Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest LightBulb

Med andre ord,du ser ut som en fluesopp :skratte:

Haha, det tenkte jeg ikke på en gang :ler: men jeg ser nok ut som en fluesopp ja!

Hihi, stakkars LB ser ut som en sopp :fnise: Margarin fungerer på maling? Lært noe nytt i dag også :opplyser:

Ja, det fungerer kjempegodt! :jepp:

Malingsøl kan også fjernes med industrisebe. Jeg husker ikke hva de produktene heder, dessverre. Det er en tyktflydende sebe med ørsmå plastkuler i, som effektivt slider vekk malingflekker, oljesøl etc.

Husker ikke hva det heter jeg heller, men vet hva du mener. Pappa har en haug med sånn såpe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte: tror jeg dauer av latter,det var jo en fin måte og formulere seg på :hoho:

Når jeg tenker på Rumle blir jeg kjemperedd for at hun skal bite meg i foten etter det bildet jeg såg i går.

Hun er skikkelig utstyrt med lange tenner og jeg tror hun freser når når hun blir irritert :rulle:

:overrasket::tongue::hoho:

Ja, det er bare å passe seg!!!!!! :ler:

Bra å høre at du er litt bedre i foten i dag! :) Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Eldstesurre lager dessert, bær og krem.

Lillesurre forbereder muntlig. Sola skinner og jeg er glad. Håper Odisi har blitt bedre i foten, og jeg lurer på om babyen er kommert :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

--

Noen som har tips til hvordan jeg kan få av maling jeg har sølt på meg selv? Jeg veltet nemlig en bøtte med maling over meg, når jeg var på vei ned stigen :fnise: Jeg ser ikke ut! Rød på baksiden og hvitflekkete på fremsiden :ler:

Sminkefjernerservietter og rompekluter (ehh.. hvertfall det vi kaller de her - sånne babyservietter) funker på beis hvertfall.

Så hvor bra de er for barnerumper og voksenøyne vet jeg ikke - men beisen blir borte hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha lang ferie Gia??

Nå skal jeg lese ferdig boka mi. Bare 20 sider igjen, og den var dødsspennende når jeg tvang meg selv til å legge den fra meg i natt. = trøtt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Sminkefjernerservietter og rompekluter (ehh.. hvertfall det vi kaller de her - sånne babyservietter) funker på beis hvertfall.

Så hvor bra de er for barnerumper og voksenøyne vet jeg ikke - men beisen blir borte hvertfall :)

Takk for tips! skal prøve det på de siste flekkene :jepp: Ropekluter :fnise: Det skal jeg begynne å kalle dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ha lang ferie Gia??

Nå skal jeg lese ferdig boka mi. Bare 20 sider igjen, og den var dødsspennende når jeg tvang meg selv til å legge den fra meg i natt. = trøtt i dag.

Jeg har aldrig lang ferie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Sprø bilder Light :fnise:

Og Gia,du luktet riktig :jepp:

Jeg lusket nettopp i hagen til Rumle og forsynte meg med drikkevarer,det stod så meget av dem på bordet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fantastiske bilder oppi der! Jeg har "loet" opptil flere ganger nå, hehe...

Vidunderlig god aften til Odi fra meg + :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjemt noen flasker i haven din også, Odisi!

Opptil flere av dem er Bailey's!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

For noen fantastiske bilder oppi der! Jeg har "loet" opptil flere ganger nå, hehe...

Vidunderlig god aften til Odi fra meg + :klem:

:klemmer: hei Hoppe,så koselig å se du hoppet innom :blomst:

Håper det står bra til i Hoppeverden.

Må kanskje ta meg en tur for å finne det ut :Nikke:

Jeg har gjemt noen flasker i haven din også, Odisi!

Opptil flere av dem er Bailey's!

På med hodelykt,kaffekopp i ene hånden og kaffekannen i den andre.

Nå gjenstår det å finne Bailey`s flaskene og noen å føre en samtale med :)

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Eldstesurre lager dessert, bær og krem.

Lillesurre forbereder muntlig. Sola skinner og jeg er glad. Håper Odisi har blitt bedre i foten, og jeg lurer på om babyen er kommert :klemmer:

ops,denne meldingen så jeg ikke før i dag,av og til skjer det :sjenert:

Det hørtes helt herlig ut med den desserten,og jentene dine høres like herlige ut,eller,det vet vi at de er :klemmer:

Ingen ny statsborger enda,i går var termin :klo: men vi vet det er en gutt :babygutt:

Foten har kommet seg betraktelig,søren og,jeg som hadde så mye arbeid til de andre i huset :husarbeid::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lest i Kropp og Helse om hun som får innsekter ut av kroppen :eeeh:

Jeg så den nå.

Det er ikke helt usandsynlig, hvis ts har vært i visse områder, selv om omfanget virker lidt overdrevent. Men hjelpe meg for noen svar som kommer i den tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...