Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Joa, har et øye her og et øye på tv'en. :)

Men er du syk? Uansett bra at du er sykemeldt da, så du virkelig kan få litt Odisitid! :klemmer: Ta masse vare på deg selv og få herr Odisi til å massere deg eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Ja nå kan vi være sykemeldt i sammen siden det gikk gale med ryggen din Hannee :klemmer: så kan vi ligge her og kommandere mennene våre,kremt,som om det hadde skjedd her hjemme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne boka snakkes det ofte om blomster og natur og sånt.

Jeg lurer på når vi skal begynne å snakke om dyr mat, slik det står i overskriften? :klo:

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ha,ha moroklumpen Hoppe :fnise:

Fantastiske bilder,helt utrolig deilig og kikke gjennom dagboka av og til og hvile øynene på alle de fine bildene av dyr,natur,blomster og kaker.

Drømmer meg helt bort :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig ok å hatt en langtidsjobb i en dyrepark... :rodmer:

P.s.ikke slanger og edderkropper, takk. Ikke fordi jeg er redd,

men det er ikke noen vits i å "snakke med" dyr som ikke bryr seg om en, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

odisi, nå har jeg tatt ned fuchsiane (hvordan skrives dette egentlig?) som jeg overvintret på loftet, de ser jammen visne ut altså! Skal jeg beskjære mye, eller hva gjør du? Kan se at det er liv i de altså :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalaliljenene mine avgikk med døden på flyttelasset. De tålte ikke en time i varebilen i 20 minus :( Selv om jeg pakka den inn i avispapir. Men det ser ut som den spirer litt igjen nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...