Gjest LightBulb Skrevet 10. juni 2012 #2001 Del Skrevet 10. juni 2012 Huff, ja og flåttene Jeg liker ikke innsekter, med unntak av marihøner Og kanskje noen sommerfugler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2012 #2002 Del Skrevet 10. juni 2012 Flått også ja! Herregud de er jo skikkelig skumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 10. juni 2012 #2003 Del Skrevet 10. juni 2012 Flått også ja! Herregud de er jo skikkelig skumle! Ja, æsj jeg kjenner det kryper og kravler på meg bare jeg tenker på deg Det blei mye her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. juni 2012 #2004 Del Skrevet 10. juni 2012 En skal ikke være lenge borte fra denne tråden, så er dere såret, bitt og brent hele gjengen! Og vi har ikke kommet til Sankthans engang! Lov meg at dere passer bedre på dere selv fra nå av! Det skumleste som har skjedd meg denne helgen er å nesten bli bitt av en liten brun dvergsau som jeg matet med gresstuster gjennom et gjerde. God bedring alle sammen, og spesielt til Odis selvfølgelig - det der kunne endt skikkelig ille! Forstår ikke helt hvordan du fikk det til, men det hørtes ikke noe morsomt ut. Bra du ikke var alene hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2012 #2005 Del Skrevet 10. juni 2012 Ja, æsj jeg kjenner det kryper og kravler på meg bare jeg tenker på deg Det blei mye her Bare du tenker på MEG?!!!! kunne ikke dy meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 10. juni 2012 #2006 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Har ikke fått med meg at jeg skrev det! Men ja, det kryper å kravler bare jeg tenker på deg Endret 10. juni 2012 av LightBulb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. juni 2012 #2007 Del Skrevet 10. juni 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. juni 2012 #2008 Del Skrevet 11. juni 2012 Utnytt situasjonen til det fulle, Odisi! Håper du blir bedre sakte nok til å få gjort unna litt ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 11. juni 2012 #2009 Del Skrevet 11. juni 2012 Å der var det koselig jeg hadde stortrivdes Meeeeeeeeeeeeeen,jeg har vært på legevakta med bristet fot og brannskader på armene mine.......................spør hva jeg har gjort ja sklidd i badekaret med vann som var 60 grader,jeg lå splitter pine naken på badegulvet og klarte ikke ta håndkle eller noe annet og jeg var helt edru ja,ingen vin eller ølinntak Oi og huff! Stakkars kjære deg! Håper du bli godt stelt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. juni 2012 #2010 Del Skrevet 11. juni 2012 Ooo, stakkars deg Odisi. Bra Odisimann var hjemme Stor og god bedring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juni 2012 #2011 Del Skrevet 11. juni 2012 herlig Mynona,den skal jeg vise til mannen stemmen passet 100% til den hunden. Utnytt situasjonen til det fulle, Odisi! Håper du blir bedre sakte nok til å få gjort unna litt ting! Oi og huff! Stakkars kjære deg! Håper du bli godt stelt med Ooo, stakkars deg Odisi. Bra Odisimann var hjemme Stor og god bedring Tusentakk for gode ord Tekola,Hannee og Rofl Jeg er bedre i foten i dag,skal sette meg litt på terrassen tenkte jeg og nyte litt fuglekvitter og en Håper dere også har det bra og at Hannee har feiret i helgen etter en tung eksamenstid. Ha det fint videre så snakkes vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juni 2012 #2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Har ikke fått med meg at jeg skrev det! Men ja, det kryper å kravler bare jeg tenker på deg tror jeg dauer av latter,det var jo en fin måte og formulere seg på Når jeg tenker på Rumle blir jeg kjemperedd for at hun skal bite meg i foten etter det bildet jeg såg i går. Hun er skikkelig utstyrt med lange tenner og jeg tror hun freser når når hun blir irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. juni 2012 #2013 Del Skrevet 11. juni 2012 tror jeg dauer av latter,det var jo en fin måte og formulere seg på Når jeg tenker på Rumle blir jeg kjemperedd for at hun skal bite meg i foten etter det bildet jeg såg i går. Hun er skikkelig utstyrt med lange tenner og jeg tror hun freser når når hun blir irritert -- Noen som har tips til hvordan jeg kan få av maling jeg har sølt på meg selv? Jeg veltet nemlig en bøtte med maling over meg, når jeg var på vei ned stigen Jeg ser ikke ut! Rød på baksiden og hvitflekkete på fremsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. juni 2012 #2014 Del Skrevet 11. juni 2012 Klut med litt whitesprit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. juni 2012 #2015 Del Skrevet 11. juni 2012 Klut med litt whitesprit? Får utslett av det.. Har prøvd margarin nå, det var effektivt. Tok ikke alt, men mesteparten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juni 2012 #2016 Del Skrevet 11. juni 2012 -- Noen som har tips til hvordan jeg kan få av maling jeg har sølt på meg selv? Jeg veltet nemlig en bøtte med maling over meg, når jeg var på vei ned stigen Jeg ser ikke ut! Rød på baksiden og hvitflekkete på fremsiden Med andre ord,du ser ut som en fluesopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. juni 2012 #2017 Del Skrevet 11. juni 2012 Hihi, stakkars LB ser ut som en sopp Margarin fungerer på maling? Lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. juni 2012 #2018 Del Skrevet 11. juni 2012 Malingsøl kan også fjernes med industrisebe. Jeg husker ikke hva de produktene heder, dessverre. Det er en tyktflydende sebe med ørsmå plastkuler i, som effektivt slider vekk malingflekker, oljesøl etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 11. juni 2012 #2019 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei Gia har du jobbet masse i helgen? Skal du til sommerstedet ditt i sommer da? Jeg pleier å ha en boks med kluter som fjerner det fra huden,nesten som våtservietter,men vet ikke om det er tilsatt whitesprit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. juni 2012 #2020 Del Skrevet 11. juni 2012 Hei Gia har du jobbet masse i helgen? Skal du til sommerstedet ditt i sommer da? Jeg pleier å ha en boks med kluter som fjerner det fra huden,nesten som våtservietter,men vet ikke om det er tilsatt whitesprit Nei, jeg har oppfyldt visse sociale forpliktelser udenfor byen (uden nettilgang), og kjedet meg noe enormt. Jeg reiser sørover om halvanden uke omtrent. Jeg skal sette en Odisi-sensor på jaktholmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå