Gjest Surrehodet Skrevet 4. oktober 2012 #3481 Del Skrevet 4. oktober 2012 Odisi, jeg kommer å lusker i hagen din imorgen Vil du være med på blues festival på Sjøhuset i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober 2012 #3482 Del Skrevet 5. oktober 2012 Odiiiisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?!! Vi savner deg, håper du har det bra og kommer innom snaaaaart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2012 #3483 Del Skrevet 5. oktober 2012 Vi savner deg veldig Odisi! Håper du er frisk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. oktober 2012 #3484 Del Skrevet 5. oktober 2012 Sender et god-bedring-kyss på kinnet til Odisi: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 6. oktober 2012 #3485 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hvor er du, Odisi? Kan vi lokke med gode oster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. oktober 2012 #3486 Del Skrevet 6. oktober 2012 Og blomster i alle farger og fasonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 6. oktober 2012 #3487 Del Skrevet 6. oktober 2012 Oooodiiisiii, hvor er du?! Blir jeg nødt til å titte innom på vei gjennom Rogalandet, for å se at du har det bra..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2012 #3488 Del Skrevet 6. oktober 2012 Håper ikke du er syk fremdeles Odisi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2012 #3489 Del Skrevet 6. oktober 2012 Komme, komme, komme da, Odisi! Kosakosakosa! *forsøke verbal lokkemetode* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. oktober 2012 #3490 Del Skrevet 6. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=A0TiYxVrQ24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 9. oktober 2012 #3491 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg så etter deg både fredag og søndag, men kunne ikke se en langhåret hestedame. Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. oktober 2012 #3492 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei alle dagbokvenner nå har jeg savnet dere Tusentakk for fine meldinger,dere er såååååååååååååååå søte allesammen. Av og til er det litt godt med pause,spesielt når det er mye å gjøre. Høsten er tid for jobbing og sykdom,men ingen syke nå lenger...................bank i bordet. Jeg pusser opp kjøkkenet hjemme,pusser opp landstedet i Ryfylke,jobber på gården og prøver å få tid til hagen opp i alt dette. Men det er typisk meg å ha mange prosjekter på en gang,jeg liker det slik. Skal prøve å titte innom litt mer. Håper du hadde det gøy på Bluesen på Sjøhusa Surre,var Reidar Larsen der eller? Ellers håper jeg alle har en nydelig høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober 2012 #3493 Del Skrevet 10. oktober 2012 Endelig! ODISIiiiiiiii! Klart at du må få ta deg en pause, akkurat så lang som du trenger den, men da må vi få lov til å komme inn hit og savne deg og rope på deg når vi føler for det også. God høst videre, min venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. oktober 2012 #3494 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei alle dagbokvenner nå har jeg savnet dere Tusentakk for fine meldinger,dere er såååååååååååååååå søte allesammen. Av og til er det litt godt med pause,spesielt når det er mye å gjøre. Høsten er tid for jobbing og sykdom,men ingen syke nå lenger...................bank i bordet. Jeg pusser opp kjøkkenet hjemme,pusser opp landstedet i Ryfylke,jobber på gården og prøver å få tid til hagen opp i alt dette. Men det er typisk meg å ha mange prosjekter på en gang,jeg liker det slik. Skal prøve å titte innom litt mer. Håper du hadde det gøy på Bluesen på Sjøhusa Surre,var Reidar Larsen der eller? Ellers håper jeg alle har en nydelig høst. Hei skatt! Jeg ringer interpol, og sier de ikke behøver å lete efter deg lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. oktober 2012 #3495 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Hei alle dagbokvenner nå har jeg savnet dere Tusentakk for fine meldinger,dere er såååååååååååååååå søte allesammen. Av og til er det litt godt med pause,spesielt når det er mye å gjøre. Høsten er tid for jobbing og sykdom,men ingen syke nå lenger...................bank i bordet. Jeg pusser opp kjøkkenet hjemme,pusser opp landstedet i Ryfylke,jobber på gården og prøver å få tid til hagen opp i alt dette. Men det er typisk meg å ha mange prosjekter på en gang,jeg liker det slik. Skal prøve å titte innom litt mer. Håper du hadde det gøy på Bluesen på Sjøhusa Surre,var Reidar Larsen der eller? Ellers håper jeg alle har en nydelig høst. oooooooooooodisiiii! Så godt å høre at du har det bra! Håper du kommer innom snaaaaaaaaaaaaaart igjen! Endret 10. oktober 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 11. oktober 2012 #3496 Del Skrevet 11. oktober 2012 Sååååå bra at du er her, var fryktelig bekymret jeg. DU MÅ SI IFRA når du tar pause Så slipper vi å bli redd for deg Det var Stavanger Blues klubb som hadde arrangert et band som jeg ikke husker hva het, med han ene fra Kaizer de spilte opp en skikkelig time med god blues, etterpå kom Mungo Jerry. Koste meg gløgg jeg. Ha en fin dag! Regner med at du har det samme fine været som her Jeg har akkurat hatt en 2 timers tur med Boffen, deilig å starte dagen slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. oktober 2012 #3497 Del Skrevet 11. oktober 2012 Uten at jeg helt vet hva det er snakk om: jeg ønsker meg helt sikkert veldig en fin "Boff" å gå tur med jeg også. Det høres nemlig veldig hyggelig ut. Alle burde ha tilgang på en egen Boff inimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 11. oktober 2012 #3498 Del Skrevet 11. oktober 2012 Boffen er helt fantastisk. Hopper som en kenguru og er full i krøller som floker seg. Han har dødsdårlig ånde og verdens beste smil. Du kan få låne ham Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. oktober 2012 #3499 Del Skrevet 11. oktober 2012 Boffen er kjempesøøøøt! Synes du skal lære ham noe av dette! http://www.youtube.com/watch?v=fZSTEDGgj5w Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. oktober 2012 #3500 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei Hoppe,Rumle,Gia,Aldrisur,Surre og Tekola Nå skal jeg ha meg en aldri så liten fortjent pause fra kjøkkenet. Jeg pusser opp i skikkelig Fransk landstil,blandet med gammel bonde romantikk. Skal ta bilder når jeg er ferdig,kjøkkenfrontene må på plass først. Været er helt nydelig her hjemme og jeg har ryddet terrassen med to hoppende pusekatter som tror det er vår. i kveld skal jeg pilse meg og ha besøk og bare slappe av ellers går snart lufta ut av meg. Ha en fin fredag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå