Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Ja, masse vakre liljer, ja! Men har så mange allerede, så burde ikke kjøpe ... :sjenert:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier alltid å kjøpe noen sene doble, synes de er så nydelige! Minner om pioner, utrolig fine å plukke inn i bukett også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er såååååååå vanskelig å ikke bestille masse :( Hver eneste høst når jeg planter sverger jeg at jeg ikke skal kjøpe så mye neste år ... spesielt tulipaner, for de kommer jo omtrent aldri tilbake! Så kommer våren og jeg blir alltid like glad for hver eneste tulipan som dukker opp .. :strix: Etter en laaaaang vinter er det jo bare helt fantastisk å plutselig ha masse tulipaner og farge og liv - og jeg føler det virkelig utvider hagesesongen ganske så mye, og det teller jo for ...

Så nå da, er jeg tilbake til å gruble på om det egentlig er verdt det eller ikke, siden de sjelden kommer igjen ... :sukk:

Hva mener du? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liljeblomstrende tulipanene ser ut som snop,har mest lyst til å spise dem :smilorange:

:ler: ja de er så vakre! Men nok ikke smart å spise dem, for de er vel giftige?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det er såååååååå vanskelig å ikke bestille masse :( Hver eneste høst når jeg planter sverger jeg at jeg ikke skal kjøpe så mye neste år ... spesielt tulipaner, for de kommer jo omtrent aldri tilbake! Så kommer våren og jeg blir alltid like glad for hver eneste tulipan som dukker opp .. :strix: Etter en laaaaang vinter er det jo bare helt fantastisk å plutselig ha masse tulipaner og farge og liv - og jeg føler det virkelig utvider hagesesongen ganske så mye, og det teller jo for ...

Så nå da, er jeg tilbake til å gruble på om det egentlig er verdt det eller ikke, siden de sjelden kommer igjen ... :sukk:

Hva mener du? :ler:

Jeg mener det samme som deg :rolleyes: så hva gjør vi? Joooooooooooooo vi handler :hoppendeglad:

Selfølgelig er det trist når de ikke kommer opp igjen,men gudt for en flora når de blomstrer.

Så litt på Ranuklene også jeg,men har aldri hatt det,bare sånn jeg har kjøpt i butikken og satt i krukker,men de er det ikke mer igjen av.

Har du kjennskap til de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det samme som deg :rolleyes: så hva gjør vi? Joooooooooooooo vi handler :hoppendeglad:

Selfølgelig er det trist når de ikke kommer opp igjen,men gudt for en flora når de blomstrer.

Så litt på Ranuklene også jeg,men har aldri hatt det,bare sånn jeg har kjøpt i butikken og satt i krukker,men de er det ikke mer igjen av.

Har du kjennskap til de?

Ja, det ender jo alltid med det! :fnise:

Ranukler ja .. de er ganske så fristende å kjøpe! Jeg har vel prøvd de en eller to ganger, men kun fått opp en stk! :huh: så de har jeg lagt litt på hyllen inntil videre .. kanskje Aldrisur har mer kunnskap om dem? Slik har jeg det av en eller annen grunn med pinseliljer også .. får dem bare ikke til! :klo:

:ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ja Pinseliljer er fint,syns de er finere enn påskeliljer som alle har.

Jeg har ikke slike,men er ikke det en gammel sort egentlig og de nye som er laget klarer seg bare ikke.

I ryfylke på det lille gardsbruket vi har vokser de overalt,men der er det over femti år siden de ble plantet også,de gode gamle blomstene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pinseliljer er skikkelig nydelige, spesielt de som ser "gammeldagse" ut :rodmer: Skulle veldig gjerne hatt de altså! Men, sneglene spiser de vel bare opp uansett? De var helt ville etter de bittesmå påskeliljene mine i år! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Dumme snegler som spiser alt vi har :frustrert:

Godkveld folkens,håper alt er vell med alle.

Jeg har gått tur på stranden og det var så nydelig ut nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme snegler som spiser alt vi har :frustrert:

Godkveld folkens,håper alt er vell med alle.

Jeg har gått tur på stranden og det var så nydelig ut nå :rodmer:

Du er såååå heldig som har en strand å gå på så nært deg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ja,vi er det :hoppendeglad: men det er små strender med svaberg og båtmolo i mellom.

Men godmorgen alle som måtte titte innom :smilyblomst:

nå pakker jeg og vi reiser på hytten dag,så jeg er ikke tilbake før søndagskveld.

kos dere masse og fest med måte.

Hvor i alle dager er det blitt av Hannee,noen som vet? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,vi er det :hoppendeglad: men det er små strender med svaberg og båtmolo i mellom.

Men godmorgen alle som måtte titte innom :smilyblomst:

nå pakker jeg og vi reiser på hytten dag,så jeg er ikke tilbake før søndagskveld.

kos dere masse og fest med måte.

Hvor i alle dager er det blitt av Hannee,noen som vet? :vetikke:

åååh har du reist på hytten din luring :) Håper dere får en fin helg :klemmer:

Jeg har også lurt på hvor Hannee er de siste dagene :sjenert::vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei folkens :hoppendeglad: det var godt å komme hjem igjen.

Borte bra men hjemme best.

Etter vi kom hjem hjalp vi moren til noen venner av oss og flytte inn i ny leilighet.

Jeg har en haug med klesvask og plantene på terrassen har ikke fått vann og jeg reiser til Ryfylke i morgen tidlig kl.06.00 og skal hjelpe den gamle tanten til mannen min og flytte til en omsorgsbolig.

Uæææææææææææææ,når tid skal jeg sove :vetikke:

Akuratt nå er jeg motløs :murvegg: hater rot og ugjorte ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...