Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest odisi73

Jeg sleit litt med det i fjor ,men håper virkelig ikke å komme inn i den fasen igjen.

Satt jo på ordleker til jeg skulle på jobb igjen :closedeyes:

Ellers er det en ny uke og jeg håper dere alle får det bra.

Selv har jeg høye mål i denne uken så får vi se om jeg klarer og gjennomføre det :tommelsmil:

Det meste er grønnt arbeid som jeg kaller det og jobbe i hagen :smilorange:

Snart er det vel på tide med innkjøp av lyng og diverse,det er jo mindre enn en måned til høstmåneden begynner :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei Hannee :smilyblomst: håper alt står bra til med deg.

Måla mine må jeg bare fullføre ellers blir jeg så inn i hampen misfornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med hagen nå som det skal regnet hinsides der borte?? 100mm på en dag er jo groteskt mye! Pakk inn rosene med plastposer, og lag drenering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit litt med det i fjor ,men håper virkelig ikke å komme inn i den fasen igjen.

Satt jo på ordleker til jeg skulle på jobb igjen :closedeyes:

Ellers er det en ny uke og jeg håper dere alle får det bra.

Selv har jeg høye mål i denne uken så får vi se om jeg klarer og gjennomføre det :tommelsmil:

Det meste er grønnt arbeid som jeg kaller det og jobbe i hagen :smilorange:

Snart er det vel på tide med innkjøp av lyng og diverse,det er jo mindre enn en måned til høstmåneden begynner :overrasket:

Så spennende med hage-mål! Fortell? :duskedame: Kanskje jeg blir inspirert til å få gjort mer jeg også? :fnise: Akkurat nå føler jeg at hagen vokser fullstendig fra meg ... umulig å holde tritt jo! :daane:

Håper du får en faaaaaaabelaktig uke - og at du klarer alle mål du har satt deg. Jeg heier på deg! :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg tenkte bli ferdig med plantingen i krukkene,kjøpe nye stauder og planter før helgen,klippe plenen innen torsdag, og male ett rekkverk på fremsiden av huset.

Til fredag må alt være ferdig for da reiser vi på hytta igjen.

Men dette været og værmeldingene for onsdag og torsdag er deprimerende,så det spørs hvor langt jeg kommer med måla mine :fnise:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås i målene - ta deg et glass :vin:og :hug: deg med en :sjokolade: - bit!

Sola kommer når den kommer...Odisi! :briller:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Halloooooo!

Denne helgen har jeg jammen stått på. Hekken er blitt 2 meter lavere, og det ble virkelig lyst på kjøkkenet :tommelsmil:

Så har jeg plantet valmuene i en stor plastkasse, som jeg har satt på en palle som jeg skrudde i hjul på.

Bedet hvor valmuene sto er blitt omformet til ett steinbed, med slike planter sneglene forhåpentlig ikke liker(sukkulenter) terrassen er ferdig lutet og jeg kan senke skuldrene litt.

Håper du har det fint Odisi :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Skal si du har vært flink Surre :klemmer: Kjempefint med steinbed og med lurt med planter som sneglen ikke liker.

Jeg av en eller annen merkelig grunn har jo bare blomster som sneglen elsker å knaske på :fnise: kanskje noen forandringer må til for å minske jakten :happy:

:kristin: Vi tar ett glass vin Aldrisur :sjenert: senker skuldrene og all ting.

Håper søvnen innhenter meg snart :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte bli ferdig med plantingen i krukkene,kjøpe nye stauder og planter før helgen,klippe plenen innen torsdag, og male ett rekkverk på fremsiden av huset.

Til fredag må alt være ferdig for da reiser vi på hytta igjen.

Men dette været og værmeldingene for onsdag og torsdag er deprimerende,så det spørs hvor langt jeg kommer med måla mine :fnise:

:duskedame:

Blås i målene - ta deg et glass :vin:og :hug: deg med en :sjokolade: - bit!

Sola kommer når den kommer...Odisi! :briller:

:overrasket: Nå må du ikke lede odisi ut i forder ... ahhhhh nevermind! - Har du mer sjokolade og vin?!!!! :nigo:

Skal si du har vært flink Surre :klemmer: Kjempefint med steinbed og med lurt med planter som sneglen ikke liker.

Jeg av en eller annen merkelig grunn har jo bare blomster som sneglen elsker å knaske på :fnise: kanskje noen forandringer må til for å minske jakten :happy:

:kristin: Vi tar ett glass vin Aldrisur :sjenert: senker skuldrene og all ting.

Håper søvnen innhenter meg snart :sovne:

Roser får stort sett stå i fred odisi .. just saying :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

Åssen går det med hagen nå som det skal regnet hinsides der borte?? 100mm på en dag er jo groteskt mye! Pakk inn rosene med plastposer, og lag drenering.

Jeg så ikke dette innlegget før nå jeg Mynona :smilyblomst: og ja,det har regnet massei dagene som har vært.

Noen venner av oss fikk over 30 cm med vann i kjelleren og strømmen og sikringskapa er helt ødelagt.

De bor hos slekt imens det blir fikset opp,men det kan ta tid,så har de tre små barn i tillegg :sjenert: stakkars de.

Hagen har det fint når det regner,jeg slipper å vanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det været som kom til Mjøndalen skulle til dere, men da slapp dere det verste hvertfall!

Sikringsskap i vann hørtes ikke særlig sikkert ut nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, jeg bor i Oslo. Her var det ikke så ille. Men har sett bilder fra Mjøndalen i avisa, og en dra jobb kommer fra Drammen, så han hadde litt inside info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...