Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest odisi73

Hos meg og :hoppendeglad: eller de har blomstret noen uker nå.

Venter på noen andre også som er i knopp som er lilla inni og lysrosa utenpå :tommelsmil:

Så har jeg masse avleggere som fortsatt er små men som det har begynnt å komme knopper på.

Mistet endel av dem fra ifjor,så i grunnen har jeg gitt opp hele Fuksiane men svigermor har kjøpt noen til meg og og tatt avleggere så nå måtte jeg jo igang igjen :rolleyes:

Egentlig har jeg lyst å sette meg mer inn i rosenes og Pionenes verden og legge alle Fuksiane på vent :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en blanding av alt? Roser er jo fantastiske, men det er litt frustrasjoner med dem også, så jeg må liksom ha litt av alt :ler: Pelargonier blir jeg aldri lei, men de har satt min tålmodighet skikkelig på prøve nå to år på rad, ved at jeg har mistet så utrolig mange over vinteren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare mer og mer lyst på drivhus altså, er helt syk etter å komme i gang med å dyrke MASSEVIS av skikkelig tomater! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jo,jeg har vel en blanding av alt,men alltid en eller annen favoritt om sommeren som jeg prøver meg frem med.

Syns det har vært så mye arbeid med fuksiaen de siste åra.

Jeg blir heller aldrig lei Perlagoniaen eller Hortensiaen :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

:hoppendeglad: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyy Hannee,hvor har du holdt til i det siste?

Så flink du er som trener to ganger på en dag :tommelsmil:

Håper alt står bra til med deg og din kjære :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,jeg har vel en blanding av alt,men alltid en eller annen favoritt om sommeren som jeg prøver meg frem med.

Syns det har vært så mye arbeid med fuksiaen de siste åra.

Jeg blir heller aldrig lei Perlagoniaen eller Hortensiaen :smilyblomst:

Ja, enig i at det er gøy å fokusere på noen typer man liker spesielt godt :)

Hvordan kan noen bli lei Pelargonia og Hortensia? :rodmer:

God ettermiddag, Odisi :) I dag har jeg trent to ganger :)

Imponerende, Hannee! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

God morgen!

Søte snille Odisi, vet du- søsteren min er anleggsgartner i nabokommunen din, hun er visst flink til å klippe hekker. Kanskje jeg skal bestikke henne til å ta din :smilyblomst: Om ikke annet fikk jeg det for meg at hun egentlig trenger en Bergenstur snart :biggrin:

Jeg tror jammen jeg må ut å shoppe bær, og en liten tur på Ikea for å kjøpe glass. Kanskje vennene mine skal få fruktlikør til jul isteden for hjemmelaget Baileys. Var akkurat ute og så på ripsbuskene jeg plantet i fjor. Den med røde bær hadde nøyaktig ett-1 bær. Den med hvite hadde 4 bær så det er håp.

Ha en fin dag! :klemmer:

Så snilt av deg å tilby det Surre :smilyblomst: men hekken min ble klippet i Mai en gang så det er bare litt stussing her og der og det er jo kose arbeid.

Men hun må jo komme til Bergen fordet om,det er så fint der om sommeren,og spesielt sene kvelder i august.

Frukt likører er godt :opplyser:

Jeg har oppskriften på en fantastisk god mokka likør også jeg,men helst for de som liker søte kaffe og sjokoladesmaker :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...