Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2012 #2861 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg er innom av og til, Odi. Må jo innom for å se alle de koselige bildene som dere legger ut. Er det en god dag..eh...kveld har det visst blitt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. juli 2012 #2862 Del Skrevet 30. juli 2012 Men GIN?? Det smaker jo granbar! Tror heller jeg prøver rom altså. Jeg lagde julelikør i fjor. Den kan man jo begynne på allerede: 40 cl 40% vodka eller rom 1 appelsin som skal stikkes hull i 40 ganger med gaffel 40 kaffebønner 1 vaniljestang 40 sukkerbiter (gjerne brunt sukker) Den ble veldig god. Smakte godt og julete. Den skal stå minst 2 mnd. Hurra! Norge leder håndballkampen Og pappa har reparert vaskemaskinen min Dumme spile. Så litt skummelt ut når alle delene lå utover badegulvet! Og her er et bilde: Leeekeeeeee Og et til: Og enda et lite et 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2863 Del Skrevet 30. juli 2012 Deilige bilder,men måtte trekke på flirebåndet av den i midten Den hørtes god ut,tror jeg skal skrive oppskriften ned i morgen Fin kveld ja,og det har vært en fin dag utenom været ble det middag i stekeposer da Hoppe Hei Surre,fint å se du stikker innom. Er det aktivitet blant blomstene dine for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 30. juli 2012 #2864 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg kom hjem fra en uke ferie, og ingen hadde gjort noe i hagen. Sneglene var blitt store monster og hadde spist opp jordbærplantene Men idag fikk jeg tatt resten av terrassen, håper at noen snegler fikk på seg masse Kaustisk Soda og led leeenge før de døde. Halvparten av Lupinene jeg knabba i grøfta på Voss, har overlevd Og silkeblomstene står fint Klager ikke jeg, trenger bare litt finvær så skal hekken klippes den er en smule overdimensjonert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2865 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg kom hjem fra en uke ferie, og ingen hadde gjort noe i hagen. Sneglene var blitt store monster og hadde spist opp jordbærplantene Men idag fikk jeg tatt resten av terrassen, håper at noen snegler fikk på seg masse Kaustisk Soda og led leeenge før de døde. Halvparten av Lupinene jeg knabba i grøfta på Voss, har overlevd Og silkeblomstene står fint Klager ikke jeg, trenger bare litt finvær så skal hekken klippes den er en smule overdimensjonert nå. Hei Surre dumme,dumme snegler som ødelegger for oss hageelskere Jeg visste Lupinene ville klare seg og enda finere blir de neste år hvis de slipper unna den brune armeen Jeg skulle også stusset litt mer på hekken og klippet plenen men det har regnet så mye de siste dagene. Vi får krysse fingrene for soooooooooooooolllllllllllllllll til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2012 #2866 Del Skrevet 30. juli 2012 Får ønske litt godnatt her jeg da. Kjenner at det er nær sengetid for denne jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. juli 2012 #2867 Del Skrevet 30. juli 2012 For meg og. Natta hoppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2012 #2868 Del Skrevet 30. juli 2012 Natta My. Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. juli 2012 #2869 Del Skrevet 30. juli 2012 Du forresten Hoppe!! Den avataren din; bruker du den i mailsignatur?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2012 #2870 Del Skrevet 30. juli 2012 Hehe...nå er jeg virkelig trøtt her jeg sitter. Jeg leste helt tydelig ordet "melisglasur"... *knegg* Når sant skal sies så vet jeg ikke hva slags greier du mener der altså. Opplys meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 30. juli 2012 #2871 Del Skrevet 30. juli 2012 Vi burde etablere to foreninger med det samme! KG's vinklubb, og KG' forening for udveksling av likører fra egenavlede bær og frukt. Vi får ta saken opp i eldsterådet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2872 Del Skrevet 30. juli 2012 hva kakler dere om? uansett så er jeg også trett så jeg skal prøve og sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2012 #2873 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Eh...vi kakler da ikke? *betuttetsmiley* Vi utbasunerer bare varsomt for verden at noe nytt og vakkert har sett nattens (?!?) lys. Sov godt odisi. *synge bysselallesangen for henne* Vi skal forholde oss veldig rolige her nå, så tar vi opp trådene igjen i morgen når alle er mere eller mindre tilstedeværende og våkne. So long så lenge alle to.... Endret 30. juli 2012 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2874 Del Skrevet 30. juli 2012 So long Hoppe tar en truddelutt for deg heller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2012 #2875 Del Skrevet 30. juli 2012 Tusen takk. Søvngjengermusisering har jeg ikke sovnet til noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juli 2012 #2876 Del Skrevet 30. juli 2012 Vi burde etablere to foreninger med det samme! KG's vinklubb, og KG' forening for udveksling av likører fra egenavlede bær og frukt. Vi får ta saken opp i eldsterådet! VEDTATT!!!!!!! Haha jeg også leste at hoppes avatar var i melisglasur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. juli 2012 #2877 Del Skrevet 31. juli 2012 Hehe...nå er jeg virkelig trøtt her jeg sitter. Jeg leste helt tydelig ordet "melisglasur"... *knegg* Når sant skal sies så vet jeg ikke hva slags greier du mener der altså. Opplys meg? Jeg fikk en Mail på jobb før ferien og i signaturen stod det noe sånt som "med vennlig hilsen Kari Nordmann" også var det bilde av hoppetauavataren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. juli 2012 #2878 Del Skrevet 31. juli 2012 Det husker jeg du sa tidligere Mynona. Du må finne ut av Hoppemysteriet,dette er nesten på grensen til å leie privatdetektiv. Gomler sjokolade og drikker kaffe mens jeg funderer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. juli 2012 #2879 Del Skrevet 31. juli 2012 VEDTATT!!!!!!! Haha jeg også leste at hoppes avatar var i melisglasur Ja,tenk om vi bare kunne lagt henne over kaka,så hadde vi slippet all den glasuren+det hadde blitt den fineste kaka av alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 31. juli 2012 #2880 Del Skrevet 31. juli 2012 God morgen! Søte snille Odisi, vet du- søsteren min er anleggsgartner i nabokommunen din, hun er visst flink til å klippe hekker. Kanskje jeg skal bestikke henne til å ta din Om ikke annet fikk jeg det for meg at hun egentlig trenger en Bergenstur snart Jeg tror jammen jeg må ut å shoppe bær, og en liten tur på Ikea for å kjøpe glass. Kanskje vennene mine skal få fruktlikør til jul isteden for hjemmelaget Baileys. Var akkurat ute og så på ripsbuskene jeg plantet i fjor. Den med røde bær hadde nøyaktig ett-1 bær. Den med hvite hadde 4 bær så det er håp. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå