Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God søndags formiddag Odisi! :smilyblomst:

Du er sikkert invitert på sosekjøtt og deilig sjokoladedessert inne i hagen til Rumle du også! Skynd deg før vi har spist opp alt! :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg rester i dag,sosekjøtt er så godt.

Hei allesammen og håper dere får en fin start på uken.

Jeg har fordypet meg i et emne denne helgen som handler om besettelser og overnaturlige ting,vatikanprester og exorsisme :overrasket: ja,jeg vet,det er nifst.

Men jeg har blitt så betatt av en sak som heter rossifiles.com,bare gå inn å les saken når hun drepte en nonne og to prester.

Men den saken ble så interresang syns jeg at jeg har googlet slike saker hele helgen og funnet masse mer stoff jeg skal lese om.

Leste også om noe som heter dubbikbox som skulle selges på e-bay og det var nifs historie,bare gå inn å les selv.

Ha en fin mandag :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er immari mye spennende innenfor det okkulte! Jeg studerer jo religionsvitenskap, og i fjor tok jeg et fag som omhandlet vestlige samtidsreligioner, og der kom vi også litt inn på sånt! Veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg og syns det,og gammel historie er spennende.

Jeg leser bibelen også innimellom når jeg er på hytten,men det er fordi jeg må vite hva jeg diskuterer når religion blir diskutert.

Selv er jeg ikke personlig kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Odi!

Håper du har hatt en fin mandag?

Hvordan var middagen på fredag? Det ble impulsiv middag ute i Oslo med 2 venninner på meg på fredag. Kjempekoselig! Bortsett fra at jeg hadde med bil og måtte drikke brus til :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Får jeg rester i dag,sosekjøtt er så godt.

Hei allesammen og håper dere får en fin start på uken.

Jeg har fordypet meg i et emne denne helgen som handler om besettelser og overnaturlige ting,vatikanprester og exorsisme :overrasket: ja,jeg vet,det er nifst.

Men jeg har blitt så betatt av en sak som heter rossifiles.com,bare gå inn å les saken når hun drepte en nonne og to prester.

Men den saken ble så interresang syns jeg at jeg har googlet slike saker hele helgen og funnet masse mer stoff jeg skal lese om.

Leste også om noe som heter dubbikbox som skulle selges på e-bay og det var nifs historie,bare gå inn å les selv.

Ha en fin mandag :smilyblomst:

Åånei! skulle ikke gått inn hit, nå kommer jeg til å lese hele natten! sånt er så spennende :overrasket:

Ha en fin kveld videre Odisi! :klem:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere

Ja,nå har jeg og lest i tre dager og det ER så spennende :rolleyes: men veldig skremmende også.

Tror jeg må ha litt pause fra dette stoffet en stund,blir så engasjert jeg.

Har du lest prestehistoriene fra 1500 hundretallet som står på hjemmesiden Lightbulb?

Hei Rumle :smilyblomst: håper vi får noen fine dager mot helga nå,så de meldte det på tv i går men ikke på yr.no.

Krysser fingrene for litt hagearbeid nå.

Middagen ble god oLava,vi fikk Clubsandwich med ovnsbakte poteter til,herlig godt var det.

Hørtes koselig ut med venninne middag da,men litt kjedelig og måtte kjøre bil på en slik aften.

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeei! Kan jeg beskjære rosa mi nå eller er det om våren? Den står foran stuevinduet og lager skumle lyder når det blåser.

Middagen hørtes veldig bra ut! Hva skal du lage når det blir din tur?

Og hvorfor ble jeg så sulten nå?? :sikle:

Ønsker deg en fortsatt fin kveld :)

Endret av oLava*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier og beskjære rosene når bjørka har museører,eller hva Rumle? Det er Rumle som er rose eksperten oLava :smilyblomst:

Hva jeg skal lage til middag når det er min tur har jeg ikke planlagt enda.

Jeg liker veldig godt og planlegge det god tid i forveien og handle alt fra pynt på bordet til maten og duken.

Det blir somregel noe sesongbetont,så kanskje noe med lam :vetikke:

Ellers går det veldig bra her med mange jern i ilden som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier og beskjære rosene når bjørka har museører,eller hva Rumle? Det er Rumle som er rose eksperten oLava :smilyblomst:

---

Det stemmer! :)

Når det er sagt, så går det nok helt fint å beskjære litt etter behov også - så om det er en gren eller to som slår på ruten så ville jeg bare klippet de bort, eventuelt "flettet" de inn i resten av busken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...