Rumle Skrevet 3. juni 2012 #1861 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen av dere som har sett filmene? Jeg har kun sett serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. juni 2012 #1862 Del Skrevet 3. juni 2012 Det går alltid galt for Frank,uansett om han prøver så godt han kan. Og Kasper den lille sleipe ålen Hei Gia har du våknet opp av båthuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2012 #1863 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja, Kasper er skikkelig sleip! Jeg håper virkelig det er noe feil med termometeret mitt, for nå viser det 2 grader utenfor!!!!!!! Og alle plantene mine er jo ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. juni 2012 #1864 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen av dere som har sett filmene? Jeg har kun sett serien. Personlig syns jeg serien er bedre enn hele filmen Syns filmen ble litt i overkant drastisk på et naivt levesett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. juni 2012 #1865 Del Skrevet 3. juni 2012 Det går alltid galt for Gia,uansett om han prøver så godt han kan. Hei Gia har du våknet opp av båthuset? (Jeg fikset citatet så det stemmer lidt bedre) Jo, jeg tror noen slo meg i hodet med en åre, og så våknet jeg, for det var så kaldt. Noen har drukket opp vinen min mens jeg sov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2012 #1866 Del Skrevet 3. juni 2012 (Jeg fikset citatet så det stemmer lidt bedre) Jo, jeg tror noen slo meg i hodet med en åre, og så våknet jeg, for det var så kaldt. Noen har drukket opp vinen min mens jeg sov. Det vassjæ meeeg ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. juni 2012 #1867 Del Skrevet 3. juni 2012 Ikke prøv deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. juni 2012 #1868 Del Skrevet 3. juni 2012 Ta endelig et glass portvin, kjære Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2012 #1869 Del Skrevet 3. juni 2012 Takk som byr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 4. juni 2012 #1870 Del Skrevet 4. juni 2012 God morgen kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. juni 2012 #1871 Del Skrevet 4. juni 2012 God morgen, Odisi! *Etterlater kaffe og noen kjeks* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juni 2012 #1872 Del Skrevet 4. juni 2012 Godmorgen Hannee og Tekola Nyter en kopp kaffe med stor takk og tar en kjeks til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 4. juni 2012 #1873 Del Skrevet 4. juni 2012 GOD MORGEN! Håper du koser deg. Her i Bergen er det beinkaldt men tørt. Så jeg må nok ut å vanne rabarbraen og valmuene. Også skal jeg jammen fyre opp varmepumpen, skru på varmekablene på badet og sette meg under ett pledd. Men først...... litt Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2012 #1874 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) God formiddag odisi Håper du har en fin mandag! Endret 4. juni 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juni 2012 #1875 Del Skrevet 4. juni 2012 GOD MORGEN! Håper du koser deg. Her i Bergen er det beinkaldt men tørt. Så jeg må nok ut å vanne rabarbraen og valmuene. Også skal jeg jammen fyre opp varmepumpen, skru på varmekablene på badet og sette meg under ett pledd. Men først...... litt Ha en strålende dag. Godkveld,eller jeg burde si godnatt høres ut som du har hatt en herlig dag Må ut og vanne litt jeg og,alt tørker opp når det blåser sånn. God formiddag odisi Håper du har en fin mandag! Hei ,hei Rumle,i dag har jeg kjøpt en fin mørke lilla/blå hage Hortensia og tre forskjellige rosa fargede Perlagonia som jeg skal ha i en krukke. Tenk så fornøyd jeg hadde vært hvis jeg bare kunne fått kjøpt meg en blomst hver dag gjennom hele sommeren,mannen hadde fått verdens blideste kone ...........Og jeg en terrasse og hage full av blomster som han mener er fullt opp allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 5. juni 2012 #1876 Del Skrevet 5. juni 2012 God morgen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2012 #1877 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei ,hei Rumle,i dag har jeg kjøpt en fin mørke lilla/blå hage Hortensia og tre forskjellige rosa fargede Perlagonia som jeg skal ha i en krukke. Tenk så fornøyd jeg hadde vært hvis jeg bare kunne fått kjøpt meg en blomst hver dag gjennom hele sommeren,mannen hadde fått verdens blideste kone ...........Og jeg en terrasse og hage full av blomster som han mener er fullt opp allerede Åhhhh det høres flott ut! Jeg er så glad i rosa pelargonia! Og Hortensia er jo alltid nydelig! Jeg går å kikker og håper på blomsterknopper på den jeg plantet på terrassen i fjor, men kommer det ikke veeeeeldig snart, må jeg nok bare rett og slett plante en til for sikkerhets skyld! En blomst hver daq høres rett og rimelig ut, spør du meg! Bare fortell mannen din at jeg sa det! En nydelig blomst levert fint innpakket på døren hver morgen klokken 09.00 hadde passet ganske bra for sånne som oss tror jeg! Det hadde ikke vært feil med noen ferske rundstykker og en kurv jordbær i den leveransen heller tror jeg ... Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2012 #1878 Del Skrevet 5. juni 2012 Odiiiiiisiiii nå er det Grønn glede på tv!!!!!!!!!!!!! De skal lage jordbærvegg!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. juni 2012 #1879 Del Skrevet 5. juni 2012 Det ser jeg på av og til I går så programmet så jeg en fin plante de skulle plante i en hage og den planten skal jeg ha tak i. Den het Korea Kornell Så fin bilder Rumle og god kveld i stuen Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. juni 2012 #1880 Del Skrevet 5. juni 2012 Dere blomsterdamer! Hva for en blomst kan jeg ha ute i blomsterkassa mi? Den må være pen, gjerne fargerik, lettstelt, tåle sol halve dagen ca og tåle å bli litt tørr.. stadig vekk Glemmer å vanne! Må bare få den teite blomsterkasseholderen til å funke. Får jo søren ikke satt blomsterkassa i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå