Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest EryDash

Bamse, bamse ta i bakken

Bamse, bamse snu deg rundt

Bamse, bamse vend tilbake samme veien som du kom

Bamse, bamse se mot sola

Bamse, bamse se mot jorda

Bamse, bamse stav ditt navn

bamse, bamse hopp ut på 3

1.......2.......3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss....nå ble jeg så forfjamset av at det plutselig hoppet frem en atlet,

at jeg mistet munn, mæle og hoppetau....men du er god, det skal du jammen ha! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Godformiddag alle dagboklesende venner :smilyblomst:

På nettene hopper dere tau og leser opp barneregler,jeg blir helt imponert av dere :tommelopp: og jeg som sover på en normal tid for øyeblikket er ikke tilstede :fnise:

Nå reiser vi for siste gang på hytten i dag og,og skal stenge den for vinteren.

Vi skal begynne og pusse opp et lite gårdsbruk inni Ryfylke denne høsten så det blir lite tid til hytteturer i høst.

Neste år har vi en plass med havet og en i fjellet :bolledeig:

Håper med tid og stunder at de to eldste sønnene skal ta over i fjellet,vi klarer ikke å holde alt ved like selv etter som tiden går.

Tror jeg må kalle det et luksusproblem :rolleyes: men jeg har fortsatt lyst på kano :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiiii, gratulerer med nytt (?) gårdsbruk! Så utrolig spennende! :hoppe:

Blir det hageplanlegging også? Eller blir det hagefri sone? :fnise:

Det er ingenting som slår å være ved havet altså, for meg i alle fall :)

Kos dere på hytten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Spennende med oppussing!

Mamma har fått megadilla på kajakk! Hun elsker å være på vannet med den, ferskvann som saltvann. Det gir henne en helt spesiell innvendig ro! Så, kano, kajakk, jeg tror det er lurt om man vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et koselig, men sikkert også strevsomt prosjekt dere har på gang Odisi!

Kos deg på hytta i helgen, men la oss slippe å bekymre oss for deg når du "bare skal en liten tur ut på toalettet!"

Ta med deg hodelykt og se opp for "lause kantar"! :arwen:

AolDO.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen og takk for koselige meldinger :smilyblomst:

Nå har jeg nettopp kommet hjem og skal svare dere litt senere.

Nå først en etterlangtet lasagne :smilorange: og så begynner Alt for Norge i dag på TVN kl 20.00 og det er jeg tilhenger av så det skal jeg se,men har alltid pcen på fanget fordet om :fnise: så vi snakkes snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiiii, gratulerer med nytt (?) gårdsbruk! Så utrolig spennende! :hoppe:

Blir det hageplanlegging også? Eller blir det hagefri sone? :fnise:

Det er ingenting som slår å være ved havet altså, for meg i alle fall :)

Kos dere på hytten! :klemmer:

Det er ikke nytt men veldig gammelt :tommelsmil: jeg elsker det.

Det er barndomshjemmet til svigermor og det er frodig beplantning med alt fra gamle Pinseliljer til historiske roser.

Masse trær med Omboplommer og ripsbusker,store gamle Hortensiaer som jeg ikke har sett andre plasser.

Foreldrene til svigermor overtok det etter sine foreldre,og gården er ca 120 år gammel.

Vi skal ta vare på all den gamle tømmeren inni huset og gulva som er under gamle gulvbelegg er heiltre som vi også skal ha frem.

Den lille låven skal vi ta vare på og lage hage og gjestehytte av.

Bak huset har vi en gammel utedo som det har vokst slyngroser rundt i 30 år,og jeg syns den er det fineste på hele eiendommen :fnise:

Har toalett inne med vann og strøm men jeg skal beholde gammeldassen som de kaller det,syns det er nostalgi.

Så har vi et gammelt naust nede ved sjøen der vi har båten,gleder meg så masse til alt er ferdig.

Men det er som jeg sier,mannen har tusen ting han holder på med og nye prosjekter hele tiden så vi får se hvor lang tid det tar.

Og Hoppe,jeg er utrolig heldig ja :hoppendeglad:

Tekola,jeg SKAL begynne med kanopadling igjen når sommeren kommer.

Belle,håper du har hatt det bra i helgen du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke nytt men veldig gammelt :tommelsmil: jeg elsker det.

Det er barndomshjemmet til svigermor og det er frodig beplantning med alt fra gamle Pinseliljer til historiske roser.

Masse trær med Omboplommer og ripsbusker,store gamle Hortensiaer som jeg ikke har sett andre plasser.

Foreldrene til svigermor overtok det etter sine foreldre,og gården er ca 120 år gammel.

Vi skal ta vare på all den gamle tømmeren inni huset og gulva som er under gamle gulvbelegg er heiltre som vi også skal ha frem.

Den lille låven skal vi ta vare på og lage hage og gjestehytte av.

Bak huset har vi en gammel utedo som det har vokst slyngroser rundt i 30 år,og jeg syns den er det fineste på hele eiendommen :fnise:

Har toalett inne med vann og strøm men jeg skal beholde gammeldassen som de kaller det,syns det er nostalgi.

Så har vi et gammelt naust nede ved sjøen der vi har båten,gleder meg så masse til alt er ferdig.

Men det er som jeg sier,mannen har tusen ting han holder på med og nye prosjekter hele tiden så vi får se hvor lang tid det tar.

Og Hoppe,jeg er utrolig heldig ja :hoppendeglad:

Tekola,jeg SKAL begynne med kanopadling igjen når sommeren kommer.

Belle,håper du har hatt det bra i helgen du også :klemmer:

Åååååh! det høres jo helt vidunderlig ut! :jepp: Du må få deg kamera som du kan ta med og ta bilder! :opplyser:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...