Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Det er verdt å forsøke, Rumle. :)

(Jeg må bare diskrèt nevne at Odi jukser i "bytt et ord"-leken...) :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kalaliljenene mine avgikk med døden på flyttelasset. De tålte ikke en time i varebilen i 20 minus :( Selv om jeg pakka den inn i avispapir. Men det ser ut som den spirer litt igjen nå. :)

Så kjedelig :( Men, bra hvis det stadig er liv da? Blir spennende å se hva som skjer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Men, det er sikkert fordi hun har lov til alt i dag! :opplyser:

Den luringen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

De blir kjempestore og fine ,bare vent å se.

Beskjær de inn til ca 15-20 cm og vann de litt,men jeg tar de ikke ut før frosten har gitt seg.

Alle mine er også visne nå men de vokser fort når deu setter de litt lyst av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Oi :skratte: best jeg retter opp feilen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo en som har stått ute i vinter av samme typen, lurer på hvordan det har gått med den. Det stod at den typen skulle tåle minusgrader, men jeg vil nå se det før jeg tror det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo en som har stått ute i vinter av samme typen, lurer på hvordan det har gått med den. Det stod at den typen skulle tåle minusgrader, men jeg vil nå se det før jeg tror det!

Er dette vedlikeholdstråden for best holdbare Ektemenn??? :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ja,du kan kalle det vekselbruket :fnise:

Det spørs jo om du har plass til det da,jeg har 12 store krukker som krever litt plass og det tar halve vaskerommet mitt når de skal ha lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hele spisebordet (2m langt) pluss strykebrett og div tatt i bruk! Og verre blir det om en måned eller to! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Jeg har også den Fuksiaen og den er vinterherdig ned til -5c og da burde den være minst 15 cm nedi jorda og med vinterdekke.

En Fuksia som Blue Sarah som den heter blir blåere når den er ett år gammel og hvis du husker og gjødsle ofte :jepp:

Hm,nå må jeg rette opp feilen i ordleker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også den Fuksiaen og den er vinterherdig ned til -5c og da burde den være minst 15 cm nedi jorda og med vinterdekke.

En Fuksia som Blue Sarah som den heter blir blåere når den er ett år gammel og hvis du husker og gjødsle ofte :jepp:

Hm,nå må jeg rette opp feilen i ordleker :fnise:

Tror jeg satt den ganske dypt, pluss at det har jo ikke vært så mange minusgradene så langt i vinter - så da er det kanskje en god sjanse :) Blir spennende å se om den blir blåere! Synes den var veldig blå i fjor, slik som på bildet jeg postet. Nydelig farge var det :rodmer:

Hva gjødsler du med, odisi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...