Gjest Surrehodet Skrevet 14. september 2012 #3421 Del Skrevet 14. september 2012 Søte Odisi, du må ta deg en liten ettermiddagslur, må jo være opplagt til vennebesøk i kveld. Ha en fortreffelig helg, og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2012 #3422 Del Skrevet 14. september 2012 Ugh,ugh du allmektige Hoppe og herlige Dumle spisende Rumle Jeg har gått rundt i huset siden 04.30 og sittet med kattene i kjøkkenkroken og tittet ut vindet på det fantastiske høstværet som pisker mot ruten. Kjenner at jeg begynner slite litt igjen med nattesøvnen jeg simpelten er ikke trøtt en gang med bare 3 timer søvn,og jeg som skal til venner i kveld og spise middag og holde ut i nattetimene. Jeg har for vane og bli hysterisk hvis jeg ikke får 7-8 timer søvn pr natt. Ta deg en ettermiddagslur, som Surre foreslår? Håper du får en fin dag og en hyggelig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2012 #3423 Del Skrevet 14. september 2012 odiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisiiiiiiiiiiiiii hvor er duuuuuuuuuuuuuuuuuuu? Jeg er helt underernært på hageprat, treffer jo nesten aldri på deg her inne lenger .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #3424 Del Skrevet 14. september 2012 Kanskje hun sovnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2012 #3425 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Kanskje hun sovnet? Mhm .. Edit; eller vent .. det er jo bra om hun sovnet! Endret 14. september 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #3426 Del Skrevet 14. september 2012 KGs FBI gruppe sender ut bistand med en gang det skulle være bruk for det Fromage, Boller og Is-gruppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. september 2012 #3427 Del Skrevet 14. september 2012 Ha,ha,ha Gia,det var morsomt det Hei Surre og Rumle Ja nå har jeg sovet siden 10.00 ca tror jeg og er uthvilt,men nå kommer jeg til å være våken i natt igjen nei ,det er ikke så ofte vi treffer på hverandre nå for tiden men det går vel i bølger og daler. I går flyttet jeg alle Fuksiane til en luner plass foran huset,det var alfor værhardt på norsiden. Hortensiane er helt nydelige nå med en dyp blåfarve og perlagoniane blomstrer som bare det. Plenen har vokst seg høy og frodig for det har ikke vært tørt siden August så jeg venter på tørrvær med vind en dag så jeg får klippet en gang til før høsten setter skikkelig inn. Lyng har jeg plantet i blomsterkassene så jeg er fornøyd med det. Snart er det på tide å gjøre klar hagen og bed før det blir kaldt. Ha en super helg allesammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2012 #3428 Del Skrevet 14. september 2012 Åhhh har du begynt å flytte planter allerede altså Må vel gjøre det jeg også da Jeg vet ikke hvor jeg skal ha de i vinter heller. Plante og arbeidsrommet mitt er ikke ferdig .. så nok en gang blir det midlertidig løsning ... gah! Godt at du fikk sove litt - ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. september 2012 #3429 Del Skrevet 15. september 2012 Her er det vidst ingen hjemme? Jeg legger igjen lidt chokolade på trappen, så ser man i hvert fald at jeg har vært her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. september 2012 #3430 Del Skrevet 15. september 2012 Ja ..........takk ,det er fint at du er her .........................meeeeeeeeeeeeen ,jeg kan da vel ikke være her og i Rumlehaven samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. september 2012 #3431 Del Skrevet 15. september 2012 Du måtte vel simpelthen hjem og hente øl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. september 2012 #3432 Del Skrevet 15. september 2012 Ha en alldeles nydelig lørdag Odisi! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. september 2012 #3433 Del Skrevet 15. september 2012 Hei Aldri jeg syns godt han kunne klippet neglene sine før fotograferingen. Han ser ut som han er ganske oppgitt på den der halen som stikker opp også syns jeg det ligner på nevøen til Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2012 #3434 Del Skrevet 15. september 2012 Hmm.... Er du helt sikker på at det er en hale...og ikke en *host* "hale"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. september 2012 #3435 Del Skrevet 15. september 2012 Ikke engang min kristne tante Bertha hadde tolket det der som en "hale"! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. september 2012 #3436 Del Skrevet 15. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. september 2012 #3437 Del Skrevet 15. september 2012 Noen som har sett børsten min? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. september 2012 #3438 Del Skrevet 15. september 2012 Har du vært i sikringboksen og lekt deg nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2012 #3439 Del Skrevet 15. september 2012 Er det der en mus, rotte eller hamster/marsvin, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. september 2012 #3440 Del Skrevet 15. september 2012 For noen bilder Ha en finfin lørdagskveld, Odisi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå