Gjest odisi73 Skrevet 15. august 2012 #3041 Del Skrevet 15. august 2012 Makron og nøttebunner er det beste jeg vet Nå skal jeg igang med snikkerskake med cornflakes uten steking,bare rett i kjøleskapet. I kveld er det selskap igjen,og jeg skal passe på å ta av kaker til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. august 2012 #3042 Del Skrevet 15. august 2012 Fristerinne-Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. august 2012 #3043 Del Skrevet 15. august 2012 Den er så søøøøøøøøøøøøøøøt,den nye avataren din Tekola Nei,nå må jeg ned å slikke litt sol mens jeg venter på at kaken skal bli ferdig. Håper dere alle har like fint vær som meg i dag,det er en utedag verdt gull her hjemme. Jeg skal pynte bordet i hagen med blomster og fine lys,servietter med roser på og finne frem et finservise,jeg bare eeeeeeeeeeeeeeelsker og gjøre slikt når vi får gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. august 2012 #3044 Del Skrevet 15. august 2012 Makron og nøttebunner er det beste jeg vet Nå skal jeg igang med snikkerskake med cornflakes uten steking,bare rett i kjøleskapet. I kveld er det selskap igjen,og jeg skal passe på å ta av kaker til dere Det er en av mine absolutte favoritter også. Min mor pleide ofte å lage en kjempegod variant som var slik; nøttebunn med pisket krem på toppen og masse bjørnebær over. Tror hun pleide å bruke frosne bær som hun drysset masse sukker over og tinte. Helt fabelaktig godt! Jeg har en gammel bjørnebærbusk i et rosebed som burde vært fjernet helt før jeg plantet roser der. Vel, i år har jeg latt den vokse sammen med rosene, kun for å få bjørnebær til denne kaken ... og kanskje en liten flaske likør til jul Så god er den! Den er så søøøøøøøøøøøøøøøt,den nye avataren din Tekola Nei,nå må jeg ned å slikke litt sol mens jeg venter på at kaken skal bli ferdig. Håper dere alle har like fint vær som meg i dag,det er en utedag verdt gull her hjemme. Jeg skal pynte bordet i hagen med blomster og fine lys,servietter med roser på og finne frem et finservise,jeg bare eeeeeeeeeeeeeeelsker og gjøre slikt når vi får gjester Ååååhhhh det kommer til å bli så lekkert, odisi!!!!! Bilde? Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. august 2012 #3045 Del Skrevet 15. august 2012 *åpne døren til odisikjøkkenet for å smugkikke (smake) på kakene* Har du pyntet deg allerede? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. august 2012 #3046 Del Skrevet 15. august 2012 Ha,ha,ha fine bilder Den kaka di hørtes kjempegod ut Rumle. Har bare ett problem med å ta bilde og det er at den pcen vi bruker til det har vi knust skjermen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. august 2012 #3047 Del Skrevet 15. august 2012 Knust skjermen?!!! uffda så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. august 2012 #3048 Del Skrevet 15. august 2012 Og ja, kaken er knallgod! Du må prøve den en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. august 2012 #3049 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg tror jeg må få spørre deg om den kaken med daimis på toppen ... når det nærmer seg jul? For den høres helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. august 2012 #3050 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Stakkars lille hunden! Endret 15. august 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. august 2012 #3051 Del Skrevet 15. august 2012 Stakkars lille hunden! Stakkars lille hunden! Aaaahhhahahahahaha SÅ SØT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. august 2012 #3052 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg setter frem et ostefad til deg, Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. august 2012 #3053 Del Skrevet 15. august 2012 Takk,det hadde jeg trengt nå. Stjeler et par glass vin i Rumle sin hage så går jeg tilbake til min og setter meg litt i hagestolen før gjestene kommer i syv tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 15. august 2012 #3054 Del Skrevet 15. august 2012 Hahahahahahahaha kult bilde av den hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. august 2012 #3055 Del Skrevet 15. august 2012 Ekteparet herr og fru Odisi på vei til nattbussen etter ukens sjette kakeparty? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 15. august 2012 #3056 Del Skrevet 15. august 2012 aldrisur hjemme i sofaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. august 2012 #3057 Del Skrevet 15. august 2012 Oooooooffvoff! Jeg som ikke hadde tenkt å vise meg i bikini før jeg hadde fått barbert lårene !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. august 2012 #3058 Del Skrevet 15. august 2012 Det er andre ting som også stikker frem der Aldrisur tror nok du må barbere trusekanten også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. august 2012 #3059 Del Skrevet 15. august 2012 Det er andre ting som også stikker frem der Aldrisur tror nok du må barbere trusekanten også jeg Ja, huffameg - et skikkelig vovet bilde Odisi! Har du kost deg med gjestene dine? Eller er du helt utslitt etter alle forberedelser og kakebaking? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. august 2012 #3060 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg er faktisk litt utslitt,det var godt å sette seg i sengen. Og det var super duper godt med chips etter så mye søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå