Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jammen jeg skal dra innom en av de vietnamesiske restaurantene å kjøpe vårruller på vei hjem fra forelesning i kveld! Dere frister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg skal dra innom en av de vietnamesiske restaurantene å kjøpe vårruller på vei hjem fra forelesning i kveld! Dere frister!

Sorry .. :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, minn meg på i kveld. Er hjemme fra forelesning 21.30. Håper ikke jeg kastet de sist jeg hadde dårlig plass i fryseren :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og :sjenert: men jeg skal spise noe masseprodusert "gjørme" i kantina på BI i steden. Spent på hva de har i dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra du ble mett ivertfall :tommelsmil:

Ellers spurte du hvordan det gikk med snorkingen til mannen og det er fortsatt det samme,men han SKAL egentlig til operasjon i oktober men han vil ikke for de fleste andre som har gjort det fungerer det for en liten stund så er det tilbake med det samme.

De skal egentlig meisle opp neseryggen hans :overrasket:

Imorgen skal jeg til byen og kjøpe det jeg trenger til vårrullene,nå fristet det sånn,men jeg lager 40 eller 80 stk med en gang så har jeg i fryseren når jeg vil.

Det skal ivertfall være vår fredagsmiddag,og litt ris med sursøt chilisaus ved siden av(kikkoman er også godt på vårrullene) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar ca 3 timer av en kveld og oppskriften er på 40 stk men jeg dobler den siden vi er så mange og vårrulene får fart på seg skal jeg si deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra du ble mett ivertfall :tommelsmil:

Ellers spurte du hvordan det gikk med snorkingen til mannen og det er fortsatt det samme,men han SKAL egentlig til operasjon i oktober men han vil ikke for de fleste andre som har gjort det fungerer det for en liten stund så er det tilbake med det samme.

De skal egentlig meisle opp neseryggen hans :overrasket:

Imorgen skal jeg til byen og kjøpe det jeg trenger til vårrullene,nå fristet det sånn,men jeg lager 40 eller 80 stk med en gang så har jeg i fryseren når jeg vil.

Det skal ivertfall være vår fredagsmiddag,og litt ris med sursøt chilisaus ved siden av(kikkoman er også godt på vårrullene) :jepp:

Hvis ikke det hjelper så kanskje han må få CPAP maskin, det hadde pappa når han hadde alvorlig søvnapne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CPAP-behandling foregår om natten mens du sover. Du har en maske over nesen som er forbundet med maskinen via en slange. Selve maskinen står ved siden av sengen. Luften du puster inn gjennom masken har et høyere trykk enn ellers i rommet. Luften blåses inn når du puster inn, og når du puster ut må du bruke pustemuskulaturen for å jobbe mot det økte lufttrykket. Dette hjelper til med å holde de øvre luftveiene åpne og forhindrer at de klapper sammen mens du sover.

Det er viktig at du bruker maskinen hver natt og ikke tar den av i løpet av natten.

Hentet fra NHI

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det kan godt hende,men syns Mynona sa at maskinen bråker så fælt.

Eh, er ikke sikker om det var Mynona som sa det men det var noen andre her som hadde kjennskap til en slik en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...