Gå til innhold

Odisis verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er innom av og til, Odi. Må jo innom for å se alle de koselige bildene som dere legger ut. :)

Er det en god dag..eh...kveld har det visst blitt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men GIN?? Det smaker jo granbar! Tror heller jeg prøver rom altså.

Jeg lagde julelikør i fjor. Den kan man jo begynne på allerede:

40 cl 40% vodka eller rom

1 appelsin som skal stikkes hull i 40 ganger med gaffel

40 kaffebønner

1 vaniljestang

40 sukkerbiter (gjerne brunt sukker)

Den ble veldig god. Smakte godt og julete. Den skal stå minst 2 mnd.

Hurra! Norge leder håndballkampen :) Og pappa har reparert vaskemaskinen min :) Dumme spile. Så litt skummelt ut når alle delene lå utover badegulvet!

Og her er et bilde:

Leeekeeeeee :)

hamilton_leafpile.jpg

Og et til:

dog-having-fun.jpg

Og enda et lite et

FunGames.jpg

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Deilige bilder,men måtte trekke på flirebåndet av den i midten :grinele:

Den hørtes god ut,tror jeg skal skrive oppskriften ned i morgen :kristin:

Fin kveld ja,og det har vært en fin dag utenom været :sjenert: ble det middag i stekeposer da Hoppe :skravle:

Hei Surre,fint å se du stikker innom.

Er det aktivitet blant blomstene dine for tiden :klem1:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg kom hjem fra en uke ferie, og ingen hadde gjort noe i hagen. Sneglene var blitt store monster og hadde spist opp jordbærplantene :kjempesinna:

Men idag fikk jeg tatt resten av terrassen, håper at noen snegler fikk på seg masse Kaustisk Soda og led leeenge før de døde.

Halvparten av Lupinene jeg knabba i grøfta på Voss, har overlevd :hoppendeglad:

Og silkeblomstene står fint :smilorange:

Klager ikke jeg, trenger bare litt finvær så skal hekken klippes den er en smule overdimensjonert nå.

:klemmer:

Gjest odisi73
Skrevet

Jeg kom hjem fra en uke ferie, og ingen hadde gjort noe i hagen. Sneglene var blitt store monster og hadde spist opp jordbærplantene :kjempesinna:

Men idag fikk jeg tatt resten av terrassen, håper at noen snegler fikk på seg masse Kaustisk Soda og led leeenge før de døde.

Halvparten av Lupinene jeg knabba i grøfta på Voss, har overlevd :hoppendeglad:

Og silkeblomstene står fint :smilorange:

Klager ikke jeg, trenger bare litt finvær så skal hekken klippes den er en smule overdimensjonert nå.

:klemmer:

Hei Surre :kose: dumme,dumme snegler som ødelegger for oss hageelskere :pisk:

Jeg visste Lupinene ville klare seg og enda finere blir de neste år hvis de slipper unna den brune armeen :jepp:

Jeg skulle også stusset litt mer på hekken og klippet plenen men det har regnet så mye de siste dagene.

Vi får krysse fingrene for soooooooooooooolllllllllllllllll til helgen.

:cool:

Skrevet

Får ønske litt godnatt her jeg da. Kjenner at det er nær sengetid for denne jenta. :)

Skrevet

For meg og. Natta hoppe!!

Skrevet

Natta My. Sov godt. :)

Skrevet

Du forresten Hoppe!! Den avataren din; bruker du den i mailsignatur??

Skrevet

Hehe... er jeg virkelig trøtt her jeg sitter. Jeg leste helt tydelig ordet "melisglasur"... *knegg*

Når sant skal sies så vet jeg ikke hva slags greier du mener der altså. Opplys meg? :)

Skrevet

Vi burde etablere to foreninger med det samme!

KG's vinklubb, og KG' forening for udveksling av likører fra egenavlede bær og frukt.

Vi får ta saken opp i eldsterådet!

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet
:klo: hva kakler dere om? uansett så er jeg også trett så jeg skal prøve og sove :tellesauer:
Skrevet (endret)

Eh...vi kakler da ikke? *betuttetsmiley*

Vi utbasunerer bare varsomt for verden at noe nytt og vakkert har sett nattens (?!?) lys.

Sov godt odisi. *synge bysselallesangen for henne* Vi skal forholde oss veldig rolige her nå,

så tar vi opp trådene igjen i morgen når alle er mere eller mindre tilstedeværende og våkne.

So long så lenge alle to.... :blush:

Endret av Hoppetaujenta
Gjest odisi73
Skrevet

So long Hoppe :veslejenta: tar en truddelutt for deg heller jeg :romeo:

Skrevet

Tusen takk. Søvngjengermusisering har jeg ikke sovnet til noen gang. :)

Skrevet

Vi burde etablere to foreninger med det samme!

KG's vinklubb, og KG' forening for udveksling av likører fra egenavlede bær og frukt.

Vi får ta saken opp i eldsterådet!

VEDTATT!!!!!!! :nigo:

Haha jeg også leste at hoppes avatar var i melisglasur :skratte:

Skrevet

Hehe... er jeg virkelig trøtt her jeg sitter. Jeg leste helt tydelig ordet "melisglasur"... *knegg*

Når sant skal sies så vet jeg ikke hva slags greier du mener der altså. Opplys meg? :)

Jeg fikk en Mail på jobb før ferien og i signaturen stod det noe sånt som "med vennlig hilsen Kari Nordmann" også var det bilde av hoppetauavataren din :jepp:

Gjest odisi73
Skrevet

Det husker jeg du sa tidligere Mynona.

Du må finne ut av Hoppemysteriet,dette er nesten på grensen til å leie privatdetektiv.

Gomler sjokolade og drikker kaffe :sjokolade::kaffekopp: mens jeg funderer på det.

Gjest odisi73
Skrevet

VEDTATT!!!!!!! :nigo:

Haha jeg også leste at hoppes avatar var i melisglasur :skratte:

Ja,tenk om vi bare kunne lagt henne over kaka,så hadde vi slippet all den glasuren+det hadde blitt den fineste kaka av alle :smilorange:

Gjest Surrehodet
Skrevet

God morgen!

Søte snille Odisi, vet du- søsteren min er anleggsgartner i nabokommunen din, hun er visst flink til å klippe hekker. Kanskje jeg skal bestikke henne til å ta din :smilyblomst: Om ikke annet fikk jeg det for meg at hun egentlig trenger en Bergenstur snart :biggrin:

Jeg tror jammen jeg må ut å shoppe bær, og en liten tur på Ikea for å kjøpe glass. Kanskje vennene mine skal få fruktlikør til jul isteden for hjemmelaget Baileys. Var akkurat ute og så på ripsbuskene jeg plantet i fjor. Den med røde bær hadde nøyaktig ett-1 bær. Den med hvite hadde 4 bær så det er håp.

Ha en fin dag! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...