Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

Makron og nøttebunner er det beste jeg vet :tommelopp:

Nå skal jeg igang med snikkerskake med cornflakes uten steking,bare rett i kjøleskapet.

I kveld er det selskap igjen,og jeg skal passe på å ta av kaker til dere :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Den er så søøøøøøøøøøøøøøøt,den nye avataren din Tekola :hjertesmil:

Nei,nå må jeg ned å slikke litt sol mens jeg venter på at kaken skal bli ferdig.

Håper dere alle har like fint vær som meg i dag,det er en utedag verdt gull her hjemme.

Jeg skal pynte bordet i hagen med blomster og fine lys,servietter med roser på og finne frem et finservise,jeg bare eeeeeeeeeeeeeeelsker og gjøre slikt når vi får gjester :hoppendeglad:

Skrevet

Makron og nøttebunner er det beste jeg vet :tommelopp:

Nå skal jeg igang med snikkerskake med cornflakes uten steking,bare rett i kjøleskapet.

I kveld er det selskap igjen,og jeg skal passe på å ta av kaker til dere :bolledeig:

Det er en av mine absolutte favoritter også. Min mor pleide ofte å lage en kjempegod variant som var slik; nøttebunn med pisket krem på toppen og masse bjørnebær over. Tror hun pleide å bruke frosne bær som hun drysset masse sukker over og tinte. Helt fabelaktig godt! :rodmer: Jeg har en gammel bjørnebærbusk i et rosebed som burde vært fjernet helt før jeg plantet roser der. Vel, i år har jeg latt den vokse sammen med rosene, kun for å få bjørnebær til denne kaken ... og kanskje en liten flaske likør til jul :ler: Så god er den! :jepp:

Den er så søøøøøøøøøøøøøøøt,den nye avataren din Tekola :hjertesmil:

Nei,nå må jeg ned å slikke litt sol mens jeg venter på at kaken skal bli ferdig.

Håper dere alle har like fint vær som meg i dag,det er en utedag verdt gull her hjemme.

Jeg skal pynte bordet i hagen med blomster og fine lys,servietter med roser på og finne frem et finservise,jeg bare eeeeeeeeeeeeeeelsker og gjøre slikt når vi får gjester :hoppendeglad:

Ååååhhhh det kommer til å bli så lekkert, odisi!!!!! :hoppe: Bilde? :sjenert:

Ha en strålende dag! :klemmer:

Skrevet

134052526378419652_HlllOBFQ_f.jpg

*åpne døren til odisikjøkkenet for å smugkikke (smake) på kakene* :nigo:

224757837622964120_8GrHz1c9_f.jpg

Har du pyntet deg allerede? :ler:

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Ha,ha,ha fine bilder :fnise:

Den kaka di hørtes kjempegod ut Rumle.

Har bare ett problem med å ta bilde og det er at den pcen vi bruker til det har vi knust skjermen på :glare:

Skrevet

Knust skjermen?!!! :( uffda så kjedelig

Skrevet

Og ja, kaken er knallgod! Du må prøve den en gang :)

Skrevet

Jeg tror jeg må få spørre deg om den kaken med daimis på toppen ... når det nærmer seg jul? For den høres helt fantastisk ut! :jepp:

Skrevet (endret)

109916047125126234_8pbcd9Mi_f.jpg

Stakkars lille hunden! :rulle:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Aaaahhhahahahahaha :skratte: SÅ SØT!

Skrevet

Jeg setter frem et ostefad til deg, Odisi!

Gjest odisi73
Skrevet

Takk,det hadde jeg trengt nå.

Stjeler et par glass vin i Rumle sin hage så går jeg tilbake til min og setter meg litt i hagestolen før gjestene kommer i syv tiden :kristin:

Skrevet

Ekteparet herr og fru Odisi på vei til nattbussen etter ukens sjette kakeparty? :fnise:

jw01x.jpg

• Liker 1
Skrevet

Oooooooffvoff!

Jeg som ikke hadde tenkt å vise meg i bikini før jeg hadde fått barbert lårene !! :rodme:

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Det er andre ting som også stikker frem der Aldrisur :sjenert: tror nok du må barbere trusekanten også jeg :rulle:

Skrevet

Det er andre ting som også stikker frem der Aldrisur :sjenert: tror nok du må barbere trusekanten også jeg :rulle:

Ja, huffameg - et skikkelig vovet bilde Odisi! :skratte:

Har du kost deg med gjestene dine? Eller er du helt utslitt etter alle forberedelser og kakebaking?

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Jeg er faktisk litt utslitt,det var godt å sette seg i sengen.

Og det var super duper godt med chips etter så mye søtt :smilorange:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...