Mynona Skrevet 29. juli 2012 #2841 Del Skrevet 29. juli 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. juli 2012 #2842 Del Skrevet 29. juli 2012 Hei,hei nå er jeg hjemme igjen. Har hatt en fin tur med sol og godt humør,det regnet en liten time i går formiddag På gamledassen som vi kaller det traff jeg på to firfisler og skal si de skvatt til mer enn meg Men nå skal vi ha en sen middag så vi snakkes senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. juli 2012 #2843 Del Skrevet 29. juli 2012 Velkommen hjem Så rart å seg med store bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. juli 2012 #2844 Del Skrevet 29. juli 2012 Velkommen hjem, Odisi! Du er så flink med disse store bokstavene dine! Kanskje det var det som skremte firfislene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. juli 2012 #2845 Del Skrevet 29. juli 2012 Velkommen hjem Så rart å seg med store bokstaver. Thihi,ja ikke sant Hva har du gjort i helga da Mynona? Velkommen hjem, Odisi! Du er så flink med disse store bokstavene dine! Kanskje det var det som skremte firfislene? Ja,det kan være Ellers har jeg ramla og fått blåmerker på rumpa,leggen og kneet lurer på om jeg begynner og bli ustødig i kroppen Håper alt står bra til med deg Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. juli 2012 #2846 Del Skrevet 29. juli 2012 Uffda.. var det glatte svaberg som lurte deg? Jeg har tatt det helt med ro i dag (sist dag av ferien), og i går hjalp jeg en venninne å flytte, før jeg dro i bursdag fra 01.00 til 04.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. juli 2012 #2847 Del Skrevet 29. juli 2012 Håper du er i fin form i dag da Nei,det var ikke glatte svaberg men en terrasse under bygging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. juli 2012 #2848 Del Skrevet 29. juli 2012 Siste dag i ferien må nytes ekstra mye men det kan være godt å komme i normal rytme igjen :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 29. juli 2012 #2849 Del Skrevet 29. juli 2012 Alle dager skal nydes ekstra mye. Det burde være en normal rytme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. juli 2012 #2850 Del Skrevet 29. juli 2012 Hei,hei nå er jeg hjemme igjen. Har hatt en fin tur med sol og godt humør,det regnet en liten time i går formiddag På gamledassen som vi kaller det traff jeg på to firfisler og skal si de skvatt til mer enn meg Men nå skal vi ha en sen middag så vi snakkes senere Velkommen hjem fra hytten! --- Ellers har jeg ramla og fått blåmerker på rumpa,leggen og kneet lurer på om jeg begynner og bli ustødig i kroppen Håper alt står bra til med deg Tekola du må være forsiktig!!!!!!!!!! Ellers må vi innføre odisi-vakt i tillegg til fikenvakten!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. juli 2012 #2851 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja,det kan være Ellers har jeg ramla og fått blåmerker på rumpa,leggen og kneet lurer på om jeg begynner og bli ustødig i kroppen Håper alt står bra til med deg Tekola Lekkert, altså! Du må være forsiktig! Jeg har det etter forholdene rimelig bra. Alle tingene våre er flyttet fra den gamle leiligheten og til den nye, så var det bare å få dem på plass. Heldigvis kommer mamma'n min tilbake på onsdag for å hjelpe meg med det! Men jeg er lei av å bo i kaos! Og så er jeg usikker på om komfyren faktisk fungerer som den skal. Håper hverdagen er snill med deg, Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2852 Del Skrevet 30. juli 2012 Odisivakt må til innimellom rumpa er nesten sort på den ene siden og det er ikke fint Stress å bo i kaos ja,men håper det begynner å komme seg for dere Tekola,og jeg håper uka er snill med dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2853 Del Skrevet 30. juli 2012 Alle dager skal nydes ekstra mye. Det burde være en normal rytme! Det kunne ikke blitt sagt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 30. juli 2012 #2854 Del Skrevet 30. juli 2012 Heia Odi, hvordan går det? er bare innom med en sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2855 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei Ery det var lenge siden du sendte meg en av de vakreste sangene jeg vet om,det fortjener en Med meg går det bra,bortsett fra litt au i stumpen Hvordan er det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2856 Del Skrevet 30. juli 2012 Her er oppskriften på en god drikk som dere kan kose dere med på sene høstkvelder. BÆRDRIKK MED NY VRI Fruktig blanding av solbær,rips,blåbær og bringebær Fyll opp 1/3 av et norgesglass med sukker. Fyll bærene på lagvis,og hell Gin over(blå flaske,Bombay) til alt er dekket. Rist det lukkede glasset godt,og oppbevar det i et mørkt,kjølig rom i noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2012 #2857 Del Skrevet 30. juli 2012 Hadde det ikke vært for all den alkoholen, så høres det der veldig godt ut må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juli 2012 #2858 Del Skrevet 30. juli 2012 Her er oppskriften på en god drikk som dere kan kose dere med på sene høstkvelder. BÆRDRIKK MED NY VRI Fruktig blanding av solbær,rips,blåbær og bringebær Fyll opp 1/3 av et norgesglass med sukker. Fyll bærene på lagvis,og hell Gin over(blå flaske,Bombay) til alt er dekket. Rist det lukkede glasset godt,og oppbevar det i et mørkt,kjølig rom i noen måneder *starter med å vaske alle tilgjengelige norgesglass, umiddelbart!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. juli 2012 #2859 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er veldig godt,har smakt med bare blåbær og det var noe med den beste jeg har smakt av alkohol. Hei Hoppe,har du kommet frem fra dvalen Jeg skal også lage en av dagene Rumle så kan vi smake i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 30. juli 2012 #2860 Del Skrevet 30. juli 2012 :hoppendeglad: HALLO ODISI! Så bra at du har hatt det hyggelig på hytta. Og den rumpa blir helt sikkert bra igjen fort Ha en hyggelig aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå