Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ugh,ugh du allmektige Hoppe og herlige Dumle spisende Rumle :hoppendeglad:

Jeg har gått rundt i huset siden 04.30 og sittet med kattene i kjøkkenkroken og tittet ut vindet på det fantastiske høstværet som pisker mot ruten.

Kjenner at jeg begynner slite litt igjen med nattesøvnen :tellesauer: jeg simpelten er ikke trøtt en gang med bare 3 timer søvn,og jeg som skal til venner i kveld og spise middag og holde ut i nattetimene.

Jeg har for vane og bli hysterisk hvis jeg ikke får 7-8 timer søvn pr natt.

Ta deg en ettermiddagslur, som Surre foreslår? :jepp:

Håper du får en fin dag og en hyggelig kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: odiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisiiiiiiiiiiiiii hvor er duuuuuuuuuuuuuuuuuuu? :lete:

Jeg er helt underernært på hageprat, treffer jo nesten aldri på deg her inne lenger .. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha,ha,ha Gia,det var morsomt det :hoho:

Hei Surre og Rumle :hug:

Ja nå har jeg sovet siden 10.00 ca tror jeg og er uthvilt,men nå kommer jeg til å være våken i natt igjen :bond: nei ,det er ikke så ofte vi treffer på hverandre nå for tiden men det går vel i bølger og daler.

I går flyttet jeg alle Fuksiane til en luner plass foran huset,det var alfor værhardt på norsiden.

Hortensiane er helt nydelige nå med en dyp blåfarve og perlagoniane blomstrer som bare det.

Plenen har vokst seg høy og frodig for det har ikke vært tørt siden August så jeg venter på tørrvær med vind en dag så jeg får klippet en gang til før høsten setter skikkelig inn.

Lyng har jeg plantet i blomsterkassene så jeg er fornøyd med det.

Snart er det på tide å gjøre klar hagen og bed før det blir kaldt.

Ha en super helg allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh har du begynt å flytte planter allerede altså :unsure: Må vel gjøre det jeg også da :trist:

Jeg vet ikke hvor jeg skal ha de i vinter heller. Plante og arbeidsrommet mitt er ikke ferdig .. så nok en gang blir det midlertidig løsning ... gah! :sukk:

Godt at du fikk sove litt - ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vidst ingen hjemme?

Jeg legger igjen lidt chokolade på trappen, så ser man i hvert fald at jeg har vært her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aldri :smilyblomst: jeg syns godt han kunne klippet neglene sine før fotograferingen.

Han ser ut som han er ganske oppgitt på den der halen som stikker opp :hoho: også syns jeg det ligner på nevøen til Rumle :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...