Gjest Surrehodet Skrevet 4. september 2012 #3301 Del Skrevet 4. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. september 2012 #3302 Del Skrevet 5. september 2012 Odiiiisiiii! Rumle og jeg diskuterer vårruller i den uinteressante tråden og trenger litt innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. september 2012 #3303 Del Skrevet 5. september 2012 ok,kommer med engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2012 #3304 Del Skrevet 5. september 2012 Vårruller er det forferdelig lenge siden jeg har spist...krunchy og godt kan jeg huske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2012 #3305 Del Skrevet 5. september 2012 Tror jammen jeg skal dra innom en av de vietnamesiske restaurantene å kjøpe vårruller på vei hjem fra forelesning i kveld! Dere frister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2012 #3306 Del Skrevet 5. september 2012 Tror jammen jeg skal dra innom en av de vietnamesiske restaurantene å kjøpe vårruller på vei hjem fra forelesning i kveld! Dere frister! Sorry .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. september 2012 #3307 Del Skrevet 5. september 2012 Hvem, vi? Du må huske å ta bilde av de arkene, da, My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2012 #3308 Del Skrevet 5. september 2012 Ja, minn meg på i kveld. Er hjemme fra forelesning 21.30. Håper ikke jeg kastet de sist jeg hadde dårlig plass i fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2012 #3309 Del Skrevet 5. september 2012 Nå vil jeg ogsååååå ha vårruller ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2012 #3310 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg og men jeg skal spise noe masseprodusert "gjørme" i kantina på BI i steden. Spent på hva de har i dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2012 #3311 Del Skrevet 5. september 2012 Uff, det hørtes ikke godt ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2012 #3312 Del Skrevet 5. september 2012 Gjørma var tom, så jeg fikk tørr torsk. Jaja, ble mett hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. september 2012 #3313 Del Skrevet 6. september 2012 Det var bra du ble mett ivertfall Ellers spurte du hvordan det gikk med snorkingen til mannen og det er fortsatt det samme,men han SKAL egentlig til operasjon i oktober men han vil ikke for de fleste andre som har gjort det fungerer det for en liten stund så er det tilbake med det samme. De skal egentlig meisle opp neseryggen hans Imorgen skal jeg til byen og kjøpe det jeg trenger til vårrullene,nå fristet det sånn,men jeg lager 40 eller 80 stk med en gang så har jeg i fryseren når jeg vil. Det skal ivertfall være vår fredagsmiddag,og litt ris med sursøt chilisaus ved siden av(kikkoman er også godt på vårrullene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2012 #3314 Del Skrevet 6. september 2012 80 stk på en gang? Det hadde nå tatt en uke for meg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. september 2012 #3315 Del Skrevet 6. september 2012 Det tar ca 3 timer av en kveld og oppskriften er på 40 stk men jeg dobler den siden vi er så mange og vårrulene får fart på seg skal jeg si deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 6. september 2012 #3316 Del Skrevet 6. september 2012 Det var bra du ble mett ivertfall Ellers spurte du hvordan det gikk med snorkingen til mannen og det er fortsatt det samme,men han SKAL egentlig til operasjon i oktober men han vil ikke for de fleste andre som har gjort det fungerer det for en liten stund så er det tilbake med det samme. De skal egentlig meisle opp neseryggen hans Imorgen skal jeg til byen og kjøpe det jeg trenger til vårrullene,nå fristet det sånn,men jeg lager 40 eller 80 stk med en gang så har jeg i fryseren når jeg vil. Det skal ivertfall være vår fredagsmiddag,og litt ris med sursøt chilisaus ved siden av(kikkoman er også godt på vårrullene) Hvis ikke det hjelper så kanskje han må få CPAP maskin, det hadde pappa når han hadde alvorlig søvnapne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. september 2012 #3317 Del Skrevet 6. september 2012 Hva er det for en maskin da? Hadde igrunnen håpet på et annet alternativ istedenfor operasjon,akupunktur kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 6. september 2012 #3318 Del Skrevet 6. september 2012 CPAP-behandling foregår om natten mens du sover. Du har en maske over nesen som er forbundet med maskinen via en slange. Selve maskinen står ved siden av sengen. Luften du puster inn gjennom masken har et høyere trykk enn ellers i rommet. Luften blåses inn når du puster inn, og når du puster ut må du bruke pustemuskulaturen for å jobbe mot det økte lufttrykket. Dette hjelper til med å holde de øvre luftveiene åpne og forhindrer at de klapper sammen mens du sover. Det er viktig at du bruker maskinen hver natt og ikke tar den av i løpet av natten. Hentet fra NHI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2012 #3319 Del Skrevet 6. september 2012 Vet om mange som har fått et bedre liv med en slik maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. september 2012 #3320 Del Skrevet 6. september 2012 Ja,det kan godt hende,men syns Mynona sa at maskinen bråker så fælt. Eh, er ikke sikker om det var Mynona som sa det men det var noen andre her som hadde kjennskap til en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå