Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Makron og nøttebunner er det beste jeg vet :tommelopp:

Nå skal jeg igang med snikkerskake med cornflakes uten steking,bare rett i kjøleskapet.

I kveld er det selskap igjen,og jeg skal passe på å ta av kaker til dere :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Den er så søøøøøøøøøøøøøøøt,den nye avataren din Tekola :hjertesmil:

Nei,nå må jeg ned å slikke litt sol mens jeg venter på at kaken skal bli ferdig.

Håper dere alle har like fint vær som meg i dag,det er en utedag verdt gull her hjemme.

Jeg skal pynte bordet i hagen med blomster og fine lys,servietter med roser på og finne frem et finservise,jeg bare eeeeeeeeeeeeeeelsker og gjøre slikt når vi får gjester :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makron og nøttebunner er det beste jeg vet :tommelopp:

Nå skal jeg igang med snikkerskake med cornflakes uten steking,bare rett i kjøleskapet.

I kveld er det selskap igjen,og jeg skal passe på å ta av kaker til dere :bolledeig:

Det er en av mine absolutte favoritter også. Min mor pleide ofte å lage en kjempegod variant som var slik; nøttebunn med pisket krem på toppen og masse bjørnebær over. Tror hun pleide å bruke frosne bær som hun drysset masse sukker over og tinte. Helt fabelaktig godt! :rodmer: Jeg har en gammel bjørnebærbusk i et rosebed som burde vært fjernet helt før jeg plantet roser der. Vel, i år har jeg latt den vokse sammen med rosene, kun for å få bjørnebær til denne kaken ... og kanskje en liten flaske likør til jul :ler: Så god er den! :jepp:

Den er så søøøøøøøøøøøøøøøt,den nye avataren din Tekola :hjertesmil:

Nei,nå må jeg ned å slikke litt sol mens jeg venter på at kaken skal bli ferdig.

Håper dere alle har like fint vær som meg i dag,det er en utedag verdt gull her hjemme.

Jeg skal pynte bordet i hagen med blomster og fine lys,servietter med roser på og finne frem et finservise,jeg bare eeeeeeeeeeeeeeelsker og gjøre slikt når vi får gjester :hoppendeglad:

Ååååhhhh det kommer til å bli så lekkert, odisi!!!!! :hoppe: Bilde? :sjenert:

Ha en strålende dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ha,ha,ha fine bilder :fnise:

Den kaka di hørtes kjempegod ut Rumle.

Har bare ett problem med å ta bilde og det er at den pcen vi bruker til det har vi knust skjermen på :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg må få spørre deg om den kaken med daimis på toppen ... når det nærmer seg jul? For den høres helt fantastisk ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Takk,det hadde jeg trengt nå.

Stjeler et par glass vin i Rumle sin hage så går jeg tilbake til min og setter meg litt i hagestolen før gjestene kommer i syv tiden :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Oooooooffvoff!

Jeg som ikke hadde tenkt å vise meg i bikini før jeg hadde fått barbert lårene !! :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er andre ting som også stikker frem der Aldrisur :sjenert: tror nok du må barbere trusekanten også jeg :rulle:

Ja, huffameg - et skikkelig vovet bilde Odisi! :skratte:

Har du kost deg med gjestene dine? Eller er du helt utslitt etter alle forberedelser og kakebaking?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...