Rumle Skrevet 10. februar 2012 #501 Del Skrevet 10. februar 2012 Ha en fin fredagskveld, odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2012 #502 Del Skrevet 10. februar 2012 Ps! Kjenner du til denne siden? Her var det utrolig mange fristende kakeoppskrifter! http://www.passionforbaking.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. februar 2012 #503 Del Skrevet 10. februar 2012 Ps! Kjenner du til denne siden? Her var det utrolig mange fristende kakeoppskrifter! http://www.passionforbaking.com/ Jeg har prøvd et par derfra. Gode cupcakes. Men briocheene fikk jeg ikke til.. Men litt sånn kjipt, for det er amerikanske oppskrifter som er oversatt. Hvertfall mange av de, og da må man ha så mye spesielt. Og da blr det fort dyrt. Melkepulver f.eks. 70 kr for en pakke Men mye fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2012 #504 Del Skrevet 10. februar 2012 Åh det var bra du sa!!!! Jeg har ikke prøvd oppskrifter derfra selv, tenkte bare på odisi med en gang jeg kikket rundt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. februar 2012 #505 Del Skrevet 10. februar 2012 Så du tenker på meg når du ser på kaker Rumle Kjenner ikke til siden nei men slike bilder forfølger meg i dagevis :gjeiper: Ellers håper jeg dere koser dere på denne fredagskveld og Mynona må kose seg med rødvinen,skulle gjerne vært å holdt deg med selskap Men hvor har det blitt av Rofl i det siste,savner de forskjellige medlemmene når de ikke følger rytmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. februar 2012 #506 Del Skrevet 10. februar 2012 Flere som har vært litt fraværende de siste dagene.. Men jeg tror jeg fant båten som Gia har leid for oss: http://www.finn.no/finn/boat/rent/object?finnkode=33001965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. februar 2012 #507 Del Skrevet 10. februar 2012 Den leier vi for resten av livet Ingen problemer med 12 mill i uken jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. februar 2012 #508 Del Skrevet 10. februar 2012 Nei 12 mill må vi da kunne tjene tilsammen per uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. februar 2012 #509 Del Skrevet 10. februar 2012 Jepp ingen problem Burde klare noen mnd ivertfall med den gjengen vi begynner å blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. februar 2012 #510 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei Rumle Jeg har sagt til mannen at der hvor vi skal ha brønnen skal hete Rumleplassen og det syntes han hørtes veldig koslig ut Tenk det du Rumle tumle må le litt også for jeg mener det. Skal søren meg få ungene til å ta bilde for meg når skiltet kommer opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. februar 2012 #511 Del Skrevet 10. februar 2012 Herlig! Rumleplassen. Når jeg våkner om morgenen tenker jeg med en gang: "jeg vil Rumle litt mer". Det er jo egentlig slumre jeg mener, men i mitt trøtteste jeg tenker jeg at det heter Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. februar 2012 #512 Del Skrevet 10. februar 2012 Flere som har vært litt fraværende de siste dagene.. Men jeg tror jeg fant båten som Gia har leid for oss: http://www.finn.no/finn/boat/rent/object?finnkode=33001965 Det er helt riktig. Queen Mary var nemlig allerede booket. De 12 millionene skaffer jeg nok på en eller anden måde. Hei Rumle Jeg har sagt til mannen at der hvor vi skal ha brønnen skal hete Rumleplassen og det syntes han hørtes veldig koslig ut Tenk det du Rumle tumle må le litt også for jeg mener det. Skal søren meg få ungene til å ta bilde for meg når skiltet kommer opp Jeg vil til Rumleplassen!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 11. februar 2012 #513 Del Skrevet 11. februar 2012 Good morgen Odisi og alle dagboklesere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. februar 2012 #514 Del Skrevet 11. februar 2012 Oioi, fine båten! Synes de kunne tatt bilder inni den og da... men den tar vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2012 #515 Del Skrevet 11. februar 2012 God lørdag til Odi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. februar 2012 #516 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg sniker ind en liden nattehilsen til Odisi her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #517 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Så du tenker på meg når du ser på kaker Rumle Jupp! Tenker ofte på deg, jeg! Og kun når jeg tenker på hyggelige ting som kaker og blomster! Hei Rumle Jeg har sagt til mannen at der hvor vi skal ha brønnen skal hete Rumleplassen og det syntes han hørtes veldig koslig ut Tenk det du Rumle tumle må le litt også for jeg mener det. Skal søren meg få ungene til å ta bilde for meg når skiltet kommer opp Nommen, såååååå fint!!!!! Rumleplassen! Herlig! Rumleplassen. Når jeg våkner om morgenen tenker jeg med en gang: "jeg vil Rumle litt mer". Det er jo egentlig slumre jeg mener, men i mitt trøtteste jeg tenker jeg at det heter Rumle Endret 12. februar 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #518 Del Skrevet 12. februar 2012 Nydelige bilder Monets hage i Giverny, hvor han malte så mange vakre bilder fra; *drømme seg bort* Der skulle vi tatt en tur, du! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2012 #519 Del Skrevet 12. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2012 #520 Del Skrevet 12. februar 2012 Det var ikke et vemmelig sted i det hele tatt... *p.s. jeg vil gjerne sitte som ei sånn "bau-dame", fremst i den båten deres* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå