23. februar 2012 Til slutt må jeg kanskje flytte ut i telt i hagen før sommersesongen starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2012 #735 Del Skrevet 23. februar 2012 Alle planteelskere burde få utlevert et stort drivhus i dåpsgave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 23. februar 2012 #736 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har også den Fuksiaen og den er vinterherdig ned til -5c og da burde den være minst 15 cm nedi jorda og med vinterdekke. En Fuksia som Blue Sarah som den heter blir blåere når den er ett år gammel og hvis du husker og gjødsle ofte Hm,nå må jeg rette opp feilen i ordleker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2012 #737 Del Skrevet 23. februar 2012 Pliktoppfyllende damen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 23. februar 2012 #738 Del Skrevet 23. februar 2012 Jepp,det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. februar 2012 #739 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvor har du fundet billede av meg og mamma???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2012 #740 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har også den Fuksiaen og den er vinterherdig ned til -5c og da burde den være minst 15 cm nedi jorda og med vinterdekke. En Fuksia som Blue Sarah som den heter blir blåere når den er ett år gammel og hvis du husker og gjødsle ofte Hm,nå må jeg rette opp feilen i ordleker Tror jeg satt den ganske dypt, pluss at det har jo ikke vært så mange minusgradene så langt i vinter - så da er det kanskje en god sjanse Blir spennende å se om den blir blåere! Synes den var veldig blå i fjor, slik som på bildet jeg postet. Nydelig farge var det Hva gjødsler du med, odisi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå